Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

10 sept Tossa!! - Tossa de Mar, 10-09-2016

Reacties 1 tot 20 van de 21
Jolijn
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

10 sept Tossa!! - Tossa de Mar, 10-09-2016

Hallo allemaal,

Ik heb de singlereis naar Tossa de Mar geboekt! Erg veel zin in ! Wie gaan er nog meer mee naar Tossa?

Groetjes,
Jolijn

Bernhard
Reisexpert

Reacties: 71

1 jaar geleden

Mariska zei:
Hallo allemaal,
Ik ga ook mee in de week van 10 september. Dit wordt mijn eerste single reis, dus ben heel benieuwd! Leuk om jullie alvast een beetje te leren kennen.

He mariska ik wil me er niet te veel mee bemoeien zie het meer als begeleiden maar dit is een topic van vorig jaar er is een topic van de groep die heet 2 weken tossa de mar van renee jou week haar 2e je vint hem op de 2e pagina

Mariska
Doet lekker mee

Reacties: 11

1 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik ga ook mee in de week van 10 september. Dit wordt mijn eerste single reis, dus ben heel benieuwd! Leuk om jullie alvast een beetje te leren kennen.

Demir
Nieuwkomer

Reacties: 15

2 jaar geleden

Ik zorg ook dat ik daar om 04:00 ben. Gezellig!

@ Wendy

Had je mijn privébericht nog ontvangen ivm Facebook?

Susanne
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 jaar geleden

4h is prima! Tot morgen!

Jolijn
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Wendy zei:

Estivant adviseert wel om 3 uur van tevoren aanwezig te zijn, o.a. omdat we allemaal individueel nog moeten inchecken. Dus misschien iets eerder? 4uur?

4 uur lijkt me prima! Tot zaterdag!

Wendy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Susanne zei:
HoiHoi!

Verzamelen bij de kubus is een goed plan! (Geen idee waar het ergens is op schiphol, maar heb gelezen dat het bekend staat als het meeting point op schiphol, dus dat komt vast goed.) Hoe laat zullen we verzamelen? Maximaal 3 uur en uiterlijk 40 minuten op voorhand kunnen we inchecken geloof ik, dus zeg half 5???

Estivant adviseert wel om 3 uur van tevoren aanwezig te zijn, o.a. omdat we allemaal individueel nog moeten inchecken. Dus misschien iets eerder? 4uur?

Susanne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

HoiHoi!

Verzamelen bij de kubus is een goed plan! (Geen idee waar het ergens is op schiphol, maar heb gelezen dat het bekend staat als het meeting point op schiphol, dus dat komt vast goed.) Hoe laat zullen we verzamelen? Maximaal 3 uur en uiterlijk 40 minuten op voorhand kunnen we inchecken geloof ik, dus zeg half 5???

Jolijn
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Wendy zei:
Ik maak een besloten facebookgroep, laat me even je naam en woonplaats weten als je toegevoegd wil worden

Tot zaterdag!

Ik heb geen Facebook. Als jullie even op het Meeting Point laten weten hoe laat jullie verzamelen, dan zorg ik dat ik er ben.

Groetjes,
Jolijn

Jeroen
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Hey allemaal!

Onwijs veel zin in de vakantie, ook voor mij de eerste keer! De rood/witte kubus lijkt me een prima plek om af te spreken. Ik zit niet op faceboek (ik doe alles nog per fax..) dus als jullie hier even aangeven er verzamelt wordt dan zal ik zorgen dat ik daar ben.

Tot zaterdag!

Jeroen

Wendy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik maak een besloten facebookgroep, laat me even je naam en woonplaats weten als je toegevoegd wil worden

Tot zaterdag!

Jolijn
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb de singlereis naar Tossa de Mar geboekt! Erg veel zin in ! Wie gaan er nog meer mee naar Tossa?

Groetjes,
Jolijn[/quote]

Op schiphol afspreken vind ik prima. Bij de rood/witte kubus verzamelen?

Groetjes Jolijn

Susanne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi allemaal!

Ook ik ga vanaf 10 september voor een weekje naar Tossa de Mar!

Is het een idee om ergens te verzamelen op schiphol of zijn er al plannen gemaakt?

Groetjes,
Susanne

Sanne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Jolijn,

IK ga ook naar Tossa, op 9/9 stap ik op de bus! Spannend en voor mij de eerste keer via Estivant, dus zeker benieuwd!

groeten, Sanne

Demir
Nieuwkomer

Reacties: 15

2 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik ga ook mee voor twee weken!
Dit is mijn tweede reis met Estivant, vorig jaar naar Bitez geweest, was ook super leuk.

Op naar nog een leuke vakantie! zie jullie graag op Schiphol!

Gr, Demir

Robin
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik ben er ook bij vanaf 10 september! Spannend!

Groetjes,
Robin Langens

Michelle
Nieuwkomer

Reacties: 22

2 jaar geleden

Hoi Jolijn,

Ik heb 2 weken vanaf 3 september. Ik zie jou daar!

Groetjes,
Michelle

Tom
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hey allemaal.

Ik ga ook mee.
Het is voor mij de eerste keer dus ben eens benieuwd.
Gr Tom

Wendy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik ga ook mee Op naar de zon en een gezellige vakantie! Zijn er toevallig mensen die vanuit Utrecht (of richting van) naar Schiphol gaan?

Groetjes,
Wendy

Christien
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik heb 2 weken Tossa geboekt vanaf 3 september, dus dan zie ik jullie daar!
Grt Christien