Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er mee naar bitez 29 september voor 8 dagen - Bitez

Reacties 1 tot 20 van de 20
Rick
Nieuwkomer

Reacties: 3

8 maanden geleden

Wie gaan er mee naar bitez 29 september voor 8 dagen - Bitez

Ik ben benieuwd wie weer op singlereis gaan van 29 september , ik heb een kamer op begane grond ivm mijn lichamelijke beperking of is hier al een topic over of een groepsapp?

Martin
Nieuwkomer

Reacties: 8

7 maanden geleden

Famke zei:

...

Ik lees hierboven dat er een groepsapp is, vind ik ook wel fijn om aan toegevoegd te worden!

Groetjes,
Famke

Als je mij een priveberichtje stuurt met je telefoonnummer, dan regel ik dat

Famke
Nieuwkomer

Reacties: 2

7 maanden geleden

Hoi!

Ik heb ook geboekt voor 29 september, 8 dagen! Tot zaterdag allen!

Ik heb er ook zin in!

Ik lees hierboven dat er een groepsapp is, vind ik ook wel fijn om aan toegevoegd te worden!

Groetjes,
Famke

Martin
Nieuwkomer

7 maanden geleden

You Shan zei:
Hallo ,

Ik heb ook geboekt voor aankomende week.
Ik heb er zin in !
Was er nog een groepsapp ??
Tot zaterdag

Groetjes You Shan

Ja, we hebben een whatsapp groep. Als je mij een priveberichtje stuurt met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

You Shan
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hallo ,

Ik heb ook geboekt voor aankomende week.
Ik heb er zin in !
Was er nog een groepsapp ??
Tot zaterdag

Groetjes You Shan

Rosalie
Nieuwkomer

Reacties: 10

7 maanden geleden

zei:
Gisteren nog last-minute deze reis geboekt. Ik ga dus ook mee naar Bitez!

Ha ha handig, wil ik reageren op jouw bericht en reageer vervolgens op mijn eigen bericht..
Maar goed:

Hey hallo, leuk dat je meegaat, het is al bijna zover

Rosalie
Nieuwkomer

7 maanden geleden

zei:

Hey hallo, leuk dat je meegaat! Het is al bijna zover

Nieuwkomer

7 maanden geleden

Rick
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi Martin,

ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn nummer!

Groet, Rick

Rosalie
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Martin zei:
We hebben een groepsapp! Je kunt mij een berichtje sturen als je toegevoegd wil worden.

Rosalie, ik heb van jou nog geen bericht gehad, klopt dat?

Ja kan kloppen, volgens mij heb ik je gisteren geen privé bericht gestuurd....Dat ga ik nu doen

Martin
Nieuwkomer

8 maanden geleden

We hebben een groepsapp! Je kunt mij een berichtje sturen als je toegevoegd wil worden.

Rosalie, ik heb van jou nog geen bericht gehad, klopt dat?

Rosalie
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:
Hallo Rick en Rosalie,
Ik ga ook de 29e, net geboekt, heel veel zin in!
gr Babs

Hallo Babs,

Leuk dat je ook gaat!!! Martin gaat een groepsapp aanmaken, je kan hem je nummer sturen als je toegevoegd wilt worden!

Spannend, ik heb er zin in

Rosalie
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Martin zei:
Vanmiddag de bevestiging van Estivant gekregen. Ik ga ook mee. Voor mij de eerste keer op zo'n soort vakantie, dus ik vind het wel spannend, maar heb er zin in!

Ik zit blijkbaar met enkele anderen op een andere vlucht (Transavia i.p.v. Corendon), die wel op dezelfde tijden gaat.

Er is trouwens nog een topic over dezelfde reis: https://singlemeetingpoint.estivant.nl/eerste-keer/topic/71201/Eerste-keer-Turkije-Bitez-29-09-2018

Hey Martin,

Leuk dat je ook mee gaat! Ik zal je een privé bericht sturen met mijn nummer voor de groepsapp!

Het komt nu steeds dichterbij, in vind het ook erg spannend.. maar ik het zo lees in beide topics vinden we het allemaal spannend! Gaat helemaal goed komen!

Gr. Rosalie

Martin
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Een groepsapp lijkt me een prima idee. Ik wil er wel een maken. Als iedereen mij een priveberichtje stuurt met zijn / haar telefoonnummer, dan voeg ik jullie toe.

Lisa
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi allen,

misschien een idee om een groeps app te openen om elkaar al wat beter te leren kennen...

Hoe dichterbij het komt, hoe spannender ik et ga vinden maar t moet helemaal goed komem

Martin
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Vanmiddag de bevestiging van Estivant gekregen. Ik ga ook mee. Voor mij de eerste keer op zo'n soort vakantie, dus ik vind het wel spannend, maar heb er zin in!

Ik zit blijkbaar met enkele anderen op een andere vlucht (Transavia i.p.v. Corendon), die wel op dezelfde tijden gaat.

Er is trouwens nog een topic over dezelfde reis: https://singlemeetingpoint.estivant.nl/eerste-keer/topic/71201/Eerste-keer-Turkije-Bitez-29-09-2018

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo Rick en Rosalie,
Ik ga ook de 29e, net geboekt, heel veel zin in!
gr Babs

Rosalie
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Rick zei:

Hoi Rosalie!

Jij gaat mee begrijp ik als reiziger , of begeleidster?

Tot dan!

Hey Rick,

Ik ga mee als vakantieganger! Tot dan.....

Rick
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Rosalie zei:

Hallo Rick,

Leuk dat je ook mee gaat! Het duurt nog een paar weken maar ik heb er zin in! Er was een aantal weken geleden wel een topic over Bitez 29-9, maar deze kan ik nu niet meer terug vinden?? Dus ik weet niet of daar nog een groepsapp uit voort is gekomen.

Groeten Rosalie

Hoi Rosalie!

Jij gaat mee begrijp ik als reiziger , of begeleidster?

Tot dan!

Rosalie
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Rick zei:
Ik ben benieuwd wie weer op singlereis gaan van 29 september , ik heb een kamer op begane grond ivm mijn lichamelijke beperking of is hier al een topic over of een groepsapp?

Hallo Rick,

Leuk dat je ook mee gaat! Het duurt nog een paar weken maar ik heb er zin in! Er was een aantal weken geleden wel een topic over Bitez 29-9, maar deze kan ik nu niet meer terug vinden?? Dus ik weet niet of daar nog een groepsapp uit voort is gekomen.

Groeten Rosalie