Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er op 2 juli mee naar de Spaanse zee? - Tossa de Mar

Reacties 1 tot 8 van de 8
Marloes
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 jaar geleden

Wie gaat er op 2 juli mee naar de Spaanse zee? - Tossa de Mar

Hallo allemaal,

Ik heb de singlereis met het vliegtuig naar Tossa de Mar geboekt van 2 t/m 9 juli, wie nog meer? Ik ga voor de eerste keer mee met een singlereis. Ik vind het spannend maar heb er ook heel veel zin in!
Ik ben benieuwd naar wie er in die week nog meer mee gaan :-)
Graag zie ik de reacties tegemoet!

Zonnige groetjes (op deze regenachtige dag),
Marloes

Marloes
Nieuwkomer

2 jaar geleden

[quote=Anneke]Hoi Marloes,

Ga je ook met het vliegtuig ? Misschien kunnen we afspreken op Schiphol ? Ik hoor het wel van je....

groetjes Anneke

Hoi Anneke,

Ik ga ook met het vliegtuig. Lijkt me een goed plan om op Schiphol af te spreken! Hoe laat en waar dacht je aan?

Groeten, Marloes

Anneke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Marloes,

Ga je ook met het vliegtuig ? Misschien kunnen we afspreken op Schiphol ? Ik hoor het wel van je....

groetjes Anneke

ote=Marloes ]Hallo allemaal,

Ik heb de singlereis met het vliegtuig naar Tossa de Mar geboekt van 2 t/m 9 juli, wie nog meer? Ik ga voor de eerste keer mee met een singlereis. Ik vind het spannend maar heb er ook heel veel zin in!
Ik ben benieuwd naar wie er in die week nog meer mee gaan :-)
Graag zie ik de reacties tegemoet!

Zonnige groetjes (op deze regenachtige dag),
Marloes[/quote]

Anneke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

hoi ook ik ga onverwachts lekker een weekje naar tossa de mar. Zijn er jullie nog meer mensen die gaan vliegen aanstaande zaterdag ? Wellicht kunnen we ergens afspreken op Schiphol ? groetjes Anneke

Danny
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik ga ook voor de eerste keer mee... ????
Ik ga met de bus, ben benieuwd wie nog meer? Voor de mensen hierboven; tot daar!

Hilbrand
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Goedenavond,

Ik heb deze reis ook geboekt, het is voor mij niet de eerste single reis, en het is altijd super gezellig geweest, dus ik heb er nu ook weer veel zin in.

Groeten Hilbrand

Marloes
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Thijs,

Gezellig! Doe je goed nog een extra weekje! Dan treffen we elkaar in Tossa de Mar!

Groeten, Marloes

Thijs
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Marloes,

Ik heb deze reis ook geboekt, ik ga met de auto want ik plak er nog een weekje Spanje bij aan.

Mvg,

Thijs