Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006832 reizigers staan voor je klaar!

Zweden 07-08-2018 - Zweden

Reacties 1 tot 13 van de 13
Niek
Nieuwkomer

Reacties: 6

9 maanden geleden

Zweden 07-08-2018 - Zweden

Ik zag hier nog geen topic over deze exacte datum, dus bij deze. Ik ben Niek en heb de reis naar Zweden van 7 augustus geboekt. Vorig jaar ben ik met Estivant naar Bled in Slovenië geweest. Een fantastische vakantie met leuke en sportieve activiteiten. Dat smaakte naar meer, dus dit jaar moest perse weer een actieve vakantie. Ik kijk dus uit naar de beweging tijdens de week en daarnaast de natuur en rust. Wie gaat er deze week nog meer mee?

Niek
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Siddha zei:
Afspreken na de douane is prima!
Volgens het weerbericht is het droog tot en met volgende week maandag, dan gaat het toch echt (alle dagen) regenen in Zweden. Precies goed uitgekozen dus . Maar er kan nog veel veranderen...

De vooruitzichten nu zien er alweer anders uit dan vanmorgen. We weten het volgende week pas zeker.

Ik vlieg ook om 11:50. Vraag me af of we dan misschien in twee groepen naar Zweden worden gereden.
Laten we begin volgende week ook een groep in Whatsapp aanmaken. Handig voor het vinden van elkaar op Schiphol.

Raymond
Nieuwkomer

Reacties: 4

7 maanden geleden

Susan zei:
Hoi,
Zweden lijkt mij heel mooi en ik heb er veel zin in.
Ik heb een vlucht eerder. Om 9.20u vanaf Schiphol.
Zijn er nog meer die deze vlucht hebben?
Kunnen we mss wat afspreken.
Groetjes Susan

Opvallend dat je een vlucht eerder hebt, Susan. Ik en nog vele anderen (denk ik) hebben de vlucht van 11.50.
Kun je niet navragen aan Estivant hoe dit komt? Ik vind het wel raar...

Siddha
Nieuwkomer

Reacties: 3

7 maanden geleden

Afspreken na de douane is prima!
Volgens het weerbericht is het droog tot en met volgende week maandag, dan gaat het toch echt (alle dagen) regenen in Zweden. Precies goed uitgekozen dus . Maar er kan nog veel veranderen...

Susan
Nieuwkomer

Reacties: 2

7 maanden geleden

Hoi,
Zweden lijkt mij heel mooi en ik heb er veel zin in.
Ik heb een vlucht eerder. Om 9.20u vanaf Schiphol.
Zijn er nog meer die deze vlucht hebben?
Kunnen we mss wat afspreken.
Groetjes Susan

Samantha
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hallo allemaal!
Voor mij ook de eerste keer met Estivant mee op vakantie, dus ben heel benieuwd, maar heb er zin in. Wat betreft elkaar meeten, ben ik ook wel voor om dit na de douane en dergelijke te doen.

Raymond
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hey iedereen,

Ik zeg geen nieuws is geen nieuws, Joni

Het meeting point is op Schiphol Plaza bij het NS station.
https://www.schiphol.nl/nl/faciliteiten/meeting-point/

Als ik op Schiphol aankom, dan wil ik zo snel mogelijk van mijn spullen af en door de douane heen.
Wellicht is het een idee om op een plek in vertrekhal/lounge (1?) af te spreken, bijvoorbeeld Starbucks?

Niek
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Ik was me er niet bewust van dat er veel bosbranden waren, bedankt voor de info! Mooi dat de reis vooralsnog doorgaat. Deze kaart wordt blijkbaar regelmatig geüpdatet: https://www.sosalarm.se/trender--analyser/lagesbild-brand/
Nog geen brandhaarden in de buurt, zo te zien.

Joni, waar is die meeting point? Ik denk dat ik liever het inchecken en door de douane gaan in m’n eigen tempo doe, maar als dat achter de rug is, ben ik wel in voor een bak koffie.

Joni
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Heey Iedereen,

Had ook al gebeld vanwege de bosbranden, maar werd verteld dat geen nieuws goed nieuws was. Hopen op geen nieuws dus .

Misschien een idee om op de reisdag af te spreken bij het meeting point op Schiphol?

Groetjes,

Joni

Martijn
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo allemaal!

Ik heb sinds gisteren ook de bevestiging binnen dat ik mee kan naar Zweden! Super leuk! En fijn dat er daar geen bosbranden zijn Raymond! Toch een opluchting... al zal een kampvuur maken er wellicht niet inzitten
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik met Estivant op vakantie ga, dus inlaat alles rustig over me heen komen... het zal vast een succes worden. Tot snel!

Raymond
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hey mensen,

Ik ga ook mee naar Zweden over 2 weken, dus dat wordt aftellen. Dit is niet de eerste groepreis, maar wel de eerste (singlereis) met Estivant. Dus ik ben benieuwd was actieve, spannende en mooie dingen we gaan doen en zien.

Ik heb net te horen te gekregen dat waar wij naartoe gaan geen bosbranden zijn. Dan zal het zeker wel een mooie reis worden. Ben benieuwd

Joni
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo,

Ik ga ook mee met de reis naar Zweden op 07-08-2018. Het is mijn tweede singel groepsreis, maar mijn eerste met Estivant. Het is ook mijn eerste groepsreis met een lekker actief programma, dus ben zeer benieuwd .

Siddha
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo, ik ga ook naar Zweden op 7 augustus. Nog nooit met Estivant mee geweest, dus ik laat me verrassen. Ik heb er al erg veel zin in!