Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee? - Andalusië Wandel

Reacties 1 tot 15 van de 15
Hanna
Reisexpert

Reacties: 44

2 jaar geleden

Wie gaat er mee? - Andalusië Wandel

Ik heb de 8-daagse wandelvakantie geboekt naar Andalusië, met vertrek op 5 mei, heb er nu al enorm veel zin in! Het lijkt me een heerlijke vakantie, verblijf in een mooi landhuis en wandelingen in een prachtige omgeving.

Wie gaat er nog meer mee?

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

Zo, nog maar een paar nachtjes slapen en dan gaan we al! Vandaag mijn laatste werkdag gehad, mijn vakantie is alvast begonnen!

Als meer mensen het gezellig vinden, kunnen we misschien voor vertrek op Schiphol afspreken (en misschien samen inchecken)?

Groetjes,
Hanna

Hans
Doet lekker mee

Reacties: 5

2 jaar geleden

John zei:

Dag Hanna,

Omdat de vluchttijden inderdaad erg ongunstig zijn, heb ik net een parkeerplek geboekt van vrijdagochtend 4.45 uur tot vrijdagnacht 0.45 uur. Afhankelijk van waar je woont, zou je eventueel mee kunnen rijden. Ik woon zelf in Eindhoven en zal via de A2 naar Schiphol rijden.

Groetjes,

John

Hoi John, ik woon zelf in Elst gld, het zit niet direct op de route, maar ik zou graag met je mee willen rijden, tegen uiteraard de kosten die je ervoor rekent.
Ik hoor het wel, je kunt me ook bellen op 0648556165

Hans
Doet lekker mee

2 jaar geleden

John zei:

Dag Hanna,

Omdat de vluchttijden inderdaad erg ongunstig zijn, heb ik net een parkeerplek geboekt van vrijdagochtend 4.45 uur tot vrijdagnacht 0.45 uur. Afhankelijk van waar je woont, zou je eventueel mee kunnen rijden. Ik woon zelf in Eindhoven en zal via de A2 naar Schiphol rijden.

Groetjes,

John

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

John zei:

Dag Hanna,

Groetjes,

John

Hoi John,

Bedankt voor het aanbod! Helaas woon ik in Zwolle, niet echt op de route dus

Zoals het er nu naar uitziet heb ik toch wat mensen in mijn omgeving kunnen vinden die me naar Schiphol willen brengen en weer ophalen, gelukkig!

John
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 jaar geleden

Hanna zei:
Gezellig dat jullie ook mee gaan Dewy en John!

Zag toevallig vandaag dat de vluchttijden ook bekend zijn. Enerzijds fijn dat we optimaal kunnen genieten van onze 8 dagen daar, anderzijds qua vervoer naar Schiphol niet echt ideaal... Even zien of ik daar een oplossing voor kan vinden, de hele nacht op Schiphol zitten heeft ook niet echt mijn voorkeur!

Dag Hanna,

Groetjes,

John

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

Gezellig dat jullie ook mee gaan Dewy en John!

Zag toevallig vandaag dat de vluchttijden ook bekend zijn. Enerzijds fijn dat we optimaal kunnen genieten van onze 8 dagen daar, anderzijds qua vervoer naar Schiphol niet echt ideaal... Even zien of ik daar een oplossing voor kan vinden, de hele nacht op Schiphol zitten heeft ook niet echt mijn voorkeur!

D
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hai allemaal!!

Ik ga ook mee 5 mei
Het lijkt me een erg mooie reis!!
Ik heb er al onwijs veel zin in!!

Tot de 5e

Groetjes Dewy

John
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik ben er ook bij
Net terug van een ski vakantie en kan nu lekker uitkijken naar een wandelvakantie met hopelijk veel zon.
Tot over een week of 7

Groetjes,

John

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

Hans zei:
Yes, ook ik heb geboekt, heerlijk in de maand mei, normaal ga ik op wintersport, had ik dit jaar niet zoveel zin in, dus dit komt helemaal op het goeie moment.
Tot in Mei!!

Leuk dat je ook meegaat Hans! Tot in mei!

Hans
Doet lekker mee

2 jaar geleden

Yes, ook ik heb geboekt, heerlijk in de maand mei, normaal ga ik op wintersport, had ik dit jaar niet zoveel zin in, dus dit komt helemaal op het goeie moment.
Tot in Mei!!

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

Onze reis heeft vertrekgarantie gekregen! Leuk dat we ondertussen al met een groep van 7 zijn, ben benieuwd wie er nog meer mee gaat

Suzanne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Jaaa ik ook!

Hanna
Reisexpert

2 jaar geleden

Leuk dat je ook geboekt hebt!
Ik heb er al veel zin in

Groetjes,