Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza 22-29 september - Ibiza

Reacties 1 tot 20 van de 25
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Ibiza 22-29 september - Ibiza

Hihi, ik heb net geboekt. Heel veel zin in.
Wie gaan er nog meer mee met deze reis ?
Ik weet dat er zeker 10 mensen hebben ingeschreven maar zie hier geen gezichten ?

Arjan
Nieuwkomer

Reacties: 6

7 maanden geleden

Arjan zei:

Prima plan, verwacht 9:32 op station aan te komen en ca 10 min later bij de incheck te zijn. Tot straks

Niemand gezien bij de checkin dus nu bij Starbucks

Arjan
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Gea zei:
Hoi allen,

Misschien leuk om alvast kennis te maken voordat we in het vliegtuig stappen. Is het een idee om af te spreken voor de incheckbalie? Of eventueel na de Security bij Starbucks?

Groetjes en tot snel!

Prima plan, verwacht 9:32 op station aan te komen en ca 10 min later bij de incheck te zijn. Tot straks

Martine
Nieuwkomer

Reacties: 3

7 maanden geleden

zei:
Hi,

Ik ga morgen ook mee naar Ibiza. Heb er zin in!
Zal proberen ook rond half 10 - 10 uur bij de incheckbalie te zijn en anders zie ik jullie bij de Starbucks na de Security.

Tot morgen!

Groetjes,
Ilse

Hoi,

Ik ben ook rond 10 uur bij de incheckbalie. Mocht ik later zijn, zie ik jullie na de security bij Starbucks!

Groetjes,

Maartje

Nieuwkomer

Reacties: 2

7 maanden geleden

Hi,

Ik ga morgen ook mee naar Ibiza. Heb er zin in!
Zal proberen ook rond half 10 - 10 uur bij de incheckbalie te zijn en anders zie ik jullie bij de Starbucks na de Security.

Tot morgen!

Groetjes,
Ilse

Tino
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Even kijken hoe de treinreis verloopt, anders zal ik bij de starbucks zijn,Tot morgen!

Annechien
Nieuwkomer

Reacties: 4

7 maanden geleden

Anita zei:

Super Gea! Ik sluit mij hierbij aan.
Als alles goed gaat met de trein (vanuit Limburg), dan ben ik rond 09.45 uur op Schiphol en dan moet ik alleen nog naar de incheckbalie.
Zie jou en hopenlijk ook de rest daar!
Tot zaterdag!

Ik sluit me hier ook bij aan!
Ik ben rond 09.30/10.00 bij de incheckbalie.
Tot zaterdag????

Anita
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Gea zei:
Afspreken voor de incheckbalie lijkt mij een goed idee, mochten we elkaar daar niet ontmoeten dan kunnen we elkaar treffen bij de Starbucks na Security. Ik ben er tegen 10.30 uur schat ik zo in. Leuk! Tot heel snel!!

Super Gea! Ik sluit mij hierbij aan.
Als alles goed gaat met de trein (vanuit Limburg), dan ben ik rond 09.45 uur op Schiphol en dan moet ik alleen nog naar de incheckbalie.
Zie jou en hopenlijk ook de rest daar!
Tot zaterdag!

Gea
Nieuwkomer

Reacties: 10

8 maanden geleden

Afspreken voor de incheckbalie lijkt mij een goed idee, mochten we elkaar daar niet ontmoeten dan kunnen we elkaar treffen bij de Starbucks na Security. Ik ben er tegen 10.30 uur schat ik zo in. Leuk! Tot heel snel!!

Annechien
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Anita zei:

Lijkt mij leuk! Als wij vóór het inchecken elkaar ontmoeten bij bijvoorbeeld de eet-/koffieshop bij de vertrekhal, dan kunnen wij misschien bij het inchecken enigszins bij elkaar in het vliegtuig zitten.
Maar indien anderen er meer voor zijn om pas na de security bij Starbucks af te spreken, dan vind ik dat ook prima.

Hoe denkt de rest erover?

Ja prima idee!

André
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Anita zei:

Lijkt mij leuk! Als wij vóór het inchecken elkaar ontmoeten bij bijvoorbeeld de eet-/koffieshop bij de vertrekhal, dan kunnen wij misschien bij het inchecken enigszins bij elkaar in het vliegtuig zitten.
Maar indien anderen er meer voor zijn om pas na de security bij Starbucks af te spreken, dan vind ik dat ook prima.

Voor het inchecken vind ik ook OK!

Anita
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Gea zei:
Hoi allen,

Misschien leuk om alvast kennis te maken voordat we in het vliegtuig stappen. Is het een idee om af te spreken voor de incheckbalie? Of eventueel na de Security bij Starbucks?

Groetjes en tot snel!

Anita
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Gea zei:
Hoi allen,

Groetjes en tot snel!

André
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Gea zei:
Hoi allen,

Groetjes en tot snel!

Hallo Gea, leuk idee bij de Starbucks na het inchecken lijkt mij wel OK, ik weet niet hoe de anderen er over denken?

Gea
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi allen,

Groetjes en tot snel!

Arjan
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Het schiet nu op, nog maar anderhalve week :-)

Tino
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Nog minder dan 2 weken, E-tickets en info ontvangen, #zinerin

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo allen,

Ook ik heb een weekje ibiza geboekt gisteren. Volgens mij was ik de laatste die nog mee kon! Heb er zin in!

Gr jantien

André
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo,
Ik ben er ook bij, kan bijna niet wachten:-)
Tot de 22e

Groetjes
André

Gea
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi!
Ik ga ook mee! Mijn aanvraag was nog in behandeling gezien de vele aanmeldingen, gisteren te horen gekregen dat ik mee kan de 22e. Ik kijk ernaar uit!

Groetjes,
Gea