Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

Andalusie 10 dgn 14 juli 2018 - Andalusië

Reacties 20 tot 27 van de 27
Danielle
EstiFan

Reacties: 45

11 maanden geleden

Hoi !
Het lijkt me leuk alvast een groepsapp aan te maken, kunnen we elkaar alvast een beetje leren kennen. Mocht je dit leuk vinden dan stuur me maar pb met je nummer dan voeg ik je toe.
Groetjes Daniëlle

Nieuwkomer

Reacties: 8

1 jaar geleden

Danielle zei:

Ha, ha, lekker enthousiast !! Maar inderdaad sprak het leuke programma mij ook erg aan !!

Nou Daniëlle, ik zie dat er reeds 7 personen geboekt hebben; nog 3 plaatsen te vergeven. Gaat gezellig worden! Wel nog 2 maanden wachten, but the fun starts here!

Danielle
EstiFan

1 jaar geleden

zei:
Hola! Voor de twijfelaars om deze reis te boeken; check even de website van Finca Floretta daar staan nog meer foto's op en meer info.
Maaruh hoezo twijfelen: tapas, zon, grotten-bezoek, zee, wijn proeven, wandelen, koffie, zwembad, fietsen, jeepsafari, nou ja een leuk en gevarieerd programma! Snel boeken dus!
Ps. ik ben niet gevraagd om de reis te promoten; ik ben alleen enthousiast!

Ha, ha, lekker enthousiast !! Maar inderdaad sprak het leuke programma mij ook erg aan !!

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hola! Voor de twijfelaars om deze reis te boeken; check even de website van Finca Floretta daar staan nog meer foto's op en meer info.
Maaruh hoezo twijfelen: tapas, zon, grotten-bezoek, zee, wijn proeven, wandelen, koffie, zwembad, fietsen, jeepsafari, nou ja een leuk en gevarieerd programma! Snel boeken dus!
Ps. ik ben niet gevraagd om de reis te promoten; ik ben alleen enthousiast!

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Danielle zei:

Wat leuk! Heb er ook super veel zin in.
Groetjes Daniëlle

Dank je wel Daniëlle!
Heerlijk even 10 dagen er tussenuit waarbij de recensies van vorige reizigers louter positief zijn. Ik hoop dat 10 dagen dan niet te kort is...
Groetjes Rogé

Danielle
EstiFan

1 jaar geleden

zei:
Net geboekt! Heel veel zin in!

Wat leuk! Heb er ook super veel zin in.
Groetjes Daniëlle

Nieuwkomer

1 jaar geleden