Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er mee? - Andalusië

Reacties 1 tot 19 van de 19
Anja
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Wie gaan er mee? - Andalusië

Hoi, mijn eerste vakantie met Estivant, vertrek 8-9-18 naar Finca Floretta, Andalusië. Wie gaan er meer?

Trees
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi, mijn naam is Trees en ik ga ook mee morgen. Het is mijn eerste vakantie met Estivant. Nemen jullie echte wandelschoenen mee, of gewoon iets van gympen? Ik zit nog een beetje te twijjfelen,kan het niet zo goed inschatten. Ik heb er wel heel veel zin in. Tot morgen.

Nieuwkomer

Reacties: 3

7 maanden geleden

Anja zei:

Ik weet nog niet precies hoe laat, maar ik wil wel een beetje vroeg aankomen. Hoe laat ben jij er. En hoe laat jullie Yvonne en Anette?

Heb echt heel veel zin om te vertrekken. Jullie ook?

Tot zaterdag!
Anja

Ik probeer er om 02:00 uur te zijn.

Tot ziens Ben

Anja
Nieuwkomer

7 maanden geleden

zei:

Hallo Anja, ik ben er ook bij. Tot ziens op schiphol. Hoe laat zijn jullie daar aanwezig .
Misschien kunnen we een beetje gelijktijdig inchecken.

Groetjes Ben

Ik weet nog niet precies hoe laat, maar ik wil wel een beetje vroeg aankomen. Hoe laat ben jij er. En hoe laat jullie Yvonne en Anette?

Heb echt heel veel zin om te vertrekken. Jullie ook?

Tot zaterdag!
Anja

Nieuwkomer

7 maanden geleden

Anja zei:
Hoi, mijn eerste vakantie met Estivant, vertrek 8-9-18 naar Finca Floretta, Andalusië. Wie gaan er meer?

Hallo Anja, ik ben er ook bij. Tot ziens op schiphol. Hoe laat zijn jullie daar aanwezig .
Misschien kunnen we een beetje gelijktijdig inchecken.

Groetjes Ben

Nel
Nieuwkomer

Reacties: 12

7 maanden geleden

Nel zei:

Annichje
Nieuwkomer

Reacties: 4

8 maanden geleden

Yvonne zei:
hai, ik ga ook voor de eerste keer maar ik ga 6 oktober naar Andalusië. Wie gaat er dan ook heen?

Hoi Yvonne. Ik ga ook op 6 oktober naar Andalusië. Is mijn eerste singlereis.

Annichje
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Nel zei:

Hallo Yvonne mijn naam is Nel en ik ga ook op 6 okt

Nel
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:
hai, ik ga ook voor de eerste keer maar ik ga 6 oktober naar Andalusië. Wie gaat er dan ook heen?

Hallo Yvonne mijn naam is Nel en ik ga ook op 6 okt

Annette
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Sorry voor de enorme afbeelding van mezelf die ik er niet meer af krijg. Ik was wat aan het proberen met foto's en dat staat er ineens zoiets enorms groots! Niet de bedoeling.
Die met het kleinkind Mia is wat bescheidener.
Maar goed, ik ga ook mee op 8 september.
Dus hallo Anja! En hallo Yvonne!

Annette
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Annette
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:

Hoi Anja.
Mijn naam is Yvonne. (Niet de Yvonne die in oktober gaat ????). Ook ik ga op 8 september naar Finca Floretta, Andalusië . Heb er zin in. Ook voor mij de eerste keer dat ik met Estivant ga.

En de smiley is omgezet naar ???? Excuus Yvonne. Buiten mijn wil heeft het systeem het omgezet. Kent kennelijk geen afbeeldingen.

Yvonne
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Anja zei:

Hoi Anja.
Mijn naam is Yvonne. (Niet de Yvonne die in oktober gaat ????). Ook ik ga op 8 september naar Finca Floretta, Andalusië . Heb er zin in. Ook voor mij de eerste keer dat ik met Estivant ga.

Nel
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:

mijn naam is nel en ik ga dan ook

Nel
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:

Nel
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:

Yvonne
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi hoi, ook mijn eerste vakantie met Estivant. Zie er naar uit wie er nog meer meegaan ?