Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee? - Tossa de Mar

Reacties 1 tot 10 van de 10
Sandra
Nieuwkomer

Reacties: 14

3 jaar geleden

Wie gaat er mee? - Tossa de Mar

Voor de 3e keer naar Tossa geboekt omdat het zo'n fijne plek is. Fijn strand, mooie camping en omgeving, beachbar met heule lekkere sangria, dagje Barcelona is leuk, Tossa zelf is erg sfeervol...moet ik doorgaan? Kortom: WIE GAAN ER MEE??

Ruud
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik heb voor de eerste keer geboekt. Ik ga 17 september. Ben erg benieuwd en toch wel een beetje eng. Hoop dat het een leuke vakantie word.

Janneke
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 jaar geleden

Sandra zei:
Gewoon doen Janneke. ????

Hahaha die vraagtekens, zag ze net ineens in mijn bericht, moeten uitroeptekens zijn!!!
Ik moet nog even nadenken, maar heb nog wel even de tijd. Als ik mee ga kan het ook nog vanaf 2 september worden.
Ik heb eigenlijk wel zin om op vakantie te gaan, maar moet daarvoor even het 1 en ander regelen, vandaar de twijfel.

Groetjes Janneke

Sandra
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Gewoon doen Janneke. ????

Janneke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ik twijfel nog , maar als ik ga ga ik met de bus, 26-8-2016.
2x in Tossa geweest, heerlijke vakanties geweest????

Groetjes Janneke

Erwin
Nieuwkomer

Reacties: 9

2 jaar geleden

Sandra zei:
Voor de 3e keer naar Tossa geboekt omdat het zo'n fijne plek is. Fijn strand, mooie camping en omgeving, beachbar met heule lekkere sangria, dagje Barcelona is leuk, Tossa zelf is erg sfeervol...moet ik doorgaan? Kortom: WIE GAAN ER MEE??

Hey Sandra,

Leuk dat je weer gaat, twijfel zelf nog tussen deze reis naar Tossa, Bracciano en Elba. Wat anders zien is ook leuk, maar Tossa was geweldig en neig er naar om deze reis weer te boeken.

Groetjes,

Erwin

Tom
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Hey.
ik ben er van de 10de tot de 17de in tossa.
dus wie weet passeren we elkaar.

Gr Tom

Jordy
Nieuwkomer

3 jaar geleden

Haha leuk berichtje! Dit heb ik nou met Argeles sur Mer. Daar ben ik ook een aantal keer geweest! Tossa is inderdaad ook een fijne plek. Veel plezier alvast!

Sandra
Nieuwkomer

3 jaar geleden

Wel zo handig om ook even de periode erbij te vermelden.. ik ga van 26-08 t/m 11-09.

Sandra
Nieuwkomer

3 jaar geleden

Wel zo handig om ook even de periode erbij te vermelden.. ik ga van 26-08 t/m 11-09.