Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Lanzarote 27-8-2017! Wie gaat er mee naar de zon?! - Lanzarote

Reacties 1 tot 10 van de 10
Michiel
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Lanzarote 27-8-2017! Wie gaat er mee naar de zon?! - Lanzarote

Hallo medereizigers!

Dit jaar ga ik lekker naar Lanzarote op 27 augustus!
Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan?

Zon, zee, strand en jeepsafari!!

Groetjes,
Michiel

Erna
EstiFan

Reacties: 33

1 jaar geleden

Met een deel van de groep hebben we via whatsapp afgesproken elkaar voor het inchecken te ontmoeten op Schiphol.
Voor wie (nog) niet in de appgroep zit maar nog wel even hier op het forum kijkt: we hebben tussen ca. 03.00-03.15 uur afgesproken bij/naast de infobalie van Transavia in vertrekhal 1 (tegenover de incheckbalies).
Mocht je ook voor vertrek de groep vast willen ontmoeten, dan weet je waar je ons kunt vinden
Tot vannacht allemaal!

Erna
EstiFan

1 jaar geleden

Ik zie dat de deelnemerslijst online staat (bij mijn estivant).
Blijkbaar nog wat afzeggingen geweest, want Michiel en Marlies zie ik er niet meer tussen staan...
De groep bestaat momenteel uit 6 personen (terwijl dit volgens de groepssamentstelling op de website 8 zou zijn?!?)

Greet en Marja, jullie zie ik er nog wel tussen staan
Mochten jullie het leuk vinden om (vast) een whatsapp groep te beginnen dan kunnen jullie via een PB jullie nummer naar mij sturen. Dan zal ik een groep aanmaken.

Of we kunnen een afspraak maken om elkaar voor het inchecken op Schiphol te ontmoeten?!

Dit geldt natuurlijk ook voor de andere groepsgenoten die misschien wel op het forum kijken maar nog niet gereageerd hebben

Groetjes Erna

Erna
EstiFan

1 jaar geleden

Ik zie dat de deelnemerslijst online staat (bij mijn estivant).
Blijkbaar nog wat afzeggingen geweest, want Michiel en Marlies zie ik er niet meer tussen staan...
De groep bestaat momenteel uit 6 personen (terwijl dit volgens de groepssamentstelling op de website 8 zou zijn?!?)

Greet en Marja, jullie zie ik er nog wel tussen staan
Mochten jullie het leuk vinden om (vast) een whatsapp groep te beginnen dan kunnen jullie via een PB jullie nummer naar mij sturen. Dan zal ik een groep aanmaken.

Of we kunnen een afspraak maken om elkaar voor het inchecken op Schiphol te ontmoeten?!

Dit geldt natuurlijk ook voor de andere groepsgenoten die misschien wel op het forum kijken maar nog niet gereageerd hebben

Groetjes Erna

Marja
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hallo mede Lanzarote gangers,
Ja ik ga ook mee 27-8 a.s.! Mijn eerste Single Reis, ben benieuwd en heb er zin in. Tot dan.
Groetjes, Marja

Erna
EstiFan

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ook ik heb geboekt voor 27 augustus! Lekker nog een weekje naar de zon!

Groetjes Erna

Michiel
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Greet zei:
Hoi Michiel ben je al eerder met deze organisatie mee geweest ? Gr greet

Hoi Greet! Nee, maar een vriendin van mij is met meerdere organisaties mee op singlereis geweest en vond haar vakantie met Estivant het leukst Heb er zin in. Het aftellen kan beginnen!!

Marlies
Nieuwkomer

Reacties: 8

1 jaar geleden

Hi Greet en Michiel, ik ga ook mee 27 augustus!!

Vrienden van mij zijn afgelopen jaar naar Lanzarote geweest en waren super enthousiast.
Ik ben heel benieuwd! Hopelijk gaat er een gezellige groep mensen mee

Groetjes Marlies

Greet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Michiel ben je al eerder met deze organisatie mee geweest ? Gr greet

Greet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi mede reizigers naar lazarote van 27 aug.dit word mn eerste single reis heb eindelijk stap genomen best spannend ???? maar dat zal allemaal wel goed komen ? heb er helemaal zin in ? gr greet