Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Tossa de Mar, 27 augustus - Tossa de Mar, 27-08-2016

Reacties 1 tot 20 van de 43
Jolanda
Nieuwkomer

Reacties: 1

3 jaar geleden

Tossa de Mar, 27 augustus - Tossa de Mar, 27-08-2016

Hoi,

ik denk er over om de reis naar Tossa de Mar te boeken die op 27 augustus vertrekt.
Zijn er mensen die al geboekt hebben of er ook over denken om te boeken?
En zijn er mensen die er al eens geweest zijn?

Groetjes,
Jolanda

Erwin
Nieuwkomer

Reacties: 9

2 jaar geleden

Hoi Erna en Jolanda,

Zie jullie berichtjes net pas, zal ook rond 3 uur op schiphol zijn en naar de bali van transavia gaan. zie jullie vannacht!

Tim
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Al iemand op buslocatie Den Bosch? Het is best saai hier

Erna
EstiFan

Reacties: 33

2 jaar geleden

Jolanda, ik heb je ook nog even een priveberichtje gestuurd!

Jolanda
Nieuwkomer

Reacties: 32

2 jaar geleden

Erna zei:
Leuk dat je ook meegaat Frank!
Ik hoop ook rond 3 uur op Schiphol te zijn Jolanda!
Aan de buitenrand van vertrekhal 1 zitten servicebalies (dus niet de check-in balies!),
ook eentje van Transavia.
We zouden hiervoor/naast af kunnen spreken?

Hoi Erna,

het lijkt me helemaal prima om bij de servicebalie van Transavia af te spreken. Die hoop ik wel te kunnen vinden. Dan zie ik je daar!

Groetjes,
Jolanda

Erna
EstiFan

2 jaar geleden

Leuk dat je ook meegaat Frank!
Ik hoop ook rond 3 uur op Schiphol te zijn Jolanda!
Aan de buitenrand van vertrekhal 1 zitten servicebalies (dus niet de check-in balies!),
ook eentje van Transavia.
We zouden hiervoor/naast af kunnen spreken?

Frank
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

heb ook geboekt voor Tossa de Mar voor 27 aug.
Toch maar eens proberen zo'n singlereis.
Ik vertrek de 26e met de bus vanaf amsterdam.
Zie jullie later!

Groeten, Frank

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Erna,

leuk dat je ook alvast wilt afspreken.
Vertrekhal 1 op Schiphol is wat mij betreft ook prima. Is daar een punt wat duidelijk te vinden is?

Ik had het idee om om ongeveer 3 uur op Schiphol te zijn. Wat voor tijd heb jij in je hoofd?

Groetjes,
Jolanda

Erna
EstiFan

2 jaar geleden

Lijkt me leuk om vast op Schiphol af te spreken Jolanda!
We zouden evt. ook in vertrekhal 1 af kunnen spreken, daar moeten we ook inchecken bij Transavia dus zijn we al in de buurt (ik word ws. bij vertrekhal 1 afgezet, hoef ik ook niet zo ver met de koffer te slepen, haha )
Hoe laat denken degenen die gaan vliegen op Schiphol te zijn?

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

Leuk dat je ook mee gaat, Erna!
En Sandra, bedankt voor je reactie.

Voor degenen die gaan vliegen:
zouden jullie het leuk vinden om voor het inchecken af te spreken bij het meeting point (rood-wit-geblokte kubus) op Schiphol?
Dan kunnen we misschien alvast kennismaken en dan samen inchecken. Dat zou ik wel prettig vinden.
Wat vinden jullie daarvan?

Groetjes,
Jolanda

Erwin
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Erna zei:
Al redelijk last-minute heb ik me ook nog aangemeld voor deze reis! Het was even afwachten, want het was op aanvraag, maar dat is goedgekeurd!
Ik ga 1 week, en ik ga met het vliegtuig! Weet iemand of er al definitieve vliegtijden bekend zijn, of gewoon nog even afwachten tot de tickets binnen zijn?

Gezellig dat je erbij bent! Ga zelf ook met het vliegtuig, officieel zijn de vluchttijden nog niet definitief. zoals de vluchttijden er nu uitzien vliegen we om 06.00 uur, maar dat kan altijd nog wijzigen. Nog nooit zelf mee gemaakt maar je weet het nooit.

Erna
EstiFan

2 jaar geleden

Al redelijk last-minute heb ik me ook nog aangemeld voor deze reis! Het was even afwachten, want het was op aanvraag, maar dat is goedgekeurd!
Ik ga 1 week, en ik ga met het vliegtuig! Weet iemand of er al definitieve vliegtijden bekend zijn, of gewoon nog even afwachten tot de tickets binnen zijn?

Aard
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Erwin zei:

Wifi is ook aanwezig op de camping tegen betaling, neem zelf de tablet denk ik wel mee maar zal hem hopelijk niet veel gebruiken, maar vond het wel lekker om even een serie of filmpje te kijken zeker voor in het vliegtuig.

Dank je, toch handig om te weten

Erwin
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Aard zei:

als we toch bezig zijn is er wifi en is het makkelijk je apparaten op te laden? Tablet aanrader of toch maar thuis laten

Wifi is ook aanwezig op de camping tegen betaling, neem zelf de tablet denk ik wel mee maar zal hem hopelijk niet veel gebruiken, maar vond het wel lekker om even een serie of filmpje te kijken zeker voor in het vliegtuig.

Daniëlle
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

Tijdje even niet op het forum geweest maar zie dat de groep gegroeid is. En dat we zelfs al met z'n drieën in Den Bosch opstappen.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en zie Julie over een kleine twee weekjes.

Groet
Danielle

Aard
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Sandra zei:
Alles is aanwezig Jolanda, komt goed. En er is een winkel op de camping dus mocht je toch iets missen..

als we toch bezig zijn is er wifi en is het makkelijk je apparaten op te laden? Tablet aanrader of toch maar thuis laten

Sandra
Nieuwkomer

Reacties: 14

2 jaar geleden

Alles is aanwezig Jolanda, komt goed. En er is een winkel op de camping dus mocht je toch iets missen..

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Pascal, Tim en Aard,

leuk dat jullie ook meegaan. Het wordt steeds gezelliger

Voor degenen die al eerder zijn geweest, een paar vraagjes:
kan een van jullie mij vertellen of er een pinautomaat op de camping is?
En moet je zelf wc-papier meenemen of is dat daar?

Groetjes,
Jolanda

Pascal
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Allemaal..heb ook geboekt voor deze reis..Spannend!maar lijkt me super leuk!ik vertrek op 26 aug met de bus vanaf Maastricht..Gr Pascal

Tim
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Hallo allemaal!
Ik ga mee, met de bus vanaf Den Bosch en heb er natuurlijk ook heel veel zin in (dus gelijk maar 2 weken geboekt).

Groet Tim.