Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Singlereis Andalusië 2 juli - Andalusië

Reacties 1 tot 20 van de 55
Marijke
Nieuwkomer

Reacties: 18

3 jaar geleden

Singlereis Andalusië 2 juli - Andalusië

Hallo! Ben ik de eerste die de singlereis Andalusië met vertrek op 2 juli heeft geboekt?

Tonny
Nieuwkomer

Reacties: 11

2 jaar geleden

Ik ben er ook om half 5. Heb een bloemetjeskoffer. En heb thuis al ingecheckt 19c Tot straks heb er zin in.

Leander
Nieuwkomer

Reacties: 20

2 jaar geleden

Leander zei:
Heb thuis toch alvast maar ingecheckt. Je kunt de boarding pass maar alvast in je bezit hebben. Tot straks allemaal!

Ik zit op stoel nummer 17c

Leander
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Heb thuis toch alvast maar ingecheckt. Je kunt de boarding pass maar alvast in je bezit hebben. Tot straks allemaal!

Bea
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Bea zei:

helaas heb ik niet de kennis om een foto te plaatsen .maar het idee dat gedaan is van de andere mensen lijkt wel handig , gewoon even wachten op elkaar in de hal bij meetingpoint. tot vijf uur. of zo

hoi allemaal, iedereen bijna klaar voor vertrek?
ik denk dat ik morgen incheck, maar zorg dat ik rond half vijf bij de meetingpoint ben ,mijn mobiel nr. o6 40869192. ik verheug me op een gezellige vakantie .ik heb een cobalt kleurige
rug zak bij me, en kijk heel blij hi hi
tot morgen allemaal

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marijke zei:

Ik ben er ongeveer om half 5 en ben te herkennen aan een oranje koffer met groene band.
Zal ook mijn nummer geven: 0613185187. Heb al ingecheckt, zit op 25 C.
Nu met gierende banden mijn koffer inpakken!

Oranje koffer is grijs geworden, die is namelijk groter. Waarom neem ik altijd zoveel spullen mee?!

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Leander zei:
Hoi iedereen,

Ik sta 2 1/2 uur voor vertrek bij het meeting point op Schiphol en
heb begrepen dat er meerdere zijn (zo niet allemaal?) die hier naar toe komen.
Dan kunnen we gezamenlijk inchecken voor degene die dit thuis nog niet hebben gedaan.
Ik ben te herkennen aan een grote blauwe tas met gele strepen type Nike.
Lijkt me gezellig elkaar te ontmoeten en heb heel veel zin in Andalusië! Tot zaterdag!

Ik ben er ongeveer om half 5 en ben te herkennen aan een oranje koffer met groene band.
Zal ook mijn nummer geven: 0613185187. Heb al ingecheckt, zit op 25 C.
Nu met gierende banden mijn koffer inpakken!

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Johan zei:
Hallo allemaal,

Heb net online ingecheckt zit op stoelnummer 26D !
Ik ben zaterdag tussen 5.30 en 5.45 uur op Schiphol, ik geef hierbij mijn mobiele nummer: 06-51359434 want ik denk dat jullie dan misschien al wel door douane kunnen zijn. Wil iemand een belletje, sms of WhatsApp sturen? Dan sluit ik bij jullie aan..

Tuurlijk doen we dat! Niet te laat komen hoor!

Johan
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 jaar geleden

Hallo allemaal,

Heb net online ingecheckt zit op stoelnummer 26D !
Ik ben zaterdag tussen 5.30 en 5.45 uur op Schiphol, ik geef hierbij mijn mobiele nummer: 06-51359434 want ik denk dat jullie dan misschien al wel door douane kunnen zijn. Wil iemand een belletje, sms of WhatsApp sturen? Dan sluit ik bij jullie aan..

Leander
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi iedereen,

Ik sta 2 1/2 uur voor vertrek bij het meeting point op Schiphol en
heb begrepen dat er meerdere zijn (zo niet allemaal?) die hier naar toe komen.
Dan kunnen we gezamenlijk inchecken voor degene die dit thuis nog niet hebben gedaan.
Ik ben te herkennen aan een grote blauwe tas met gele strepen type Nike.
Lijkt me gezellig elkaar te ontmoeten en heb heel veel zin in Andalusië! Tot zaterdag!

Bea
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Bea zei:

hoi Marijke, lijkt me prima, om twee en een half uur van te voren in de hal bij meeting point aanwezig te zijn .ik hoop dat jullie op mij wachten ,kom uit brabant en moet ook vroeg van huis vertrekken. groetjes bea.

helaas heb ik niet de kennis om een foto te plaatsen .maar het idee dat gedaan is van de andere mensen lijkt wel handig , gewoon even wachten op elkaar in de hal bij meetingpoint. tot vijf uur. of zo

Bea
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marijke zei:

Zet anders een foto van jezelf in je profiel, dan kunnen we elkaar misschien gewoon herkennen. Ook een tip voor Leander en Johan!

hoi Marijke, lijkt me prima, om twee en een half uur van te voren in de hal bij meeting point aanwezig te zijn .ik hoop dat jullie op mij wachten ,kom uit brabant en moet ook vroeg van huis vertrekken. groetjes bea.

Angelique
Nieuwkomer

Reacties: 7

2 jaar geleden

Marijke zei:

Ik heb geprobeerd via de app van Transavia bij mijn incheck-gegevens te komen en dat is gelukt. Denk wel dat we dus al thuis kunnen inchecken.

Oh... dat zou mooi zijn. Ik zal het ook nog even proberen.

Angelique
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Er kan nog iemand vanuit Utrecht met me meerijden als dat nodig en handig is.

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Angelique zei:

Ik vind 2 uur ook prima, maar Estivant gaf al aan dat ze liever hadden dat we 3,5 uur van tevoren daar zijn. Dan maar de middenweg....Volgens mij kun je ook niet vooraf inchecken omdat zij de tickets hebben geboekt. Dus misschien wel handig dat daar nog wat tijd voor is voor het geval het druk is.

Ik heb geprobeerd via de app van Transavia bij mijn incheck-gegevens te komen en dat is gelukt. Denk wel dat we dus al thuis kunnen inchecken.

Angelique
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marijke zei:

Ik dacht zelf aan 2 uur van te voren, dus 2,5 is inderdaad een mooie middenweg. Ik ben voor!

Ik vind 2 uur ook prima, maar Estivant gaf al aan dat ze liever hadden dat we 3,5 uur van tevoren daar zijn. Dan maar de middenweg....Volgens mij kun je ook niet vooraf inchecken omdat zij de tickets hebben geboekt. Dus misschien wel handig dat daar nog wat tijd voor is voor het geval het druk is.

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Angelique zei:
voorstel van Leander klinkt prima: afspreken bij meeting point op Schiphol. Ben het met je eens Marijke dat het wel een belabberd vroeg tijdstip is. Vooral voor de mensen die uit Brabant of het oosten komen. Zullen we er een beetje tussenin gaan hangen en 2,5 uur voor vertrek afspreken? Moet toch vroeg genoeg zijn?

Ik dacht zelf aan 2 uur van te voren, dus 2,5 is inderdaad een mooie middenweg. Ik ben voor!

Angelique
Nieuwkomer

2 jaar geleden

voorstel van Leander klinkt prima: afspreken bij meeting point op Schiphol. Ben het met je eens Marijke dat het wel een belabberd vroeg tijdstip is. Vooral voor de mensen die uit Brabant of het oosten komen. Zullen we er een beetje tussenin gaan hangen en 2,5 uur voor vertrek afspreken? Moet toch vroeg genoeg zijn?

Tonny
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Ja inderdaad.

Marijke
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Tonny zei:
Nou misschien kennen jullie me zaterdag niet meer van foto. Ben net gestruikeld. Hele neus geschaafd.... en wie zijn neus schendt.....

Of nu juist wel! Die vrouw met dat gezwollen gezichtje en korstjes op haar neus!