Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Ervaringen Ibiza reis 2 weken leeftijdcategorie? - Ibiza

Reacties 1 tot 5 van de 5
Lilian
Nieuwkomer

Reacties: 19

2 jaar geleden

Ervaringen Ibiza reis 2 weken leeftijdcategorie? - Ibiza

Hallo,

Ik wil erg graag in juni twee weken naar Ibiza maar ben dan zelf nog net 28jaar (wordt op de dag van terugkomst 29) en de leeftijdscategorie voor de twee weken durende reis is 30-49jaar.

Hebben meer 30-'ers hier ervaring mee? Of willen er meer 30-'ers mee?

Ben benieuwd naar reacties.

Groetjes,
Lilian

Janine
Nieuwkomer

Reacties: 35

1 jaar geleden

Ligt er uiteraard ook aan hoe je zelf bent.
Bij een van de reizen was er iemand die best wat ouder was dan de 'leeftijdscategorie' die Estivant voor de reis hanteerd, maar die persoon paste er gewoon goed tussen.

Koos
Nieuwkomer

Reacties: 13

2 jaar geleden

Ben het met Bernard eens wat hij zegt,als je er maar van geniet en het naar je zin hebt.gr koos

Lilian
Nieuwkomer

Reacties: 19

2 jaar geleden

Ha Bernhard,

Dank voor je bericht. Ik ben het helemaal met je eens en ik wil ook zeker niet aan leeftdijdiscriminatie doen ;-) , maar mijn idee bij zo'n groepsreis is natuurlijk om met een groep te gaan die mijn Eigen leeftijd benadert al ga je allemaal met hetzelfde idee op zo'n vakantie als de reis naar Ibiza. Ik twijfel nog even tussen 2 weken in juni waar ik dan de jongste ben, of in September 1 weekje ga met een lagere leeftijdscategorie...lastig!

Bernhard
Reisexpert

Reacties: 71

2 jaar geleden

Leeftijd categorieën wijkt estivant 3 jaar af en dat je er net buiten valt is niet erg het gaat erom dat je naar je zin heb en dan telt leeftijx niet echt