Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

yeaahh..... geboekt! :-) - Ibiza

Reacties 1 tot 20 van de 28
Chris
Nieuwkomer

Reacties: 7

4 maanden geleden

yeaahh..... geboekt! :-) - Ibiza

Hallo Allemaal,

Ik ben er keertje vroeg bij maar kan maar binnen zijn.

Benieuwd naar wie nog meer 19-6 richting Ibiza (willen) vertrekken.

Groetjes
Chris

Brigit
Nieuwkomer

Reacties: 3

5 dagen geleden

Hoi allemaal,

Zojuist geboekt Ibiza 19 juni 1e keer spannend! Ben heel benieuwd :-)

Groetjes Brigit

Brigit
Nieuwkomer

5 dagen geleden

Chris zei:
Hallo Allemaal,

Groetjes
Chris

Hoi zojuist ook geboekt zin in :-) En ook erg benieuwd wie er nog meer mee gaan

Groetjes Brigit

Christian
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 weken geleden

Diana zei:

Ik heb eerder een prive berichtje met mijn nr naar Chris gestuurd en nu ook eentje naar jou.

Ik ben voor de wijnproeverij..... geen kenner maar lust wel een wijntje

Hi Diana.
Dan komt het wel goed. Mijn eerste login hierboven ging via FB. Dit lukt om vage reden niet meer. Ik had al mij al gemeld bij Estivant (ook met oog op die berichtjes) maar nooit reactie terug ontvangen. Latere reacties in deze chat zijn vanuit een nieuw aangemaakte mail login. (de badge teller stond daar weer op nul) . Misschien heb ik meer zodoende dan berichten gemist. Graag dan opnieuw maar niet via Chris maar Christian. ;-)

Groet.

Diana
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 weken geleden

Ingrid zei:
Hey Diana

Leuk om te horen dat we er een reisgenoot bij hebben ik had moeite om hier in te loggen, het is niet super handig. Wij (Arjan, Chris, Inge en ik) hebben een groepsapp ondertussen. Helaas zijn er nog geen andere waar we iets van gehoord hebben. Mocht je er ook bij willen, stuur je telefoonnummer maar in een privebericht.

Ik ben zelf nog nooit in Ibiza geweest, heb er wel echt heel veel zin in en ook om nieuwe mensen te leren kennen. Groetjes ingrid

Ik heb eerder een prive berichtje met mijn nr naar Chris gestuurd en nu ook eentje naar jou.

Ik ben voor de wijnproeverij..... geen kenner maar lust wel een wijntje

Ingrid
Nieuwkomer

2 weken geleden

Hey Diana

Leuk om te horen dat we er een reisgenoot bij hebben ik had moeite om hier in te loggen, het is niet super handig. Wij (Arjan, Chris, Inge en ik) hebben een groepsapp ondertussen. Helaas zijn er nog geen andere waar we iets van gehoord hebben. Mocht je er ook bij willen, stuur je telefoonnummer maar in een privebericht.

Ik ben zelf nog nooit in Ibiza geweest, heb er wel echt heel veel zin in en ook om nieuwe mensen te leren kennen. Groetjes ingrid

Diana
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 maand geleden

Hoi....net geboekt, duimen dat ik mee mag, moet nog de bevestiging krijgen. Eerste keer naar Ibiza. Wel al vaker singlereizen gedaan. 1e keer Estivant.....

Inge
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Ingrid zei:
Vinden jullie het een leuk idee om een groepsapp aan te maken? Dat is toch wat handiger dan via deze weg.... ik hoor het wel. Groetjes ingrid

Nummer doorgegeven via pb aan Christian.

Christian
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Ingrid zei:
Vinden jullie het een leuk idee om een groepsapp aan te maken? Dat is toch wat handiger dan via deze weg.... ik hoor het wel. Groetjes ingrid

Zeker goed idee maar ms nog beetje vroeg voor vertrek.. Ik stel daarom voor dat geïnteresseerden een DM sturen naar mij en dat ik de groepsapp in de lucht slinger als er stuk of tien belangstellende/nummers zijn.

Overigens niet mijn eerste x Ibiza... Ben benieuwd of er liefhebbers zijn van een wijnproeverij. Mijn oog is gevallen op Can Rich. Deze bodega zit net buiten San Antoni dus op max 10min/ Uber afstand

gr Chris

Ingrid
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Arjan
Doet lekker mee

Reacties: 8

2 maanden geleden

Leuk!!de groep wordt steeds groter!kijk er erg naar uit!!

Christian
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Mariska zei:

Hoi! Ik ga ook mee de 19e! Is de eerste keer met Estivant. Heb er zin in!

Gezellig! .. en inmiddels 6m+8v

Mariska
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 maanden geleden

Chris zei:
Hallo Allemaal,

Groetjes
Chris

Hoi! Ik ga ook mee de 19e! Is de eerste keer met Estivant. Heb er zin in!

Nieuwkomer

Reacties: 33

2 maanden geleden

Hallo allemaal!!

Nog 113 dagen om precies te zijn???? ik heb vandaag mijn vakantie omgezet naar 8 dagen ipv 15 dagen, dat vind ik bij nader inzien toch fijner, ook omdat het merendeel 8 dagen gaat en het mij toch fijn lijkt om dan ook met zn allen weer richting Nederland te gaan, dus dat.... en ook omdat ik misschien in september naar de Ardenne wil met Estivant (aanrader) dus dat wilde ik even delen met jullie???? groetjes

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Volgens de gegevens zijn we al met 10 mensen!

Arjan
Doet lekker mee

3 maanden geleden

zei:
Geboekt! 1 Week vanaf 19 juni!!! Spannend... al 22 jaar niet meer gevlogen... eerst even cursusje "Overwin je vliegangst" doen nog...

Tis maar een kort vluchtje hoor dus dat zal je vast wel lukken ????

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Geboekt! 1 Week vanaf 19 juni!!! Spannend... al 22 jaar niet meer gevlogen... eerst even cursusje "Overwin je vliegangst" doen nog...

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Chris: Dit zijn de tijden

Vluchtschema
De vluchttijden met vertrek op 5, 12 en 19 juni:
Amsterdam - Ibiza, 12.45 - 15.20 uur
Ibiza - Amsterdam, 16.05 - 18.40 uur

Chris
Nieuwkomer

Reacties: 7

3 maanden geleden

zei:
Hoi leuk, we zijn al met 7 mensen die vertrekken op de 19de! Hoe lang gaan jullie allemaal? Voor mij is het de 2de keer met Estivant. De eerste keer was een weekendje Ardennen, dus dit is wel even wat anders. En vliegen? Dat heb ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan???? maar ik kijk er wel naar uit!

Enne 50+? Ligt eraan hoe ver in de 50? ???? anders gewoon Estivant bellen of mailen

Groetjes ingrid

en toen met 8. gaat snel ineens Als je de week ervoor en erna bekijkt zie je dat iedereen 19-6 een week gaat behalve jij Denk dat het sowieso gezellig wordt en dat iedereen jaloers is dat jij nog een week langer blijft. haha. overigens mijn 4e estivant en vlieg regelmatig. wel benieuwd naar de vluchttijden.

Nieuwkomer

Reacties: 33

3 maanden geleden

zei:

Dan 51.... komt wel goed

Oh dat is toch vast geen probleem????