Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee 8 sept naar tossa de mar - Tossa de Mar

Reacties 1 tot 20 van de 20
Sanne
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Wie gaat er mee 8 sept naar tossa de mar - Tossa de Mar

Ik heb afgelopen weekend deze reis geboekt voor 8 dagen en ben benieuwd wie er nog meer mee gáán.

Ik ga met het vliegtuig en heb al 2x eerder via estivant aan een singlereis deelgenomen.

Harma
Nieuwkomer

Reacties: 7

7 maanden geleden

zei:
Hoi ik vroeg me af wie er allemaal vanaf amsterdam/ schip hol vliegt ????. En is er een groepsapp of zullen we die maken.

Gr mark

Er is een groepsapp, stuur mij in privé bericht maar je nummer dan voeg ik je toe

Nieuwkomer

Reacties: 6

7 maanden geleden

Hoi ik vroeg me af wie er allemaal vanaf amsterdam/ schip hol vliegt ????. En is er een groepsapp of zullen we die maken.

Gr mark

Harma
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Karin zei:

Vlieg je vanaf Amsterdam?

Hey,
Ik heb een combinatiereis geboekt en zit tot zaterdag nog in argeles Sur mer. Ik zie jullie allen zaterdagavond op het vliegveld van Girona

Is het een idee om een groepsapp aan te maken?

Stuur mij maar jullie nummer in privé bericht, dan maak ik een groepsapp aan

Gerrit
Nieuwkomer

Reacties: 2

7 maanden geleden

Hoi,
Ik heb op het laatste moment ook nog geboekt en ga mee vanaf Amsterdam. Eerste keer alleen dus ben benieuwd

Karin
Nieuwkomer

Reacties: 5

7 maanden geleden

zei:

Ik vlieg ook vanaf amsterdam ????

Top!

Karin
Nieuwkomer

7 maanden geleden

zei:

Top!

Karin
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Harma zei:
Hey hoi,

Ik ga ook mee met de vakantie tossa de Mar op 8 september!

Vlieg je vanaf Amsterdam?

Nieuwkomer

7 maanden geleden

zei:

Nieuwkomer

7 maanden geleden

zei:

Nieuwkomer

7 maanden geleden

Karin zei:
Hoi allemaal, deze week toch nog de vakantie voor 8 dagen geboekt. Het was even een drempel. Voor mij de eerste keer op singlereis, dus erg spannend! Ik vlieg vanaf Amsterdam. Wie nog meer?

Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi, ik heb ook een vakantie geboekt naar tossa del maar 8 sept. Is me eerste keer met estivant dus ben benieuwd.

Harma
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hey hoi,

Ik ga ook mee met de vakantie tossa de Mar op 8 september!

Karin
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi allemaal, deze week toch nog de vakantie voor 8 dagen geboekt. Het was even een drempel. Voor mij de eerste keer op singlereis, dus erg spannend! Ik vlieg vanaf Amsterdam. Wie nog meer?

Tonneke
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi!

Op de valreep nog de reis naar Tossa de Mar geboekt met vertrek 8 september. Misschien nog andere mensen die van Eindhoven naar Barcelona vliegen?

Thomas
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Ik ga ook mee naar Tossa de Mar, ik heb zelf een vliegreis geboekt voor 8 september.
Ik heb 1x eerder een singlesreis gedaan maar dat was niet via Estivant.

Jolanda
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:
Hoi hoi, ik ga ook op 8 september naar tossa de mar met het vliegtuig. Het is de eerste keer op singlevakantie. Moet zeggen dat ik dat behoorlijk spannend vind. Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan

Hoi, ik ga ook 8 september naar tossa de mar met het vliegtuig. Is voor mijn ook de eerste keer vindt het ook allemaal best spannend maar heb er wel super veel zin in.

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi hoi, ik ga ook op 8 september naar tossa de mar met het vliegtuig. Het is de eerste keer op singlevakantie. Moet zeggen dat ik dat behoorlijk spannend vind. Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan

Rianne
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Ook ik heb net de reis naar Tossa de Mar geboekt. 7 september ga ik met de bus. Onwijs veel zin in!

Janine
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi,

Ik heb gisteren deze reis geboekt. Ik vertrek 7-9 met de bus naar Tossa de Mar. Dit is voor mij de eerste keer een singlereis via estivant. Ik heb al 2x een singlereis gedaan via een andere organisatie.