Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er ook ???? - Lanzarote

Reacties 1 tot 7 van de 7
Greet
Nieuwkomer

Reacties: 8

1 jaar geleden

Wie gaat er ook ???? - Lanzarote

Hoi ik ga voor eerst mee op single reis naar lanzarotte . Best spannend allemaal ????maar erg veel zin in . Zou het leuk vinden om te weten wie er nog meer meer mee gaan . En misschien leuk elkaar te contacten . Gr greet

Greet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi erna en de rest van de groep het is zeker leuk om al contact met elkaar te hebben Maar hoe komen we in die groep ? Zit je toevallig ook op fb. we hebben kleine groep maar zal zeker gezellig worden ???? gr greet

Greet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal zij jullie ook allemaal aan aftellen . Bijna 27 aug. Helemaal zin in ????gr. Greet

Greet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo alle vakantie gangers naar lanzarote???? greet hier ! ik ben al aan aftellen voor 27 augustus helemaal zin in jullie ook? ????gaat zeker gezellig worden . Had al paar berichten voorbij zien komen maar ben niet zo handig met het meeting point ????maar nu lukt het geloof ik???? gr. Greet

Guido
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Greet en Henk,

Ga op 3 september naar Lanzarote. Groeten Guido.

Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Ga jij op 3september ik ook groetjes henk

Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Greet zei:
Hoi ik ga voor eerst mee op single reis naar lanzarotte . Best spannend allemaal ????maar erg veel zin in . Zou het leuk vinden om te weten wie er nog meer meer mee gaan . En misschien leuk elkaar te contacten . Gr greet