Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

leuk om te zien wie er mee gaan 18-9-16 - Lanzarote

Reacties 1 tot 20 van de 169
Dennis
Doet lekker mee

Reacties: 59

2 jaar geleden

leuk om te zien wie er mee gaan 18-9-16 - Lanzarote

Ook voor mij een 1ste keer via estivant! leuk om zo alvast beetje te zien wie er allemaal gaan ben erg benieuwd

Kim
Doet lekker mee

Reacties: 22

2 jaar geleden

Martijn zei:
Hoi mede-reizigers!
Ook ik ga gezellig mee naar Spanje 18 september, en kijk er naar uit jullie te ontmoeten en te genieten van een ontspannen weekje in de zon!

Groetjes,
Martijn

Hee Martijn, wil je ook aan de Lanzarote app toegevoegd worden ?? Stuur dan even je nummer in een pb naar mij gezellig !! Groetjes Kim

Martijn
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Hoi mede-reizigers!
Ook ik ga gezellig mee naar Spanje 18 september, en kijk er naar uit jullie te ontmoeten en te genieten van een ontspannen weekje in de zon!

Groetjes,
Martijn

Dennis
Doet lekker mee

Reacties: 59

2 jaar geleden

Hee Vakantie Gangers!!!

de laatste weekjes zijn een feit gelukkig!.
al een beetje zin in de vakantie allemaal? lijkt me wel toch wel met al dat regenachtige weer

Kim
Doet lekker mee

2 jaar geleden

Hoi Elleke, het is gewoon een groep op Whatsapp. Je kunt je nummer in een prive bericht aan mij sturen dan voeg ik je toe gezellig !!

Elleke
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 jaar geleden

Kim zei:
Samantha, Nikki en Dennis toegevoegd . Wie volgt......

Hoi Iedereen,

Ik Elleke heb per ongeluk op een bericht geantwoordt die was nog van vorig jaar
maar ik zou ook leuk vinden om met jullie in contact te komen.
Heb er veel zin!!!
ik zal nog ff kort over me zelf vertellen dan weten jullie ook wie ik ben.
Ik ben Elleke ter Haar, ben 25 jaar, woon in Zwolle, werk in de keuken in de kerk,
doe zelf aan badminton 2 tot 3 keer in de week.

ik ben aan deze organisatie gekomen via een oud collega van La place.
Wel beetje Spannend voor deze reis want, dit is voor de eerste keer dat ik met een Singel reis mee ga. Hoe kan ik de app downloaden en waar kan ik mijn nummer achter latetn

Groetjes Elleke

Erwin
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 jaar geleden

Kim zei:
We zijn al met 11 personen in de app en zijn op zoek naar de resterende personen dus stuur me een berichtje

Ik heb je ook een bericht gestuurd met mijn nummer, ga ook mee 18 september naar Lanzarote

Sanne
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Wat een top idee van die groepsapp !
Zal je meteen even een prive berichtje sturen met mn nummer.

Kim
Doet lekker mee

2 jaar geleden

We zijn al met 11 personen in de app en zijn op zoek naar de resterende personen dus stuur me een berichtje

Roy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Samantha zei:

Hoi Roy,

Leuk! Ja, Kim heeft een groepsapp gemaakt. Nou, hebben we 2 mensen die Kim heten, dus even kijken, als je naar beneden scrollt zie je een reactie van Kim waarin zij zegt: "Samantha, Nikki en Dennis toegevoegd . Wie volgt......". Je kan haar een privébericht sturen, zodat je nummer niet openbaar overal staat.

Hey Samantha,

Bedankt voor je hulp.Ik heb de juiste Kim gevonden haha ik heb haar priveberichtje gestuurd zodat ze me ook kan aanmelden op de groepsapp.

Roy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Samantha zei:

Hoi Roy,

Leuk! Ja, Kim heeft een groepsapp gemaakt. Nou, hebben we 2 mensen die Kim heten, dus even kijken, als je naar beneden scrollt zie je een reactie van Kim waarin zij zegt: "Samantha, Nikki en Dennis toegevoegd . Wie volgt......". Je kan haar een privébericht sturen, zodat je nummer niet openbaar overal staat.

Hey Samantha,

Bedankt voor je hulp.Ik heb de juiste Kim gevonden haha ik heb haar priveberichtje gestuurd zodat ze me ook kan aanmelden op de groepsapp.

Samantha
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Roy zei:

Hoi Samantha,

Oke gezellig ik heb zojuist mijn optie omgezet in de definitieve boeking dus ik ben er ook bij.
Ik had inderdaad al iets gelezen over een groepsapp zou me daarvoor ook wel willen aanmelden weet jij naar wie ik mijn nummer moet sturen dan?

Hoi Roy,

Roy
Nieuwkomer

Reacties: 17

2 jaar geleden

Samantha zei:
Hoi Roy,

Ook voor mij wordt het de eerste keer om een singlereis te maken. Wat Nikki zegt, voor meerdere mensen ook (we hebben net een groepsapp en daar hadden we het erover of mensen al eerder een singlereis hadden gemaakt).

Hoi Samantha,

Oke gezellig ik heb zojuist mijn optie omgezet in de definitieve boeking dus ik ben er ook bij.
Ik had inderdaad al iets gelezen over een groepsapp zou me daarvoor ook wel willen aanmelden weet jij naar wie ik mijn nummer moet sturen dan?

Samantha
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Hoi Roy,

Ook voor mij wordt het de eerste keer om een singlereis te maken. Wat Nikki zegt, voor meerdere mensen ook (we hebben net een groepsapp en daar hadden we het erover of mensen al eerder een singlereis hadden gemaakt).

Roy
Nieuwkomer

Reacties: 17

2 jaar geleden

Nikki zei:

Ja ik ga ook voor de 1e keer. En voor zover ik nu weet nog veel andere.

Oke gezellig ben ik ook niet de enige die dat voor het eerst onderneemt haha.

Nikki
Nieuwkomer

Reacties: 36

2 jaar geleden

Roy zei:
Hey,

Voor mij ook de eerste keer dat ik via een singelreis meega heb nog niet geboekt maar inmiddels wel een optie genomen nog even wachten op reactie van mijn werk en ik kan boeken.
Zijn er nog meerdere mensen die voor de eerste keer meegaan?

Ja ik ga ook voor de 1e keer. En voor zover ik nu weet nog veel andere.

Roy
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hey,

Voor mij ook de eerste keer dat ik via een singelreis meega heb nog niet geboekt maar inmiddels wel een optie genomen nog even wachten op reactie van mijn werk en ik kan boeken.
Zijn er nog meerdere mensen die voor de eerste keer meegaan?

Kim
Nieuwkomer

Reacties: 14

2 jaar geleden

Kim zei:

Ik heb je ook een pb gestuurd met mijn nummer !

Nikki
Nieuwkomer

Reacties: 36

2 jaar geleden

Kim zei:

Zeker doen! Hartstikke gezellig

Kim
Doet lekker mee

2 jaar geleden