Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza 16 juni/23 juni 2018 - Ibiza

Reacties 1 tot 20 van de 28
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

Ibiza 16 juni/23 juni 2018 - Ibiza

Yeahhh I am going to Ibiza!! Voor het eerst een single reis geboekt...best spannend! Heel benieuwd wie er ook in deze periode gaan! Lijkt me leuk om alvast kennis te maken! Is het al juni?!

Marion
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hoi!
Voor iedereen de (nog) niet in de appgroep zit:
We hebben de Amsterdam Bread Company afgesproken als meeting point op Schiphol. Dat is net na de douane bij vertrekhal 1.
Tot zaterdag!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi er is een Whatsapp groep stuur mij een privé bericht en ik voeg je toe ga zelf pas 16 juni op vakantie er zijn mensen die eerder gaan

Nienke
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

zei:
Hoi! Voor degenen die van een feestje houden: 20 juni is de openingsparty van Armin van Buuren, Sunnery James en Ryan Marciano!

Like it
Moeten we kaarten hebben? Weet je dat toevallig?

Groet, Nienke

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Simon zei:
Het is al aardig druk in de what's app groep, wil je er ook in? meld je even aan (stuur mij per privé bericht even je telefoonnummer). Erg leuk om al vast wat met elkaar te sparren

ja graag! Lees het nu pas...0611381720!!

Simon
Doet lekker mee

Reacties: 14

11 maanden geleden

Het is al aardig druk in de what's app groep, wil je er ook in? meld je even aan (stuur mij per privé bericht even je telefoonnummer). Erg leuk om al vast wat met elkaar te sparren

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hallo!!
Ik ga ook naar Ibiza van 16 t/m 23 juni.
Wil zeker wat feesten zien, maar ook wat van de natuur etc.
Ik kan bijna niet wachten!!!!

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi! Voor degenen die van een feestje houden: 20 juni is de openingsparty van Armin van Buuren, Sunnery James en Ryan Marciano!

Simon
Doet lekker mee

11 maanden geleden

Ik heb een what's app groep aangemaakt voor mensen die 16 juni mee gaan, handig om bijvoorbeeld af te spreken op het vliegveld!

Stuur mij even een PB met je telefoonnummer zodat ik je kan toevoegen aan de groep!

Marion
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Gideon zei:

De reis van 16 juni heeft vertrekgarantie het is zeker dat deze reis door gaat.

Dankjewel Gideon, ben nieuw hier dus moet nog eea ontdekken ????

Marion
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
[quote=]Ik ga ook mee op 16 juni, net geboekt. Heb al vaker singlereis gedaan, bevalt mij heel goed!

Dat is leuk om te lezen!

Marion
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Gideon zei:

Ah, super! Dankjewel

Gideon
Doet lekker mee

Reacties: 38

1 jaar geleden

Marion zei:
Hoi, weet iemand of de reis van 16 juni zeker doorgaat? Hoop t wel want we hebben zon nodig! Groet Maaarion

Marion
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi, weet iemand of de reis van 16 juni zeker doorgaat? Hoop t wel want we hebben zon nodig! Groet Maaarion

John
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo. Mijn naam is John en ben nog aan het kijken wanneer en hoelang.
Ik zou graag 2 weken gaan als het gaat lukken. Ik ben vorig jaar eind september ook met Estivant op singlereis geweest naar Samos, heb er een geweldige week gehad, wel een beetje koud savonds en winderig maar was ook het eind van het seizoen, ook de laatste week dat Estivant daar was.
Dus misschien ben ik erbij, of een weekje eerder.

Simon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Hoi Allemaal,

Wat voor vakantie hebben jullie allemaal voor ogen? Zin om veel te stappen en wat clubs te bezoeken? of meer vroeg uit de veren en van alles gaan bekijken? Ik twijfel nog of ik de week van 9 juni ook mee ga (deze week heb ik al geboekt) Ik heb totaal geen ervaring met dit soort reizen.

Ik hou er zeker van om wat dingen te zien en te doen. Maar ik hou zeker van een feestje, het lijkt mij in ieders geval leuk om een paar grote clubs te bezoeken, en eens kijken hoe het uitgaansleven op Ibiza bevalt.

Simon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Wat duurt het lang voordat het juni is hé! maar de dagen worden al langer én de eerste zon hebben we ook gehad dit weekend..

Simon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Nienke zei:
Hi Allen,

Ik ben er ook bij en ik heb er zin in

Gezellig!

Nienke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hi Allen,

Ik ben er ook bij en ik heb er zin in

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hola, hier ook een twijfelaar die net tóch heeft geboekt voor 16 juni as. Voor de eerste keer alleen op reis dus kijken of jullie het 8 dagen met mij uithouden. Laten we duimen voor prachtig weer, tot dan!