Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee? - Andalusië Wandel

Reacties 1 tot 20 van de 25
Gertrude
Nieuwkomer

Reacties: 12

2 jaar geleden

Wie gaat er mee? - Andalusië Wandel

Hallo, ik heb geboekt voor de wandelvakantie Andalusië met vertrek op 19 mei. Ik heb er zin in en ben benieuwd wie er nog meer mee gaan?

Yvonne
Nieuwkomer

Reacties: 7

2 jaar geleden

Hallo Harry en Gertrude. Ik ben bij de Starbucks. Zijn jullie er al?

Harry
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Yvonne zei:
Hoi Harry, op mijn ticket staat dat je niet online kan inchecken vanwege groepsboeking. Ik check in op Schiphol en zie je dan wel bij de Starbucks achter de controle. Ok?

Ik heb gezocht naar "Transavia online inchecken" en daar Kun je met het nummer op je ticket inloggen. Maar op Schiphol kan natuurlijk ook. Nu heb je nog keus waar je gaat zitten.

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Oh ja Yvonne, ik kon overigens wel online inchecken.

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Harry en Yvonne,
Ik kom ook wel naar de Starbucks toe, zie ik jullie daar wel! Goede reis!

Yvonne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Harry, op mijn ticket staat dat je niet online kan inchecken vanwege groepsboeking. Ik check in op Schiphol en zie je dan wel bij de Starbucks achter de controle. Ok?

Harry
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Yvonne zei:

Hallo Harry, lijkt me leuk idee. Kunnen we ook samen inchecken. Hoe laat ben jij op Schiphol. Ik heb 04.30 in mijn hoofd.

Hoi Yvonne, op zich een goed idee maar ik wil het liefst zo snel mogelijk naar binnen (alle 'verplichte' dingen gedaan). Ik heb al ingecheckt en hoop ook mijn bagage via de bagage drop-off in te kunnen checken en dan zo snel mogelijk door de controle heen.

Ik bedoelde de Starbucks *achter* de bagagecontrole.

Yvonne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Harry zei:
Allen, de vakantie komt nu wel heel dichtbij. Lijkt het jullie leuk om op Schiphol iets af te spreken, bv bij de Starbucks?

Hallo Harry, lijkt me leuk idee. Kunnen we ook samen inchecken. Hoe laat ben jij op Schiphol. Ik heb 04.30 in mijn hoofd.

Harry
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Allen, de vakantie komt nu wel heel dichtbij. Lijkt het jullie leuk om op Schiphol iets af te spreken, bv bij de Starbucks?

Frank
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Gertrude zei:
Ja deelnemerslijst gezien, maar mis Frank hierop? En vervoer heb ik geregeld, ik ga met de auto, maar ik zie dat ik niet hoef te vragen of er nog iemand wil meerijden, ik ben de enige (wijze) uit het oosten; of wijsneus? Haha!

Ha Gertrude, ik heb mijn reis verzet. Ik ga nu twee weekend later, jaar Kos. Dit Kwan mij uiteindelijk veel beter uit. Heel veel plezier!

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Pieter-Jan,

Leuk, jij brengt de boel weer een beetje in evenwicht
Roosendaal is een beetje uit de buurt voor mij dus meerijdende geen optie. We zien elkaar snel, we kunnen gaan aftellen!

Pieter-Jan
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Nou ik heb inmiddels ook geboekt. Ik zal de laatste wel zijn dan !
Ik moet nog even kijken hoe bij Schiphol te geraken, maar dat zal de auto wel worden gezien het vroege tijdstip. Ik woon in Roosendaal. Mocht iemand mee willen rijden, iets combineren !

Tot snel he !
Pieter-Jan

Yvonne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Nu staan er wel weer 4 mannen op de site, wie wie o wie?
Ik heb ook vervoer naar Schiphol, maar nog niet voor terug.

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ja deelnemerslijst gezien, maar mis Frank hierop? En vervoer heb ik geregeld, ik ga met de auto, maar ik zie dat ik niet hoef te vragen of er nog iemand wil meerijden, ik ben de enige (wijze) uit het oosten; of wijsneus? Haha!

Harry
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Gertrude zei:
Hoi Frank en Harry,
Leuk hoor, en jullie ervaringen zijn tot nu toe goed neem ik aan! Ik ken Spanje niet zo goed maar het lijkt mij een mooi gebied. De temperatuur is daar nu al rond 24 graden, een stuk beter dan hier; heerlijk!

Ja de temperaturen zijn daar prima. Ik zie temperaturen rond de 30, heerlijk. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Bezig met de voorbereidingen om alles klaar te leggen wat er mee moet, voorpret.

Ik heb ook de reispapieren gezien. Dat is ook fijn, dat maakt het lekker definitief. Heeft iedereen vervoer naar Schiphol?

Yvonne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Lijst met deelnemers is bekend!

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Frank en Harry,
Leuk hoor, en jullie ervaringen zijn tot nu toe goed neem ik aan! Ik ken Spanje niet zo goed maar het lijkt mij een mooi gebied. De temperatuur is daar nu al rond 24 graden, een stuk beter dan hier; heerlijk!

Frank
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Gertrude zei:
Hallo, ik heb geboekt voor de wandelvakantie Andalusië met vertrek op 19 mei. Ik heb er zin in en ben benieuwd wie er nog meer mee gaan?

Hoi, ik ben Frank, en ik ga ook mee. Voor mij de tweede keer met estivant, twee jaar terug ben ik naar Sardinie geweest. Ik heb er ook veel zin in!

Harry
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hallo allemaal , ik ga ook mee op deze wandelvakantie. Mijn eerste keer Spanje dus ben benieuwd. Wel eerder wandelvakanties gedaan.

Gertrude
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Yvonne,
Dan zitten we dus in het zelfde schuitje, voor mij ook de eerste keer.
Maar dat gaat vast goed keomen, ik heb er in ieder geval zin in. Als het weer dan ook nog een beetje lekker is dan zitten we helemaal goed.

[aquote=Yvonne ]Hallo Gertrude en Reggy,

Ben ook zo benieuwd naar deze vakantie. Het is voor mij de eerste keer dat ik een singlevakantie heb geboekt.
Groetjes, Yvonne[/quote]