Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza 15 Sept tot 22 Sept - Ibiza

Reacties 1 tot 6 van de 6
Bo
Nieuwkomer

Reacties: 4

8 maanden geleden

Ibiza 15 Sept tot 22 Sept - Ibiza

Hallo.

Ik heb me net aangemeld voor de Ibiza vakantie. Wie o wie gaat er nog meer mee?
Dit is overigens mijn eerste keer alleen op vakantie met een single/groepsreis, dus het is voor mij nog erg nieuw en spannend haha.
Het zou me erg leuk lijken om alvast wat mensen te leren kennen die ook mee gaan op deze reis .

Groetjes Bo

Bo
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:

Hoi Bo,

Ik zit er ook over na te denken om mee te gaan naar ibiza op 15 september.
mijn enigste twijfel is dat ik dan waarschijnlijk 1 van de jongste zal zijn (25). En dit mijn eerste keer is dus ik niet weet wat ik er van kan verwachten!

gr Marcella

Hoi Marcella!

We zitten denk ik in hetzelfde schuitje, ik ben zelf 28 jaar en het is ook mijn eerste keer. Ik heb ondertussen wel de vakantie geboekt wat ik erg spannend vind. Het zou ontzettend leuk zijn als je mee gaat natuurlijk, en denk ook iedereen gaat er alleen heen. En is er voor hetzelfde doel om op een heerlijke vakantie te kunnen en om nieuwe contacten te leggen. Ik heb ook erg getwijfeld maar uiteindelijk de stap wel genomen en daar ben ik nu erg blij om . Als je nog iets wilt weten of vragen mag dat gerust . Stel dat je mee zou gaan kunnen we eventueel ook alvast voor de vakantie elkaars nummer geven. Succes met je beslissing .

Groetjes Bo

Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Bo zei:
Hallo.

Ik heb me net aangemeld voor de Ibiza vakantie. Wie o wie gaat er nog meer mee?
Dit is overigens mijn eerste keer alleen op vakantie met een single/groepsreis, dus het is voor mij nog erg nieuw en spannend haha.
Het zou me erg leuk lijken om alvast wat mensen te leren kennen die ook mee gaan op deze reis .

Groetjes Bo

Hoi Bo,

Ik zit er ook over na te denken om mee te gaan naar ibiza op 15 september.
mijn enigste twijfel is dat ik dan waarschijnlijk 1 van de jongste zal zijn (25). En dit mijn eerste keer is dus ik niet weet wat ik er van kan verwachten!

gr Marcella

Yvonne
EstiFan

Reacties: 82

8 maanden geleden

Bo zei:

Hoi Yvonne.

Leuk dat je hebt gereageerd op mijn bericht.
Dan gaat dat zeker wel goedkomen . Ik heb iets gelezen van Armin van Buren waar je heen gaat of wil? Lijkt me ook erg tof..
Misschien spreken we elkaar voor die tijd nog en anders tot in Ibiza!!

Groetjes Bo

Hoi Bo,

Dat is iemand anders die dat neer heeft gezet. Ik heb nog geen idee wat ik wil gaan doen daar! In ieder geval genieten van zon, zee en strand! Verder kijk ik nog wel!

Groetjes,
Yvonne

Bo
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Yvonne zei:
Hoi Bo!

Ik ga dan ook een weekje naar Ibiza! Dit wordt mijn 8e vakantie met Estivant en daarvoor ook al drie singlereizen gedaan. Ik ben dus al ervaren en heb altijd leuke vakanties gehad, dus gaat helemaal goed komen!

Groetjes,
Yvonne

Hoi Yvonne.

Leuk dat je hebt gereageerd op mijn bericht.
Dan gaat dat zeker wel goedkomen . Ik heb iets gelezen van Armin van Buren waar je heen gaat of wil? Lijkt me ook erg tof..
Misschien spreken we elkaar voor die tijd nog en anders tot in Ibiza!!

Groetjes Bo

Yvonne
EstiFan

Reacties: 82

8 maanden geleden

Hoi Bo!

Ik ga dan ook een weekje naar Ibiza! Dit wordt mijn 8e vakantie met Estivant en daarvoor ook al drie singlereizen gedaan. Ik ben dus al ervaren en heb altijd leuke vakanties gehad, dus gaat helemaal goed komen!

Groetjes,
Yvonne