Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006832 reizigers staan voor je klaar!

Oud & Nieuw in Praag - Praag

Reacties 1 tot 20 van de 29
Willemiek
Nieuwkomer

Reacties: 5

5 maanden geleden

Oud & Nieuw in Praag - Praag

Hi!

Wie gaan er nog meer mee naar Praag met Oud & Nieuw?

Groetjes Willemiek

Philbert
Nieuwkomer

Reacties: 2

3 maanden geleden

Hallo allemaal!
Ik ga ook mee naar Praag en ga waarschijnlijk met het ov via Utrecht naar Eindhoven Airport. Tot de 29e!
Groeten, Philbert

peter
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hoi, ik heb gister ook geboekt en wacht nog even op de definitieve bevestiging. Heb er wel veel zin in! Ik sluit mij graag aan bij de groep die afspreekt op het vliegveld Eindhoven.

Marloes
Nieuwkomer

Reacties: 3

3 maanden geleden

Hallo allemaal,

ik ga ook mee naar Praag.

Ik ga samen met Marlies met de auto richting Praag. Kunnen jullie aangeven wat de vliegtijden zijn? Dan kunnen wij daar rekening mee houden met aankomsttijd.

Ik zie jullie de 29e!

Groetjes Marloes

Nieuwkomer

Reacties: 4

3 maanden geleden

Hallo
Ik heb ook deze reis geboekt. Ik heb er zin in.
Grt Sandra

Femke
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Femke zei:
Hallo allemaal, ik ga ook gezellig mee naar Praag :-)
Leuk om op het vliegveld af te spreken. Ik ga zelf met de trein vanuit Utrecht naar Eindhoven.

Femke
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ga ook gezellig mee naar Praag :-)
Leuk om op het vliegveld af te spreken. Ik ga zelf met de trein vanuit Utrecht naar Schiphol.

Dewy
Nieuwkomer

Reacties: 6

3 maanden geleden

Hai allemaal!

Al 22 deelnemers, super leuk!!
Edwin en ik hebben nog 2 leuke activiteiten geboekt voor de dinsdag avond en de woensdag middag. Mochten jullie dit ook leuk vinden dan zijn jullie natuurlijk van harte welkom om mee te gaan

https://www.getyourguide.nl/praag-l10/praag-tickets-voor-black-light-theatre-srnec-t8777/

https://www.getyourguide.nl/praag-l10/i-like-ebike-view-point-ride-en-panorama-tour-t15061/

Groetjes Dewy

Marius
Nieuwkomer

Reacties: 12

3 maanden geleden

Vandaag de bevestiging gehad dat mijn boeking definitief is! Dus ik ben er ook bij. Willemiek ik stuur je zo even een PB, voor de app-groep.

groetjes Marius

Marius
Nieuwkomer

Reacties: 12

3 maanden geleden

Hallo Allemaal,

Ik moet nog even afwachten tot mijn boeking definitief is. Maar dat gaat vandaag als het goed is geregeld worden. Ik heb er zin in. Ik ga ook met het vliegtuig en ga waarschijnlijk met de auto naar Eindhoven. Goed plan van de app groep en afspreken na de douane op Eindhoven.

Emris
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Willemiek zei:
Hey!

Gezellig iedereen die mee gaat! Het lijkt mij handiger om na de douane in het restaurant af te spreken. Dan kan iedereen komen wanneer hij of zij wil. Als de vliegtijden definitief bekend zijn, kunnen we een tijd afspreken.

Voor degene die het leuk vinden kan ik alvast een app groep aanmaken. Misschien makkelijker om contact te houden. Als je mee wilt doen, kan je mij een PB sturen met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

Groetjes Willemiek

Ik heb je een pb gestuurd

gr
Emris

Stefan
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Willemiek zei:
Hi!

Wie gaan er nog meer mee naar Praag met Oud & Nieuw?

Groetjes Willemiek

Hey allemaal,

Ik ben er ook bij.
Gaan we er met zen allen mooie dagen van maken ????????

Heb er al zin in !

Groeten Stefan

Dewy
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hai allemaal!! Ik ga ook gezellig mee Ik heb er super veel zin in!! Top dat je een groepsapp hebt aangemaakt Willemiek!! Dat communiceert wat makkelijker Tot over 5 weekjes allemaal

Groetjes Dewy

Willemiek
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hey!

Gezellig iedereen die mee gaat! Het lijkt mij handiger om na de douane in het restaurant af te spreken. Dan kan iedereen komen wanneer hij of zij wil. Als de vliegtijden definitief bekend zijn, kunnen we een tijd afspreken.

Voor degene die het leuk vinden kan ik alvast een app groep aanmaken. Misschien makkelijker om contact te houden. Als je mee wilt doen, kan je mij een PB sturen met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

Groetjes Willemiek

Wim
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hoi hoi,
Ik heb deze vakantie ook geboekt!
Kom zelf uit den dungen, vlakbij den bosch.
Ik wordt afgezet bij het vliegveld in Eindhoven.
Heb er super veel zin in, ben vorig jaar naar boedapest geweest met oud en nieuw.
Hoor het wel waar we afspreken!
Gr Wim

Nieuwkomer

4 maanden geleden

Remco zei:

Geen idee, maar dat geeft niets hoor!

Super! Bedankt, Remco. :-)

Nieuwkomer

4 maanden geleden

zei:

He allemaal!

Ik heb ook net geboekt en ga met trein en vliegtuig, dus afspreken voor de ingang van Eindhoven Airport lijkt mij een goed idee.

Groetjes
Yvonne

Ik zal ook vertrekken vanuit Eindhoven. Zou leuk zijn om samen af te spreken.
Groetjes,
Wendy

Emris
Nieuwkomer

4 maanden geleden

zei:

He allemaal!

Ik heb ook net geboekt en ga met trein en vliegtuig, dus afspreken voor de ingang van Eindhoven Airport lijkt mij een goed idee.

Groetjes
Yvonne

Hey Yvonne,

Ja toch :-) Heerlijk er even uit

Nieuwkomer

4 maanden geleden

Willemiek zei:
Hi!

Leuk dat jullie ook mee gaan! Ik heb er nu al zin in.

Gaat iedereen vliegen of gaan er ook mensen met de auto?
Voor degene die gaan vliegen, kunnen we misschien een punt af spreken waar we elkaar ontmoeten.

Groetjes Willemiek

He allemaal!

Groetjes
Yvonne

Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hallo ik denk er over om ook te boeken voor de oud en nieuw reis naar Praag.
Ik zie alleen dat de leeftijd tot max 49 jaar is en ik ben 51 jaar.
Ik zelf heb er geen moeite mee. Maar weet niet wat de andere reizigers er van vinden.
Gr. Mariska