Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er nog meer mee? - Tossa de Mar

Reacties 1 tot 20 van de 39
Mariska
Doet lekker mee

Reacties: 11

1 jaar geleden

Wie gaat er nog meer mee? - Tossa de Mar

Hoi allemaal,
Ik ga voor de eerste keer mee op single reis. Wie gaat er nog meer mee naar Tossa de Mar vanaf 9 september.
Zou het leuk vinden om jullie alvast te leren kennen.

Groetjes Mariska

Rudy
Nieuwkomer

Reacties: 9

1 jaar geleden

Inge zei:
Hallo, ik ga mee naar Tossa de Mar van 1-10 sept, kom uit België aan de grens, nog iemand uit België?
Ik ga met de bus, ben heel benieuwd!

Dag Inge tof,ik kom ook uit Belgie(Gent).Ik vertrek op 31-8-2018 naar Tossa De Mar met de bus.Ben benieuwd,maar lijkt me wel een mooie reis om te maken.

Rudy
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Stefan zei:

Hoi! Inge leuk dat je ook na tossa de Mar gaat. Ik ga 2 sep tot 16 sep heen dus mijn eerste week zit ik er tegelijk met Jouw. Alleen ik ga met het vliegtuig heen. Heb je al een beetje zin in de vakantie? Ik in ieder geval al wel????.
Ps. Als je op het forum kijkt is er ook een groep 26-8 tot 10-9 daar staan ook nog meer personen op die de zelfde week gaan.

Groeten stefan

Dag Inge,ik kom ook uit Belgie(Gent).Ik vertrek op 31-8-2018 naar Tossa De Mar met de bus.Ben benieuwd,het lijkt me alleszins een leuke reis om te maken.

Rudy
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ed zei:

Hoi Inge,
Ik ga ook in die week van 01-09 en ook slechts een week, maar ga met eigen auto. Heb er heel veel zin in.
Maar zoals Stefan al zei is er ook al een topic gaande met mensen die op 28-08 vertrekken.

Grt Ed

Dag Inge,mijn naam is Rudy en woon in Belgie.Ik ga ook naar Tossa De Mar,vertrek op 31-8-2018 voor 10 dagen.Ben benieuwd,is de eerste keer dat ik op deze manier op reis ga.

Mariska
Doet lekker mee

1 jaar geleden

zei:
Hey allemaal,

Vanmiddag bevestiging gekregen dat ik op de valreep ook nog mee kan met de reis van 9-8. En ook heerlijk ga vliegen.

Is voor mij ook de eerste keer dat ik met een singles vakantie meega, maar het gaat vast een gezellige trip worden!

Grtz,
Angela

Hoi angela,
Leuk dat je mee gaat! Het gaat zeker goed komen en gaan er een feestje van maken.
Ik stuur je even een berichtje met mijn telefoon nummer. Dan kan ik je toevoegen in de groepsapp.

Groetjes Mariska

Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hey allemaal,

Vanmiddag bevestiging gekregen dat ik op de valreep ook nog mee kan met de reis van 9-8. En ook heerlijk ga vliegen.

Is voor mij ook de eerste keer dat ik met een singles vakantie meega, maar het gaat vast een gezellige trip worden!

Grtz,
Angela

Kim
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal!

Op de valreep kon ik ook nog boeken, ik ga komende zaterdag voor een weekje mee, per vliegtuig. Zin in!
Ik zal Mariska vragen om me toe te voegen in de appgroep.

Tot zaterdag!

Sanne
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Heey allemaal!

Ja hoor, ik heb ook net de knoop doorgehakt! Ik ben erbij van 09-09 t/m 16-09.

Ik ga met het vliegtuig en ik zie dat er meerdere zo gaan. Altijd gezellig !

Tot de 9de !

Groetjes Sanne

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Zonet geboekt 9-9 tot 16-9 naar Tossa de Mar, ik moet alleen 2 a 3 werkdagen op bevestiging wachten, hoop dat dat goed gaat. Dan ben ik erbij, zou ik ook in de groeps app erbij mogen?

Groet Wesley

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Spannend!! eerste x singlereis! Ik ga van 26 aug tot 9 sept Tossa de Mar. Heb er zin in! Tot snel!
Shirley

Bernhard
Reisexpert

Reacties: 71

1 jaar geleden

Mariska zei:

Patricia, leuk dat je naar Tossa gaat! Dan gaan we elkaar net mis lopen.
De meeste hier gaan pas de 9de september, maar er is ook een andere topic die al op 2 september gaan. Wellicht dat je daar beter eens kunt gaan kijken.
Alvast een fijne vakantie.

Ze bedoeld de topic 25 8 tot en met 9 september van tim de week van jou is jun 2e dan ben ik al weg

Richard
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Hi allemaal,

Ik ga ook van 9 tot 16 sept naar Tossa de Mar. Ik ga met het vleigtuig.

@ Mariska, ik zal je een pb sturen met mijn 06 nr voor de groepsapp.

Ik heb er zin in!!!

Groetjes, Richard

Mariska
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Patricia zei:
Hallo allemaal, ik ga naar Tossa de Mar van 2-09 t/m 9-09 en vertrek vanaf Schiphol. Eerste keer singlereis, zin in ????????

Groetjes Patricia

Patricia, leuk dat je naar Tossa gaat! Dan gaan we elkaar net mis lopen.
De meeste hier gaan pas de 9de september, maar er is ook een andere topic die al op 2 september gaan. Wellicht dat je daar beter eens kunt gaan kijken.
Alvast een fijne vakantie.

Patricia
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ga naar Tossa de Mar van 2-09 t/m 9-09 en vertrek vanaf Schiphol. Eerste keer singlereis, zin in ????????

Groetjes Patricia

Mariska
Doet lekker mee

1 jaar geleden

zei:

Hey Mariska .. ik zit er over na te denken en alvast even te kijken wie er allemaal mee gaan. Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een singlereis zal beleven maar, het lijkt me erg leuk !! Ik begrijp dat jij de gene bent die de app groep beheerd?? Als ik er bij mag als iemand die nog niet besloten heeft ..

Gr Marcel

Ik stuur je een pb.

Sebastiaan
Reisexpert

Reacties: 15

1 jaar geleden

zei:

Hey Mariska .. ik zit er over na te denken en alvast even te kijken wie er allemaal mee gaan. Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een singlereis zal beleven maar, het lijkt me erg leuk !! Ik begrijp dat jij de gene bent die de app groep beheerd?? Als ik er bij mag als iemand die nog niet besloten heeft ..

Gr Marcel

Gewoon boeken Marcel, leuk als je er bij bent!

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Mariska zei:
Hoi allemaal,
Ik ga voor de eerste keer mee op single reis. Wie gaat er nog meer mee naar Tossa de Mar vanaf 9 september.
Zou het leuk vinden om jullie alvast te leren kennen.

Groetjes Mariska

Gr Marcel

Renee
EstiFan

Reacties: 25

1 jaar geleden

Ik ga ook mee op 2 september en dan 2 weken

Ed
Nieuwkomer

Reacties: 12

1 jaar geleden

Inge zei:
Hallo, ik ga mee naar Tossa de Mar van 1-10 sept, kom uit België aan de grens, nog iemand uit België?
Ik ga met de bus, ben heel benieuwd!

Hoi Inge,
Ik ga ook in die week van 01-09 en ook slechts een week, maar ga met eigen auto. Heb er heel veel zin in.
Maar zoals Stefan al zei is er ook al een topic gaande met mensen die op 28-08 vertrekken.

Grt Ed

Jan
Doet lekker mee

Reacties: 13

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik ga ook mee van 2 t/m 16 september

Heb er nu al zin in

Jan