Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza verzamelen 10sept - Ibiza

Reacties 1 tot 20 van de 26
Merisa
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Ibiza verzamelen 10sept - Ibiza

Er zijn nu zoveel losse topics over deze reis (Ibiza 10-09),
Is het beter om 1 aan te houden, en daar dan misschien al even voor te stellen ?
Gaat dus om de reis van 10- september a.s.

Ellen
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hi iedereen!

Mijn naam is Ellen, 28 jaar oud, en ik ga gezellig mee naar Ibiza op 10/9. Leuk om jullie binnenkort allemaal te ontmoeten! Ik heb een privé-bericht gestuurd i.v.m. de whatsapp-groep. Tot heel snel!

Groetjes,
Ellen

Nieuwkomer

1 jaar geleden

hallo allemaal

ik ben Gert-Jan 31 jaar en kom uit Nieuwkoop. vorig jaar ben ik ook op een singelreis geweest en dat is me super goed bevallen. dus dit jaar nog maar een keer alleen nu naar Ibiza erg veel zin in. zou het leuk vinden om aan de whatsapp groep te worden toe gevoegd mijn nr is 0648542142

Daan
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hallo Allemaal,

Ik ben Daan 34 jaar en woon in Delft. Ik ga ook mee naar Ibiza op 10 september voor 8 dagen. Erg veel zin in! Heb privebericht verstuurd voor aanmelding in de whatsapp groep.

Groet,
Daan

Sanne
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi,

Ik ben Sanne 27 jaar en ik kom uit Mijdrecht. Ik ga ook mee naar ibiza en heb er zin in!. Las over een groepsapp is aangemaakt. Goed idee. Hierbij mn nummer kan iemand mij even toevoegen. 0619661700

Tina
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik ben Tina, 39 jaar, woon in Drachten en heb zojuist akkoord gekregen voor 8 dagen Ibiza met vertrek op 10 september aanstaande! Heb Niels een privébericht gestuurd in verband met toevoegen groepsapp. Leuk om alvast contact te hebben voor vertrek!

Groet Tina

Rutger
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hallo allemaal!

Ik ben Rutger, 37 jaar, en woon in Lelystad, en ga voor het eerst mee met een single reis.
De dagen zijn goedgekeurd, en de boeking is rond, weinig wat mij nog tegenhoud voor 2 weken Ibiza
Mijn nummer is 0619862686, en ik wordt ook graag bij de Whatsapp groep toegevoegd!

Geertje
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb ook net geboekt.
Gezellig, ik heb er zin in!
Daarnaast net een prive bericht verstuurd naar Niels voor de WhatsApp groep....wist niet wie deze nu aangemaakt heeft maar komt vast goed.

Groetjes Geertje

Niels
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Marise zei:
ik ga toch mee ondanks 2 persoonskamer!! hopelijk valt het mee en word het super!

En wat waren de extra kosten ?
Ik wacht nog steeds op akkoord werkgever
Ik zal de Whatsapp groep aanmaken!

Tessa
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

Marise zei:
ik ga toch mee ondanks 2 persoonskamer!! hopelijk valt het mee en word het super!

Gezellig dat je ook mee gaat
Gr tessa

Marise
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 jaar geleden

Marise
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Patrick zei:

goed idee!! 652088812

653963833

Patrick
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Niels zei:

Hoi Patrick,

Er zullen er misschien inderdaad nog wel een aantal personen van deze zelfde reis zich melden hier!
Zal ik een app openen anders ? Idee ?

goed idee!! 652088812

Merisa
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Niels zei:

Hoi Patrick,

Er zullen er misschien inderdaad nog wel een aantal personen van deze zelfde reis zich melden hier!

mijn nummer stuur ik je gelijk ook per privebericht

Niels
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Patrick zei:
Zal me zelf ook even voorstellen: Mijn naam is Patrick, 38 jaar en woon in Alphen aan den Rijn. Dit zou mijn eerste single vakantie worden, heb er al heel veel zin in!! is er al een groepsapp aangemaakt?

Hoi Patrick,

Patrick
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Zal me zelf ook even voorstellen: Mijn naam is Patrick, 38 jaar en woon in Alphen aan den Rijn. Dit zou mijn eerste single vakantie worden, heb er al heel veel zin in!! is er al een groepsapp aangemaakt?

Patrick
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Wat gezellig! een steeds grotere groep!

Tessa
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

Roy zei:

Hey dat lijkt me wel verstandig aangezien ik een maand geleden ook al een topic aangemaakt heb. Misschien is het ook wel leuk om 1 persoon een prive bericht te sturen met hun nummer om elkaar via een groepsapp te leren kennen. Ik heb de ervaring dat dat ook heel gezellig kan zijn.

Heyhey vind ik wel een goed idee om een groepsapp te maken ,naar jou de nummers sturen ?
Graag tessa

Marise
Nieuwkomer

1 jaar geleden

nee hopelijk niet ! nog leukere mensen hoop ik en we zitten aan de "rustigere kant"van ibiza dus ws wel wat anders ;-)

Niels
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Marise zei:

Estivant ook!

Precies dezelfde reis dus ? Dat is tof!
Heel goed bevallen vorig jaar ?