Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee? - Tossa de Mar

Reacties 1 tot 5 van de 5
Natasja
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

Wie gaat er mee? - Tossa de Mar

Hallo!

Deze vakantie lijkt mij erg leuk, ik ben dan ook aan het kijken om deze te gaan boeken. Benieuwd of er meer mensen mogelijk voor september gaan boeken?

Groetjes,
Natasja

Ruud
Nieuwkomer

Reacties: 14

2 jaar geleden

Hoi Natasja,
Ik heb geboekt voor de reis van 17 september. Ik vind het ook een beetje spannend. Voor mij ook de eerste keer.
groetjes Ruud

Johannes
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 jaar geleden

Ik heb de reis naar Tossa de Mar geboekt en ga van 26 augustus tot 4 september en reis per bus.

Ik ben al een paar keer met Estivant mee geweest en elke keer was het weer een topvakantie.

Natasja
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

Hoi Erwin,

Ik ken Tossa idd ook, ben er een aantal jaar geleden eens geweest.
Ik hoop dan ook heel erg dat ik het door kan laten gaan.

Wie weet zien we elkaar dus in september!

Groetjes,
Natasja

Erwin
Nieuwkomer

Reacties: 9

2 jaar geleden

Natasja zei:
Hallo!

Deze vakantie lijkt mij erg leuk, ik ben dan ook aan het kijken om deze te gaan boeken. Benieuwd of er meer mensen mogelijk voor september gaan boeken?

Groetjes,
Natasja

Hallo Natasja,

Deze vakantie is zeker erg leuk en een aanrader! Ben vorig jaar geweest en twijfel of ik dit jaar weer zal gaan! Als ik zelf ga vertrek ik op 27 augustus en dan 2 weken tot 10 september. Tossa zelf is een leuk historisch stadje, waar je zowel 's avonds als overdag je goed kan vermaken. De dag naar Barcalona is echt geweldig wat een mooie stad, de fiets tocht is echt een aanrader om de stad te zien.

Groetjes
Erwin