Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat ook 12 dagen genieten in Andalusië vanaf 9 september? - Andalusië (12 dagen)

Reacties 1 tot 20 van de 34
Nicole
Nieuwkomer

Reacties: 7

2 jaar geleden

Wie gaat ook 12 dagen genieten in Andalusië vanaf 9 september? - Andalusië (12 dagen)

Heb net geboekt voor de 12-daagse vakantie in Andalusië. Heb er veel zin in, wie gaat er nog meer/wie denkt er over na?

Groet, Nicole

Ramon
Doet lekker mee

Reacties: 38

1 jaar geleden

Romy zei:
Deze spuit 11 heeft ook een pb-tje gestuurd naar Ramon..

Ik heb er nu wel erg veel zin in!
spreek jullie verder op de app

groetjes Romy

Geregeld.....

Romy
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Deze spuit 11 heeft ook een pb-tje gestuurd naar Ramon..

Ik heb er nu wel erg veel zin in!
spreek jullie verder op de app

groetjes Romy

Ramon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Nicole zei:

Hoi Ramon, ik heb je een paar dagen geleden een pb gestuurd met mijn 06. Heb je die ontvangen?

Groet, Nicole

Geregeld!

Nog twee deelnemers volgens mij om de groep compleet te maken

Nicole
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ramon zei:

...Aangezien dit een openbare pagina is het wellicht handig als jullie en andere reisgenoten het leuk vinden om mij in een "privebericht" even je telefoon nummer achter te laten zodat we een whatsapp groep kunnen aanmaken voor deze reis....

grt Ramon

Hoi Ramon, ik heb je een paar dagen geleden een pb gestuurd met mijn 06. Heb je die ontvangen?

Groet, Nicole

Cindy
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Cindy zei:

hoi,
telefoonnr versuurd.
Leuk idee
Groetjes Cindy

Cindy
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Ramon zei:
Goedemorgen Reisgenoten,

ik zie dat er steeds minder overblijven van het reisgezelschap

Nu zie ik een samenstelling 7 personen (2 man, 5 vrouw) ..... wie gaan er nu nog wel mee?

Aangezien dit een openbare pagina is het wellicht handig als jullie en andere reisgenoten het leuk vinden om mij in een "privebericht" even je telefoon nummer achter te laten zodat we een whatsapp groep kunnen aanmaken voor deze reis. Of iemand een ander idee ?

grt Ramon

Jeanette
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo ik zou ook graag op vakantie willen heb nog niet geboekt leuk zou zijn met leeftijds genoten

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Annet zei:

Ha Ramon,
Goed plan! PB is verstuurd.
Annet

net ook PB verstuurd!

groeten Gerrit-jan.

Annet
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Ramon zei:
Goedemorgen Reisgenoten,

Nu zie ik een samenstelling 7 personen (2 man, 5 vrouw) ..... wie gaan er nu nog wel mee?

Aangezien dit een openbare pagina is het wellicht handig als jullie en andere reisgenoten het leuk vinden om mij in een "privebericht" even je telefoon nummer achter te laten zodat we een whatsapp groep kunnen aanmaken voor deze reis. Of iemand een ander idee ?

grt Ramon

Ha Ramon,
Goed plan! PB is verstuurd.
Annet

Ramon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Goedemorgen Reisgenoten,

grt Ramon

Romy
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Nicole zei:
Zie dat de groepssamenstelling in die tijd best veranderd is. Ik ben in de veronderstelling dat een tijd geleden de man/vrouw-verhouding nog in evenwicht was. Nu zie ik twee mannen en zes vrouwen. Leeftijden wel gespreid. Dit is trouwens een vaststelling, geen oordeel

Hoe dan ook, het wordt vast gezellig!

Ben benieuwd naar de deelnemerslijst, waar iedereen vandaan komt. Ik kom iig uit Kaatsheuvel.

volgens mij ben ik de jongste van het stel! Ik kom uit Scherpenzeel

Nicole
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Zie dat de groepssamenstelling in die tijd best veranderd is. Ik ben in de veronderstelling dat een tijd geleden de man/vrouw-verhouding nog in evenwicht was. Nu zie ik twee mannen en zes vrouwen. Leeftijden wel gespreid. Dit is trouwens een vaststelling, geen oordeel

Hoe dan ook, het wordt vast gezellig!

Ben benieuwd naar de deelnemerslijst, waar iedereen vandaan komt. Ik kom iig uit Kaatsheuvel.

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hoi allemaal,

ik ben wellicht de laatste medereiziger die zich hier meldt(?)
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk er naar uit om iedereen dan te ontmoeten!
Ik ben in 2012 al een keer met Estivant in deze streek geweest, en dat was me destijds erg goed bevallen, dus nu nog maar een keer :-)

Groeten Gerrit-jan.

Ramon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Cindy zei:

Hoi,
ben al een aantal keer met estivant weggeweest en altijd goed bevallen, maar twijfelde toch omdat dit best een prijzige vakantie is.
Heb er wel al zin in.
Gr Cindy

Ja het is zeker een hoop, maar we maken er gewoon 12 te gekke dagen van zodat we achteraf kunnen zeggen dat het het geld dubbel en dwars waard was toch

Ben benieuwd naar de andere medereizigers. De vrouwen zijn wel in de meerderheid zo te zien.

grt Ramon

Ramon
Doet lekker mee

1 jaar geleden

Annet zei:

Welkom Annet,

Leuk dat je ook mee gaat. De reis is nu "UITVERKOCHT" dus volgens mij is het nu wel zeker dat deze 10 personen de groep van deze reis vormen. Ben erg benieuwd en nu nog even afwachten tot september......

tot later grt Ramon

Annet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Mijn bericht staat er 3x in zie ik. Dat is in ieder geval duidelijk
'Thumbs up' was blijkbaar geen bekend symbool en is vervangen door vraagtekens...

Annet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Annet zei:
Het weekend geboekt en net bericht ontvangen dat het geregeld is. Dus ik ga mee! Lijkt me super. Mooie omgeving, goed programma en vast een leuke groep! Heb er nu al zin in ????????

Annet
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Annet zei:
Het weekend geboekt en net bericht ontvangen dat het geregeld is. Dus ik ga mee! Lijkt me super. Mooie omgeving, goed programma en vast een leuke groep! Heb er nu al zin in ????????

Annet
Nieuwkomer

1 jaar geleden