Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Spanje Canillas de Albaida - Andalusië Wandel

Reacties 1 tot 11 van de 11
Johan
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Spanje Canillas de Albaida - Andalusië Wandel

Hallo,
Ik ben Johan van Oosterhout, 49 jaar,gescheiden vader van 3 kinderen (die oud genoeg zijn om zelf op vakantie te gaan) en dit wordt voor mij de eerste keer dat ik met Estivant ga wandelen. Ben zomaar benieuwd naar mijn medereizigers.
Gr.johan

Marijke
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

En dan is het bijna zover
Mijn naam is Marijke en ik heb ontzettend veel zin in deze vakantie.
Wellicht zien we elkaar al op schiphol. Zou leuk zijn.

Tot vrijdagochtend

Laurenzo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ik ga ook op deze wandel vakantie. 39 kapitein kom uit Rotterdam..

Henk
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
hallo Johan, Henk en Natasja,

is idd leuk om elkaar al vooraf te spreken heb er echt zin in... komt nu dicht bij... waar komen jullie vandaan? als ik vragen mag ... zelf kom ik uit Rotterdam.(hoogvliet)
gr.
Ingrid

Hoi, kom uit de kop van Overijssel.

Johan
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:

is idd leuk om elkaar al vooraf te spreken heb er echt zin in... komt nu dicht bij... waar komen jullie vandaan? als ik vragen mag ... zelf kom ik uit Rotterdam.(hoogvliet)
gr.
Ingrid

Ik kom uit Eersel/Brabant (tegen de Belgische grens, onder Eindhoven
Gr.johan

Nieuwkomer

1 jaar geleden

gr.
Ingrid

Natasja
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Beste Johan, Ingrid en Henk,

Leuk jullie vooraf al te 'spreken'. Ook ik heb veel zin in de vakantie, voor mij de eerste wandelvakantie. Lijkt me leuk om met een gids een klein groepje te wandelen op een geweldig mooie plek. Ga ik tenminste vanuit

Ik ben 51, woon aan zee en ruil de zee een weekje voor de bergen.

Fijn weekend, Natasja

Johan
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Dag Ingrid,
Ik heb nog helemaal geen ervaring met wandelen, ben 'van nature' een halve marathonloper, iets andere discipline dus maar dat maakt niet uit, Gr. Johan]

hallo Johan,

ik ben Ingrid Otte, 50 jaar, gescheiden en moeder van 2 kinderen. ook zij dan oud genoeg om zelf op vakantie te gaan Ook voor mij is het de eerste keer dat ik met Estivant meega. En dan ook gelijk wandelen Heb jij veel ervaring met grote afstanden Wandelen of ??
gr. Ingrid
[/quote]

Henk
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo, ik ben Henk.

Ga ook voor het eerst op een single vakantie met Estivant. Ben vader van twee kinderen.

Vertrouw er op dat het een mooie vakantie wordt.

Gr.

Nieuwkomer

1 jaar geleden

hallo Johan,

ik ben Ingrid Otte, 50 jaar, gescheiden en moeder van 2 kinderen. ook zij dan oud genoeg om zelf op vakantie te gaan Ook voor mij is het de eerste keer dat ik met Estivant meega. En dan ook gelijk wandelen Heb jij veel ervaring met grote afstanden Wandelen of ??
gr. Ingrid

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo,
Ik ben Johan van Oosterhout, 49 jaar, gescheiden vader van 3 kinderen (die oud genoeg zijn om zelf op vakantie te gaan) en dit wordt voor mij de eerste keer dat ik met Estivant ga wandelen. Ben zomaar benieuwd naar mijn medereizigers naar Andalusië van 6 tm 13 oktober 2017,
Gr.johan