Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Ibiza juni 2017, wie gaan er mee?

Reacties 1 tot 20 van de 35
Lilian
Nieuwkomer

Reacties: 19

2 jaar geleden

Ibiza juni 2017, wie gaan er mee?

Wie gaat er mee? Ik heb alvast geboekt!
Lijkt me leuk om van te voren een keer met z'n allen af te spreken om elkaar alvast een beetje te leren kennen!

Dick
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op de site en moet even uitzoeken hoe het allemaal werkt,
Gr

Dick

Ferry
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Voor degene die morgen al vertrekken .......veeeeeel plezier de komende week , ik kom de 18e aangevlogen

Carolien
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Lilian zei:
Ha Carolien en Maaike, wat gezellig dat jullie ook mee gaan zo last minute wordt het toch nog een aardig grote groep gezellig!

Thnx Lilian voor je leuke reactie. Ik heb al wel 2maand geleden geboekt hoor. @maaike jammer van de latere vlucht!
Tot zondag.

Groetjes

Lilian
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ha Carolien en Maaike, wat gezellig dat jullie ook mee gaan zo last minute wordt het toch nog een aardig grote groep gezellig!

Maaike
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik heb heel last minute ook nog een weekje Ibiza geboekt vanaf a.s. zondag de 11e. Helaas was de vlucht waar jullie mee gaan al volgeboekt en heb ik dus zelf een andere vlucht moeten regelen. Ik kom 's avonds later dan jullie aan bij het hotel. Leek me erg leuk om op Schiphol jullie al even te ontmoeten, maar gaat dus helaas niet lukken, ik vlieg nu via Rotterdam. Tot zondagavond!

Groeten Maaike

Carolien
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Carolien zei:

Hallo Allen,

Ik ga ook mee 11 tm 18 juni (superveel zin in, en voor het eerst een groepsreis) en wat een leuk idee van het meeten voorafgaand aan het vliegtuig inlopen.

Groet,
Carolien

ps. ik kom wel vanuit het verre oosten (Enschede). Probeer er 3uur van te voren te zijn

Carolien
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Doris zei:
Hi reisgenoten,

11 juni, het is bijna zover
Het lijkt me leuk om elkaar al te ontmoeten op Schiphol voordat we het vliegtuig instappen.
Ik las dat ik me 2,5 uur van te voren moest melden op Schiphol, wellicht tijd voor een drankje met z'n allen voordat we aan onze reis beginnen?

Groetjes,
Doris

Hallo Allen,

Ik ga ook mee 11 tm 18 juni (superveel zin in, en voor het eerst een groepsreis) en wat een leuk idee van het meeten voorafgaand aan het vliegtuig inlopen.

Groet,
Carolien

Lilian
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Same here!

Doris
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Shirley zei:
@ Lilian, goed idee. Voor wie wil: stuur me even in een pb je nummer dan maak ik een groepsappje aan. Kunnen we gezellig koffie drinken na inchecken.

Hi Shirley, ik heb je een berichtje gestuurd maar ik zie het zelf niet staan in mijn verzonden berichten.. Heb je iets ontvangen?

Doris
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Lilian zei:
@ Shirley: sorry ik las jouw berichtje over de 27e te laat!

@ Doris, leuk idee! Ik moet nog even kijken hoelaat ik er ongeveer ben...zullen we elkaar allemaal na het inchecken proberen te vinden?

Ja dat is goed, we kunnen contact houden via de groepsapp wanneer iedereen is toegevoegd. Wellicht staan we tegelijk in de rij
Op naar de zon!!

Shirley
Doet lekker mee

Reacties: 15

1 jaar geleden

@ Lilian, goed idee. Voor wie wil: stuur me even in een pb je nummer dan maak ik een groepsappje aan. Kunnen we gezellig koffie drinken na inchecken.

Lilian
Nieuwkomer

1 jaar geleden

@ Shirley: sorry ik las jouw berichtje over de 27e te laat!

@ Doris, leuk idee! Ik moet nog even kijken hoelaat ik er ongeveer ben...zullen we elkaar allemaal na het inchecken proberen te vinden?

Doris
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hi reisgenoten,

11 juni, het is bijna zover
Het lijkt me leuk om elkaar al te ontmoeten op Schiphol voordat we het vliegtuig instappen.
Ik las dat ik me 2,5 uur van te voren moest melden op Schiphol, wellicht tijd voor een drankje met z'n allen voordat we aan onze reis beginnen?

Groetjes,
Doris

Janine
Nieuwkomer

Reacties: 35

1 jaar geleden

Ah, dit is het andere topic waarover in de 18-25juni werd gerefereerd.
Lekker dat sommigen 2 weekjes gaan. Ik ga 18juni naar Ibiza en al zin in.

Shirley
Doet lekker mee

Reacties: 15

1 jaar geleden

Hallo mede reisgenoten
Ik zou het leuk vinden om jullie voor de vakantie al een beetje te leren kennen. Aanstaande zaterdag (27 mei) ga ik lekker naar het strand, Kijkduin, Beachclub Habana. Als je zin en tijd hebt (ik ben er heel de dag) stuur me dan een priveberichtje met je telefoonnummer. Ik maak dan een groepsapp aan en hoor dan vanzelf wanneer je er verwacht te zijn.
Lijkt me harstikke gezellig. Groetjes Shirley

Stefan
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hoi ik ga ook op 18 juni naar Ibiza en uiteraard ook zin in

Lilian
Nieuwkomer

1 jaar geleden

[quote=Lilian]Gezellig allemaal! Nog maar 3 weekjes.

Lilian
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Gezellig allemaal! Nog maar 3 weekjes????

Ferry
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi hoi...... ik heb geboekt voor vertrek op 18 juni...... en dat is al over 4 weken
Ik vind alles leuk, ben in ieder geval nog nooit op Ibiza geweest dat is ook de reden waarom ik deze reis heb geboekt