Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza 15 sept/29 sept - Ibiza

Reacties 1 tot 20 van de 37
Paul
Nieuwkomer

Reacties: 5

11 maanden geleden

Ibiza 15 sept/29 sept - Ibiza

Hallo,

Wie gaat er 15 september ook naar Ibiza? ik ga voor 15 dagen

Groetjes Paul

Peter
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Hallo iedereen! Ik heb voor de 15de een weekje Ibiza geboekt, ik zal me ook even aanmelden voor de groepsapp.
Tot de 15de!

Groetjes, peter

P

Willem
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Geloof dat ik ook met jullie op reis ga

@Yvonne, ik stuur je mijn nummer toe

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Net geboekt voor een weekje op de 15e.
Eerste single reis en sinds jaren weer een keer binnen Europa op vakantie.

Richard
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hallo!

Gezellig hoor,

ik kijk er naar uit om een weekje te genieten op een mooi eiland.

Groetjes,
Richard

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Ik ben ook van de partij! Heb er zin in

Sigrid
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hey!

Ik ben er ook bij! Eerste keer Ibiza, ben erg benieuwd! Ik ga wel maar 1 weekje..

Tot over een maandje!
Groetjes Sigrid

Marlous
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi allemaal!

Ik ga ook mee de 15e!! Leuk! Eerste keer Ibiza en eerste keer singlereis . Tot over een maand!! Ik zal me ook even aanmelden voor de groepsapp.

Groetjes Marlous

Richard
Doet lekker mee

Reacties: 28

9 maanden geleden

Hallo allen,

Ik heb net geboekt en wacht nog op definitieve bevestiging.

Over een maandje al lekker weekje weg. Ben nog nooit naar Ibiza geweest!

Groet,
Richard

Ester
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi hoi,

Ik ga de 15e mee voor een weekje. Zie jullie op de app (via Yvonne).
Feestje met Armin lijkt mij ook wel wat!

Grtz Ester

Wim
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Goede avond allemaal..

Ik ga ook beide weken mee.. 4 jaar geleden aan ibiza begonnen... echt top.
Vorig jaar voor het eerst 2 weken geweest i.p.v. 1 week, en ook dit jaar weer 2 weken..

Mirelle
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Yvonne zei:
Hoi hoi!

We kunnen al af gaan tellen, nog 5 weken! Heb er zin in! Vinden jullie het leuk om van tevoren al een groepsapp aan te maken? Dan kunnen we makkelijker met elkaar in contact komen en misschien elkaar ook makkelijk vinden op Schiphol straks. Ik heb dit bij vorige reizen ook gehad. Ik wil dit op zich op me nemen als mensen dit leuk vinden. Stuur je nummer dan even in een privébericht naar mij toe!

Groetjes,
Yvonne

Mirelle
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Yvonne zei:
Hoi hoi!

We kunnen al af gaan tellen, nog 5 weken! Heb er zin in! Vinden jullie het leuk om van tevoren al een groepsapp aan te maken? Dan kunnen we makkelijker met elkaar in contact komen en misschien elkaar ook makkelijk vinden op Schiphol straks. Ik heb dit bij vorige reizen ook gehad. Ik wil dit op zich op me nemen als mensen dit leuk vinden. Stuur je nummer dan even in een privébericht naar mij toe!

Groetjes,
Yvonne

Gerard
Nieuwkomer

Reacties: 6

9 maanden geleden

Yvonne zei:
Hoi hoi!

Groetjes,
Yvonne

Lijkt me een goed idee Yvon , hadden we vorig jaar ook maar dat kwam pas toen we er al waren, zal mijn nummer naar je doorsturen
Gr. Gerard

Wendy
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Lilian zei:

Verder kan ik alle excursies die op de site staan aanraden, Ibiza heeft zoveel leuks en moois te bieden!

ben benieuwd heb er in ieder geval zin in

Wendy
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Yvonne zei:
Hoi hoi!

Groetjes,
Yvonne

Heey Yvonne,

dat lijkt mij wel een leuk idee zo kunnen we elkaar al weer iets beter leren kennen.

groetjes Wendy

Yvonne
EstiFan

Reacties: 82

9 maanden geleden

Hoi hoi!

Groetjes,
Yvonne

Lilian
Nieuwkomer

Reacties: 19

9 maanden geleden

Gerard zei:

Das misschien wel een goed plan weet niet hoe hard het gaat met die kaarten en het was €20 goedkoper als dan bij de deur kopen

Oh ja? Aukje (reisleidster) had vorig jaar kaartje voor me geregeld (niet aan de deur) en was €45 als ik het me goed herinner. Zie nu op de site regular ticket entry vóór 1u €40,-

Lilian
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Wendy zei:
heey iedereen,

heb net een vakantie geboekt naar Ibiza voor 8 dagen en vertrek 15 september. het is voor mij de eerste keer dat ik een single reis ga doen dus ik ben benieuwd. iemand nog Tips? en ik lees bij een aantal mensen iets over een party met Armin van Buuren, wat is dit precies voor party?

zie jullie 15 september!

groetjes Wendy

Verder kan ik alle excursies die op de site staan aanraden, Ibiza heeft zoveel leuks en moois te bieden!

Lilian
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Wendy zei:
heey iedereen,

heb net een vakantie geboekt naar Ibiza voor 8 dagen en vertrek 15 september. het is voor mij de eerste keer dat ik een single reis ga doen dus ik ben benieuwd. iemand nog Tips? en ik lees bij een aantal mensen iets over een party met Armin van Buuren, wat is dit precies voor party?

zie jullie 15 september!

groetjes Wendy

Hoi Wendy,

Gezellig dat je ook mee gaat! Het is de closingparty van Armin in de club Hï, als je een trance liefhebber bent een echte aanrader! Armin doet dit samen met Sunnery James&Ryan Marciano en er komen nog wat gast-dj's waaronder Estiva, ben ik ook wel fan van

Groetjes,
Lilian

https://www.hiibiza.com/en/2018/armin-van-buuren