Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie er mee gaat op 16 juni of richting september - Ibiza

Reacties 1 tot 7 van de 7
Jannie
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Wie er mee gaat op 16 juni of richting september - Ibiza

Hoi allemaal ! Ik ben best nieuwsgierig geworden wie er op 16 juni of andere data"s mee gaan. Ik ben het aan overwegen om het een keer te proberen en kijkt nog de kat uit de boom haha...Ben benieuwd.

Marion
Nieuwkomer

Reacties: 7

11 maanden geleden

Holla todos,
Ik lees in een reactie iets over 'topic 50+'. Kan iemand mij uitleggen waar ik dit item vind, ben niet zo handig op dit forum Alvast bedankt.

Groetjes,
Marion

Marion
Nieuwkomer

Reacties: 7

11 maanden geleden

Jannie zei:
Hoi allemaal ! Ik ben best nieuwsgierig geworden wie er op 16 juni of andere data"s mee gaan. Ik ben het aan overwegen om het een keer te proberen en kijkt nog de kat uit de boom haha...Ben benieuwd.

Hoi Jannie en anderen,
Ook ik ga dit keer voor het eerst in mijn eentje op groepsreis, heb er superveel zin in! Volgens mij wordt het hartstikke leuk, gezellig met zijn allen en alle vrijheid. Btw, ik ben ook boven de 50 maar dat maakt niks uit.
Hasta lluego!
Marion

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Jannie,

Zou graag in September naar Ibiza willen, ook ik ben de 50 gepasseerd????.
Ik ben nieuw op dit forum, dus alles nog aan het ontdekken.

Simon
Doet lekker mee

Reacties: 14

1 jaar geleden

Jannie zei:
Dank je Simon ! Ik zag al wat reactie's staan. Maar zit nog te twijfelen met de leeftijds catogorie, aangezien ik boven de 50 ben haha..

Bel even met Estivant, die kunnen je voorzien van goed advies is mijn ervaring!

Jannie
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Dank je Simon ! Ik zag al wat reactie's staan. Maar zit nog te twijfelen met de leeftijds catogorie, aangezien ik boven de 50 ben haha..

Simon
Doet lekker mee

Reacties: 14

1 jaar geleden

Jannie zei:

Er is al een topic over deze datum, waar al een hoop reacties in staan.

Ibiza 16 juni/23 juni 2018 - Ibiza

Ga gewoon mee, het wordt vast heel gezellig!