Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

lanzerote 11 september 2016 - Lanzarote

Reacties 1 tot 20 van de 20
Ronnie
Nieuwkomer

Reacties: 5

3 jaar geleden

lanzerote 11 september 2016 - Lanzarote

Hoi ik ga op 11 september naar Lanzerote .
Ik heb al contact gehad met mensen die 2 weken gaan. Maar ga jij alleen vanaf 11 September zou ik graag met je in contact komen. H

Saskia
Nieuwkomer

Reacties: 9

2 jaar geleden

ook ik heb geen nieuwe berichten gezien, dus verwacht dat we met 3 zijn vannacht.
Hier staat de koffer al klaar en vakantiegevoel gaat steeds meer komen!!

Tot vannacht!

Bert
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 jaar geleden

Goedemorgen,

Geen reacties, denk dus dat het bij 3 personen blijft.
Zie jullie vannacht ;-)

Ronny
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Hoi Saskia en Bert ,

hoe is het ermee , al een beetje in de vakantiestemming ? Ik heb nog geen nieuwe meldingen gezien voor ontmoeting bij het meetingpoint. Jullie wel ?

Bert
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Saskia,

Klopt helemaal, de rood/witte kubus in de centrale hal (waar ook de NS perrons op uitkomen).

Groetjes,
Bert

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

even ter check, Bert jij bedoelt toch de rood witte kubus in de centrale aankomsthal???

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Top,
Zie jullie volgende week bij de kubus, heb er nu al zin in!

Groetjes,
Saskia

Bert
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Saskia en Ronnie,

Denk dat het inderdaad een nachtje doorhalen wordt, slapen heeft weinig zin.
Eerste avond op Lanzarote zal dus wel een jolige boel worden ;-)
Ik zie jullie zaterdag bij de kubus rond 03.00/03.15 uur.

En inderdaad, indien er meer mensen zijn die dit lezen (en zich willen aansluiten), laat het even weten, anders staan we voor niks te wachten.

Groetjes,
Bert

Ronny
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Saskia zei:
Hoi Bert zag ze er idd ook tussen staan, denk dat het een nachtje doorhalen wordt????.
Tussen 3 en 3:15h afspreken?

Groetjes,
Saskia

Pas wie weet zijn er nog meer die aansluiten, laat het dan even weten dan wachten we om elkaar.

Hoi Saskia en Bert ,
Lijkt mij een mooie tijd om af te spreken. Zie ik jullie daar .

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Bert zag ze er idd ook tussen staan, denk dat het een nachtje doorhalen wordt????.
Tussen 3 en 3:15h afspreken?

Groetjes,
Saskia

Pas wie weet zijn er nog meer die aansluiten, laat het dan even weten dan wachten we om elkaar.

Bert
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik zie dat we vertrekken om 05.40 uur (mijn god, wat een tijd....).
De tickets zijn nu te downloaden vanuit "mijn estivant".
Hoe laat spreken we bij de meeting point kubus af?
Rond 03.00 uur ofzo?

Groetjes,
Bert

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Bert,

Leuk dat je ook mee gaat, bij het meetingpoint lijkt mij een goed plan, zodra de tickets binnen zijn moeten we tijden etc maar afspreken.
Voor mij de 4e keer (1x winter en 2x zomer) dat ik met Estivant op vakantie ga, ik heb er zin in en ben al aan het aftellen.

Groetjes,
Saskia

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

hoi Ronnie,

Ik zag het ook inderdaad, leuk dat er steeds mensen bij komen. Ben benieuwd.

Ronny
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Bert zei:
Hoi Allemaal,

Ik ga ook mee naar Lanzarote, heb er zin in!
Voor mij de derde keer dat ik met Estivant mee ga.
Lijkt me idd een goed plan om bij het meeting point (de kubus in de centrale hal) af te spreken, dan kunnen we tegelijk inchecken.

Tot dan!

Groet,
Bert

Hoi Bert , leuk dat je ook mee gaat . En lijkt mij goed om daar af te spreken

Bert
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Allemaal,

Ik ga ook mee naar Lanzarote, heb er zin in!
Voor mij de derde keer dat ik met Estivant mee ga.
Lijkt me idd een goed plan om bij het meeting point (de kubus in de centrale hal) af te spreken, dan kunnen we tegelijk inchecken.

Tot dan!

Groet,
Bert

Ronnie
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ronnie zei:

Hoi Saskia, lijkt mij een goed idee om op Schiphol af te spreken met de rest en tegelijk in te checken . Om zo verder kennis te maken met elkaar . Wat mij ook bevalt is dat je de vrijheid hebt om te doen en laten wat je wil tijdens de vakantie . Maar het belangrijkste vindt ik dat je wat gezelschap hebt en niet het gevoel hebt dat je alleen op vakantie bent. Oke er zijn wat gezamelijke activiteiten maar denk dat deze ook wel gezellig gaan worden .

Hoi Saskia ,
ik zag dat het al wat drukker werd met deelnemers aan deze vakantie

Ronnie
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Saskia zei:
Hoi Ronnie,

Bij de vorige vakanties was ik ook blij met het meetingpoint, we hebben van te voren al even kort kennis kunnen maken en hebben toen ook op Schiphol afgesproken zodat we tegelijk in konden checken en zo alvast kennis konden maken tijdens de heenreis doordat we bij elkaar zaten in het vliegtuig. En kies ook via Estivant omdat deze reizen vrijblijvend zijn en je je eigen vakantie ervan kan maken maar niet alleen op vakantie bent

Hoi Saskia, lijkt mij een goed idee om op Schiphol af te spreken met de rest en tegelijk in te checken . Om zo verder kennis te maken met elkaar . Wat mij ook bevalt is dat je de vrijheid hebt om te doen en laten wat je wil tijdens de vakantie . Maar het belangrijkste vindt ik dat je wat gezelschap hebt en niet het gevoel hebt dat je alleen op vakantie bent. Oke er zijn wat gezamelijke activiteiten maar denk dat deze ook wel gezellig gaan worden .

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Ronnie,

Bij de vorige vakanties was ik ook blij met het meetingpoint, we hebben van te voren al even kort kennis kunnen maken en hebben toen ook op Schiphol afgesproken zodat we tegelijk in konden checken en zo alvast kennis konden maken tijdens de heenreis doordat we bij elkaar zaten in het vliegtuig. En kies ook via Estivant omdat deze reizen vrijblijvend zijn en je je eigen vakantie ervan kan maken maar niet alleen op vakantie bent

Ronny
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Saskia,

Bedankt voor je berichtje. Voor mij is het de eerste keer dat ik via Estivant op vakantie ga , maar ik heb wel veel goede berichten en ervaringen gelezen over deze vakanties.
Maar het is wel leuk dat je op deze manier alvast een beetje kennis kan maken met je reisgenoten elkaar een beetje kan leren kennen. Wat mij vooral aantrok van deze vakantie is dat je kan doen en laten wat je wilt. En ik hoop dat iedereen die mee gaat een leuke vakantie heeft met veel gezelligheid.

ronnie

Saskia
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Ronnie,

Ik ben Saskia en heb ook geboekt voor de reis van 11 t/m 18 sept naar Lanzarote.
Tot nu toe ben ik 2x eerder op zomervakantie en 1x op wintersport geweest met Estivant en goede herinneringen aan en was zeker reden om ook dit jaar weer op pad te gaan met Estivant!

Groetjes,
Saskia