Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er 2 juni mee naar Andalusië? - Andalusië

Reacties 1 tot 20 van de 21
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Wie gaat er 2 juni mee naar Andalusië? - Andalusië

Zojuist heb de reis naar Andalusië geboekt met vertrek op 2 juni? Wie gaat er nog mee naar deze prachtige bestemming?

Esther
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ik ga ook mee naar Andalusie. Ik heb er ontzettend veel zin in.
Ik zal al vroeg op schiphol zijn, want ik ga met de trein.

Tot snel,
Esther

Nieuwkomer

Reacties: 4

11 maanden geleden

zei:

Hoi Janneke, ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd.
Goed plan van de Whatsapp groep ????
Ben aan het aftellen nu

???? Was een ????

Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:

Hoi reisgenoten,
Balie 3-5 vertrekhal 1 rond 3 uur als ik het goed begrijp? Overigens hebben janet, elise en ik een whatsappgroepje, als je daar ook in wilt benader me dan even op facebook, janneke spaan. Wel zo handig en vooral gezellig voor communicatie eventueel ook op schiphol?

Hoi Janneke, ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd.
Goed plan van de Whatsapp groep ????
Ben aan het aftellen nu

Nieuwkomer

Reacties: 6

11 maanden geleden

Hoi reisgenoten,
Balie 3-5 vertrekhal 1 rond 3 uur als ik het goed begrijp? Overigens hebben janet, elise en ik een whatsappgroepje, als je daar ook in wilt benader me dan even op facebook, janneke spaan. Wel zo handig en vooral gezellig voor communicatie eventueel ook op schiphol?

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Sylvia zei:

Hoi Hans, dat klopt inderdaad! Leuk dat je ook bij deze reis bent Zien we elkaar snel weer. Incheckbali vertrekhal 1 is ook een handige plek om af te spreken. Zullen we die maar aanhouden?

Groetjes Sylvia

Sylvia
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hans zei:
Hoi!

Nog 5 dagen en dan gaan we al! Ik heb er super veel zin in!!
Ik ben rond 3 uur op Schiphol denk ik. Afspreken bij Meeting Point is een prima idee. We kunnen ook bij de incheckbalie (balie 3-5 in vertrekhal 1) afspreken.

Tot zaterdag!

p.s. @Sylvia: volgens mij kennen wij elkaar nog van de Kroatië reis vorig jaar??

Hoi Hans, dat klopt inderdaad! Leuk dat je ook bij deze reis bent Zien we elkaar snel weer. Incheckbali vertrekhal 1 is ook een handige plek om af te spreken. Zullen we die maar aanhouden?

Groetjes Sylvia

Hans
Nieuwkomer

Reacties: 14

11 maanden geleden

Hoi!

Nog 5 dagen en dan gaan we al! Ik heb er super veel zin in!!
Ik ben rond 3 uur op Schiphol denk ik. Afspreken bij Meeting Point is een prima idee. We kunnen ook bij de incheckbalie (balie 3-5 in vertrekhal 1) afspreken.

Tot zaterdag!

p.s. @Sylvia: volgens mij kennen wij elkaar nog van de Kroatië reis vorig jaar??

Sylvia
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Whoohoo, alles is binnen. Als het allemaal goed gaat ben ik om 2.30 op schiphol.
is het een idee om af te spreken bij het meeting point?
Hoe laat zijn jullie op het vliegveld?

Groetjes Sylvia

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi Hoi,
Ik heb me ook aangemeld voor deze vakantie
Komt nu echt snel dichterbij, heb er zin in!
Groetjes Sylvia

Monica
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hallo Reismaatjes,

Ik ga ook mee naar Andalusië.
We kunnen aftellen nog twee weken,
helemaal zin in, wat een mooie omgeving.
Totkijk groetjes van Monique

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ik wilde dus tegen Janneke Spaan zeggen; leuk ik heb je via Facebook een vriendschapsverzoek gestuurd, maar er ging iets mis. ik ben duidelijk een nieuwkomer ;-)

Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
hoi reisgenootjes,
misschien is het leuk om via facebook bijvoorbeeld alvast of tzt te kunnen afspreken op schiphol ofzo?
aangezien op dit forum geen tel.nr. of emailadres opgegeven kan worden, geef ik mijn achternaam, dan kun je me vinden op facebook mijn naam is janneke spaan, tot snel!

Michel
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo.............
Ik ga ook mee!! Heb er enorm veel zin in!!
Heb al eind januari geboekt.
Tot op Schiphol!!
Groeten,
Michel.

Nieuwkomer

1 jaar geleden

hoi reisgenootjes,
misschien is het leuk om via facebook bijvoorbeeld alvast of tzt te kunnen afspreken op schiphol ofzo?
aangezien op dit forum geen tel.nr. of emailadres opgegeven kan worden, geef ik mijn achternaam, dan kun je me vinden op facebook mijn naam is janneke spaan, tot snel!

Janet
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 jaar geleden

Yess.... ook gereserveerd. Nu voor de balans nog wat mannen erbij!

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Leuk dat jullie ook mee gaan! Nog twee maanden en dan is het al zover.

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Janet zei:
Ben nog een beetje aan het twijfelen maar lijkt me op zich een super leuke reis.
Wie trekt me over de streep??

Hoi Janet, ik heb afgelopen week geboekt voor deze reis, lijkt me super met dat fantastische programma. En ik hoor van veel mensen dat de omgeving echt schitterend is! Join the club! :-)

Nieuwkomer

1 jaar geleden

He hoi mede reisgenoten! Ik heb van de week ook geboekt voor deze reis! Super veel zin, programma lijkt me fantastisch ook. Aftellen kan gaan beginnen ;-)

Janet
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 jaar geleden

Ben nog een beetje aan het twijfelen maar lijkt me op zich een super leuke reis.
Wie trekt me over de streep??