Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Andalusie 25-8-2018 Wie gaat er mee? Gezellig kennismaken - Andalusië

Reacties 1 tot 11 van de 11
Nieuwkomer

Reacties: 3

11 maanden geleden

Andalusie 25-8-2018 Wie gaat er mee? Gezellig kennismaken - Andalusië

Ik ga mee met de reis naar Finca Fioretta Andalusië met vertrekdatum 25 augustus. De afwisseling tussen rust en actie, cultuur en natuur spreekt mij aan. Mijn naam is Mariana, ben 55 jaar, woon sinds mijn scheiding in 2015 in het gezellige en historische Alkmaar en vind het leuk om nieuwe mensen in een ontspannen vakantiesfeer te leren kennen. Ik heb er zin in om met z'n allen er iets leuks van te maken. Wie gaat er nog meer mee?

Dorine
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Monica zei:
Hallo,

Ik zal mij ook voorstellen. Mijn naam is Monica en ik ben 52 jaar. Woon in Voorburg, maar ben geboren en getgen Haagse. Ook ik ga mee de 25e augustus.
Ik heb getwijfeld of ik met een singlereis zou boeken. Dat vind ik best een beetje spannend. In het verleden heb ik een heel goeie ervaring gehad met de eenoudervakantie van Estivant . En na het lezen van het reisprogramma en de fraaie plek van het landgoed, heb ik in maart de knoop doorgehakt en geboekt.
Ik ben heel benieuwd naar iedereen. Het wordt ongetwijfeld een hele gezellige (en warme????) vakantie.
Nog twee weken werken...

Dus tot snel????

Hoi Monica,

leuk dat je ook meegaat en komt het wel goed om met iedereen op stap te zijn. Het wordt saai maar mijn vader komt uit Scheveningen en mijn moeder uit Leiden dus bijna alle familie zit in die hoek. Behalve mijn zus en ik dan , wij zijn Noord-Holland maar aan de tong val kan je wel horen leids/haags. Ik heb ontzettend veel zin in de vakantie en zie ik je zaterdag vroeg in de ochtend maa rdaat moeten we even doorheen denk ik. Groetjes,
Dorine

Richard
Nieuwkomer

Reacties: 6

8 maanden geleden

Richard zei:

Hallo Dorine,

Ik woon in de stad Groningen en inderdaad "er gaat niets boven Groningen". Al het leuke van een stad maar toch ook weer niet heel erg massaal. Prima wonen en werken. Onze vakantie komt al aardig dichtbij. Ik heb er zin in. Nog 1 weekje werken en dan eindelijk vakantie. Ik heb geen facebook en kan mij dus niet aanmelden op de facebookpagina. Tot gauw. groeten Richard

oeps..sorry Mariana (ipv Dorine). Foutje! meestal ben ik wel goed in namen ;-)

Richard
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Monica zei:
Hallo,

Ik zal mij ook voorstellen. Mijn naam is Monica en ik ben 52 jaar. Woon in Voorburg, maar ben geboren en getgen Haagse. Ook ik ga mee de 25e augustus.
Ik heb getwijfeld of ik met een singlereis zou boeken. Dat vind ik best een beetje spannend. In het verleden heb ik een heel goeie ervaring gehad met de eenoudervakantie van Estivant . En na het lezen van het reisprogramma en de fraaie plek van het landgoed, heb ik in maart de knoop doorgehakt en geboekt.
Ik ben heel benieuwd naar iedereen. Het wordt ongetwijfeld een hele gezellige (en warme????) vakantie.
Nog twee weken werken...

Dus tot snel????

Hallo Monica,

Leuk dat je meegaat.
Mijn halve familie komt uit Den Haag (mijn vader is een hagenees) ;-). Ik heb inmiddels een paar singlereizen gedaan en het is in het begin altijd even spannend, maar mijn ervaring tot nu toe is altijd goed geweest. Iedereen wil een leuke vakantie en doet zijn best om er een gezellige en leuke vakantie van te maken. Gaat dus vast helemaal goed komen. Werk ze nog de komende 2 weken en tot de 25e. hartelijke groeten Richard

Richard
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Richard zei:

Hallo Dorine,

Ik woon in de stad Groningen en inderdaad "er gaat niets boven Groningen". Al het leuke van een stad maar toch ook weer niet heel erg massaal. Prima wonen en werken. Onze vakantie komt al aardig dichtbij. Ik heb er zin in. Nog 1 weekje werken en dan eindelijk vakantie. Ik heb geen facebook en kan mij dus niet aanmelden op de facebookpagina. Tot gauw. groeten Richard

Richard
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:
Hoi Richard,

Gezellig je alvast hier te zien. Woon je in de stad Groningen of in de provincie. Ik vind Groningen stad een topstad waar ik zelf met heel veel plezier ooit gewoond heb. Moest alleen toen heel veel in Amsterdam zijn waardoor ik toch maar verhuisd ben uiteindelijk.
Heb je je al bij de FB groep aangemeld?

Groetjes,
Mariana

Monica
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo,

Nog twee weken werken...

Dus tot snel????

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi Dorien ik had deze pagina niet meer bezocht anders had ik kunnen lezen dat je in Beverwijk woont. Ik ben geen geboren Kaaskopper maar Alkmaar is zeker een leuke stad.
Maar mijn hart ligt nog het meest in Fryslan vanwege mijn zeiljeugd aldaar vrees ik.

Desalniettemin woon ik nu prima in Alkmaar hoor.

Zie je snel.

Groetjes,
Mariana

Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi Richard,

Gezellig je alvast hier te zien. Woon je in de stad Groningen of in de provincie. Ik vind Groningen stad een topstad waar ik zelf met heel veel plezier ooit gewoond heb. Moest alleen toen heel veel in Amsterdam zijn waardoor ik toch maar verhuisd ben uiteindelijk.
Heb je je al bij de FB groep aangemeld?

Groetjes,
Mariana

Richard
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo,

Ik ga 25 augustus 2018 ook mee naar Andalusië. Volgens mij was ik de eerste die geboekt heeft eind 2017. Het lijkt me een heerlijke reis met afwisseling van actief en rust. Mijn naam is Richard, ik ben 50 jaar en kom uit Groningen. Leuk al vast kennis te maken met jullie op dit forum.

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi,
net 1 minuut geleden geboekt en dus ziet het er naar uit dat ik mee mag naar Andalusië 25.08.2018 en zie er naar uit (landgoed heeft wel wat!). Actief, rust en leuk met elkaar dat gaat zeker lukken!! Ik ben 52 jaar en woonachtig in Beverwijk en zit dus vlak bij Mariana (en als geboren Kaaskop ken ik Almaar ook). Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat de groep van leuk en gezellig is en fijn om elkaar vooraf al wat te spreken.