Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

Andalusie, vertrek 19 augustus, wie gaat er mee? - Andalusië

Reacties 1 tot 20 van de 20
Inge
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

Andalusie, vertrek 19 augustus, wie gaat er mee? - Andalusië

Wie gaat er mee naar Andalusie, 10 dagen, vertrek 19 augustus? Ik ga zelf voor het eerst mee en heb er enorm veel zin in. Ik zou het leuk vinden hier alvast wat reisgenoten te ontmoeten!

Kitty
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 jaar geleden

Hey luitjes,

Ik ben afgelopen maandag teruggekomen en jullie gaan echt een top vakantie tegemoet.
Idyllische omgeving hoog in de bergen met een prachtig uitzicht de hele dag.
Jullie worden door Judith en Evert echt in de watten gelegd en ze kunnen heerlijk koken.
Het programma is zeer gevarieerd en relaxt en je komt elke dag op tijd terug om nog een paar uur te plonzen, zonnebaden, lezen, of gewoon een muziekje te luisteren.

Tip: Zondag staat markt en strand op het programma. Wij zien niet helemaal naar het drukke strand gelopen bij de vuurtoren, omdat daar totaal geen bedjes meer te verkrijgen waren en alles hutje mutje lag.
Wij zijn halverwege het open stuk bij een strandtent wat gaan drinken en konden daar toen bedjes met parasols huren. Rieten afscheiding en rieten parasol.
We hadden het hele strand zowat voor onszelf. Heerlijk.

Groetjes Kitty

p.s.: Doe Evert en Judith de groeten

Wouter
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Jose zei:
euh, 3.45 uur lijkt me prima! tja, dat had ik ook moeten lezen...

Ik streef er ook naar om er om 3.45 u te zijn...

Jose
Nieuwkomer

1 jaar geleden

euh, 3.45 uur lijkt me prima! tja, dat had ik ook moeten lezen...

Jose
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi allemaal,
Leuk dat jij ook mee gaat Wouter!
Ik zal er zijn, maar hoe laat zouden we moeten afspreken daar? Iemand een idee wat verstandig is qua marge voor de incheck etc? Graag suggesties.
groetjes van José

Inge
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
Ik zal er rond 3.45 uur zijn. Graag tot dan bij de balie van Corendon Airlines, vertrekhal 3.

Groetjes Mary

Hoi Mary, Ik zorg dat ik er dan ook ben! Leuk, ik heb er zin in. Tot dan!

Wouter
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hoi Inge,

Ik heb vorige week pas geboekt en vandaag te horen gekregen dat mijn reservering is goedgekeurd. Voor mij de eerste keer met estivant en ook een singlesreis had ik nog niet eerder gedaan. Bij het boeken zag ik dat er alleen dames hadden geboekt, als er niet ook nog een andere man bij is gekomen dan ben ik de enige. Wat mij betreft geen probleem, ik ben niet zo'n "mannen-man", dus volgens mij kan het best wel gezellig worden.

Wouter

Nieuwkomer

Reacties: 8

1 jaar geleden

Ik zal er rond 3.45 uur zijn. Graag tot dan bij de balie van Corendon Airlines, vertrekhal 3.

Groetjes Mary

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Inge zei:
Hoi Evelyn, Mary, José, prima om bij de balie van Corendon / vertrekhal 3 af te spreken. Hoe laat zijn jullie daar ongeveer? Dan zorg ik dat ik er ook ben.
Groetjes, Inge

Inge
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Evelyn, Mary, José, prima om bij de balie van Corendon / vertrekhal 3 af te spreken. Hoe laat zijn jullie daar ongeveer? Dan zorg ik dat ik er ook ben.
Groetjes, Inge

Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
Evelyn,
Er zijn 2 dames met de naam Evelyn, maar als jij in Heerhugowaard woont:
Ik woon in Obdam en ga met de auto naar SchIphol. Als je wilt kan je met me meerijden, dan kom ik je ophalen. Als dat wilt kan je contact met opnemen: 0613477369.

Evelyn, Jose en Inge,
Afspreken op Schiphol lijkt me een goed plan: we kunnen bij de balie van Corendon Airlines in vertrekhal 3 afspreken? Vinden jullie dat een goed idee?

Groetjes Mary,

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Evelyn,
Er zijn 2 dames met de naam Evelyn, maar als jij in Heerhugowaard woont:
Ik woon in Obdam en ga met de auto naar SchIphol. Als je wilt kan je met me meerijden, dan kom ik je ophalen. Als dat wilt kan je contact met opnemen: 0613477369.

Evelyn, Joyce en Inge,
Afspreken op Schiphol lijkt me een goed plan: we kunnen bij de balie van Corendon Airlines in vertrekhal 3 afspreken? Vinden jullie dat een goed idee?

Groetjes Mary,

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Jose zei:

Oeps, sorry: Hallo Mary!

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Jose zei:
Hallo dames, ik zag dat de tickets al klaar staan! Het lijkt mij wel leuk om op Schiphol een punt af te spreken waar we elkaar ontmoeten. Jullie ook?

Hoi Inge, Hoi Evelyn,

Ik ga ook mee en ik vind het zeker leuk om op Schiphol vast iets af te spreken. Het lijkt mij een heerlijke vakantie, zeker omdat zo velen zo enthousiast over de accomodatie en gastheer en -vrouw zijn. Lekker buiten eten... :-)

Laat maar weten waar ik moet gaan staan op Schiphol, dan ben ik er.

Hartelijke groet,

José

Jose
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Jose zei:
Hallo dames, ik zag dat de tickets al klaar staan! Het lijkt mij wel leuk om op Schiphol een punt af te spreken waar we elkaar ontmoeten. Jullie ook?

Hoi Inge, Hoi Evelyn,

Ik ga ook mee en ik vind het zeker leuk om op Schiphol vast iets af te spreken. Het lijkt mij een heerlijke vakantie, zeker omdat zo velen zo enthousiast over de accomodatie en gastheer en -vrouw zijn. Lekker buiten eten... :-)

Hartelijke groet,

José

Oeps, sorry: Hallo Mary!

Jose
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Inge, Hoi Evelyn,

Hartelijke groet,

José

Inge
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo dames,

Ook ik ben voor het eerst met een singlereis.
Ik hou van wandelen, gek van zwemmen, fietsen en excursies, dus we hebben al een en ander gemeen. Graag tot de 19e!

Groetjes Mary

Inge
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Evelyn zei:

Hallo Inge,
Mijn naam is Evelyn en ik heb ook geboekt voor 10 dagen Andalusië.
Voor mij is het ook de eerste keer met Estivant.
Ik heb er heel veel zin in. Ik hou van bergwandelingen en het bezoeken van steden.
Zwemmen in de zee lijkt me heerlijk!

Hoi Evelyn,
Leuk je hier alvast te ontmoeten! Mij sprak ook de afwisseling tussen wandelen, steden en strand aan. En dat er voor ons gekookt wordt lijkt me ook zo heerlijk. Ik ben benieuwd wie er verder nog meegaan!

Evelyn
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Inge zei:
Wie gaat er mee naar Andalusie, 10 dagen, vertrek 19 augustus? Ik ga zelf voor het eerst mee en heb er enorm veel zin in. Ik zou het leuk vinden hier alvast wat reisgenoten te ontmoeten!

Hallo Inge,
Mijn naam is Evelyn en ik heb ook geboekt voor 10 dagen Andalusië.
Voor mij is het ook de eerste keer met Estivant.
Ik heb er heel veel zin in. Ik hou van bergwandelingen en het bezoeken van steden.
Zwemmen in de zee lijkt me heerlijk!