Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Andalusië 3 september 2016 - Andalusië (12 dagen), 03-09-2016

Reacties 1 tot 19 van de 19
Lobke
Doet lekker mee

Reacties: 21

3 jaar geleden

Andalusië 3 september 2016 - Andalusië (12 dagen), 03-09-2016

Hoi,

Ik heb de wandelvakantie Andalusië Compleet geboekt, met vertrek op 3 september.
Wie gaan er nog meer mee?

Lobke
Doet lekker mee

2 jaar geleden

Hoi allemaal,

Eindelijk is het dan bijna zover . Vinden meer mensen het een leuk idee om voor het inchecken al af te spreken op Schiphol?

Groetjes,
Lobke

Cornelis
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 jaar geleden

Cornelis zei:
Hoi ,
Lobje en Colette
Wij met z'n 3en gaan mee , maar ben ook nieuwschierig naar de andere 5 deelneem(st)ers ,
Of weten julli wie dat zijn ?
Groetjes , Cor.

Cornelis
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi ,
Lobje en Colette
Wij met z'n 3en gaan mee , maar ben ook nieuwschierig naar de andere 5 deelneem(st)ers ,
Of weten julli wie dat zijn ?
Groetjes , Cor.

Lobke
Doet lekker mee

2 jaar geleden

Hoi allemaal!

Ik zag vandaag op de site dat de reis is volgeboekt, we gaan met z'n achten op pad, gezellig!
Een tijdje terug heb ik contact gehad met estivant omdat ik erg benieuwd ben naar de vliegtijden. Waarschijnlijk hebben we een vroege vlucht op zowel de heenreis als de terugreis..
Ik kan nu al niet meer wachten, de temperatuur daar is in elk geval al goed!

Groetjes,
Lobke

Cornelis
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hallo allemaal ,
Goed dat er nog meer aanmeldingen zijn , Top , het gaat door . ,!

Lobke
Doet lekker mee

2 jaar geleden

Colette zei:
Dag Lobke en Cornelis,

Onlangs heb ik ook deze reis geboekt.
Het is inderdaad nog even wachten, maar kijk er erg naar uit!

Groet,
Colette

Hoi Colette,

Gezellig dat je ook mee gaat!
Ik zie dat de teller inmiddels al op 5 staat.
Het duurt inderdaad nog wel even, maar de voorpret is ook altijd leuk .

Groetjes,
Lobke

Colette
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Dag Lobke en Cornelis,

Onlangs heb ik ook deze reis geboekt.
Het is inderdaad nog even wachten, maar kijk er erg naar uit!

Groet,
Colette

Lobke
Doet lekker mee

3 jaar geleden

Hoi Cornelis,

Leuk dat je ook meegaat!
Nog maar een paar maanden geduld hebben .
Ik heb ook al erg veel zin in de Spaanse zon en de geweldige activiteiten die op het programma staan.

Groetjes,
Lobke

Cornelis
Nieuwkomer

3 jaar geleden

Hallo , ik heb deze reis , Andalusia vertrek op 3 sept.2016 ook geboekt .
Wandelen schoenen reeds gekocht , dus die kan ik vanaf nu wat inlopen , ik heb er ook heel veel zin in !
Groet ,
Cor.Teerhuis.

Lobke
Doet lekker mee

3 jaar geleden

Hoi Hanna,

Jammer dat je niet meegaat! Ik heb vorig jaar de reis naar Niederau gemaakt en die is inderdaad heel erg mooi. Ik wens jou ook alvast een hele fijne vakantie toe in Oostenrijk.

Groetjes,
Lobke

Hanna
Reisexpert

Reacties: 44

3 jaar geleden

Hoi Lobke,

Ik ga helaas in september toch niet mee naar Andalusië. Hoewel het mij nog steeds een hele mooie reis lijkt, heb ik deze vandaag door omstandigheden omgeboekt naar Niederau, Oostenrijk. Wat mij overigens ook een hele mooie reis lijkt! Jij veel plezier gewenst bij Finca Floretta!

Hanna
Reisexpert

3 jaar geleden

Nou inderdaad, super service van Estivant, toen ze zeiden dat het wel kon was ik even van mijn stuk gebracht omdat ik niet had verwacht dat het een optie zou zijn. Maar erg blij dat ze zo meedenken, want het lijkt mij echt een superleuke vakantie

Nu inderdaad nog heel wat maandjes overbruggen, maar wel met een enorm mooi vooruitzicht!

Lobke
Doet lekker mee

3 jaar geleden

Hoi Hanna,

Gezellig dat je ook meegaat!
Ook super van Estivant dat ze de leeftijdscategorie veranderd hebben.
Ik heb er ook al erg veel zin in, nog een paar maanden wachten .

Groetjes,
Lobke

Hanna
Reisexpert

3 jaar geleden

Hoi Lobke,

Ik heb goed nieuws! Ik ga je vergezellen op deze reis!

Vandaag eindelijk gebeld met Estivant en toen ik aangaf dat ik op dezelfde datum mee wil als jij, gingen ze even overleggen of ze dan de leeftijdscategorie voor deze reis niet aan konden passen. En dat kon dus wel Dus nu is "onze" reis op leeftijdscategorie van 30 tot 49 gezet, waardoor ik gewoon mee kan

Heb er nu al zin in!

Groetjes,
Hanna

Lobke
Doet lekker mee

3 jaar geleden

Henriëtte zei:

Hallo dames,

Ik heb deze reis vorig jaar september gedaan. Het was geweldig !!
Prachtige omgeving, mooie wandelingen, leuke steden met activiteiten en een voortreffelijk verblijf bij Evert en Judith
Heel veel plezier !!

Vr.groet, Henriëtte

Hallo Henriëtte,

Wat leuk dat je een geweldige ervaring hebt met deze reis !
Nu heb ik er al helemaal veel zin in .

Groetjes,
Lobke

Henriëtte
Nieuwkomer

Reacties: 2

3 jaar geleden

Lobke zei:

Hoi Hanna,
Ik ben nu 33 en tegen die tijd 34, dus ook nog wel iets onder de grens.
Ik heb daarover gebeld met estivant en een of twee jaar jonger dan de aangegeven leeftijdscategorie is geen probleem, en zelf moet je er natuurlijk ook geen probleem mee hebben. Deze reis sprak mij het meeste aan, en leeftijden maken voor mij echt niet veel uit. Gezellig wordt het toch wel .

Groetjes,
Lobke

Hallo dames,

Ik heb deze reis vorig jaar september gedaan. Het was geweldig !!
Prachtige omgeving, mooie wandelingen, leuke steden met activiteiten en een voortreffelijk verblijf bij Evert en Judith
Heel veel plezier !!

Vr.groet, Henriëtte

Lobke
Doet lekker mee

3 jaar geleden

Hanna zei:
Hoi Lobke,

Mij lijkt deze vakantie ook erg mooi, ik zit alleen een beetje met de leeftijdcategorie... Ikzelf ben nu 29, en tegen die tijd wel 30, maar "officieel" is het pas vanaf 35 jaar. Mag ik vragen hoe oud jij bent? (ik zie namelijk dat er tot nu toe 1 persoon geboekt heeft die tussen de 31 en 35 jaar oud is )

Groetjes,
Hanna

Hoi Hanna,
Ik ben nu 33 en tegen die tijd 34, dus ook nog wel iets onder de grens.
Ik heb daarover gebeld met estivant en een of twee jaar jonger dan de aangegeven leeftijdscategorie is geen probleem, en zelf moet je er natuurlijk ook geen probleem mee hebben. Deze reis sprak mij het meeste aan, en leeftijden maken voor mij echt niet veel uit. Gezellig wordt het toch wel .

Groetjes,
Lobke

Hanna
Reisexpert

3 jaar geleden

Hoi Lobke,

Mij lijkt deze vakantie ook erg mooi, ik zit alleen een beetje met de leeftijdcategorie... Ikzelf ben nu 29, en tegen die tijd wel 30, maar "officieel" is het pas vanaf 35 jaar. Mag ik vragen hoe oud jij bent? (ik zie namelijk dat er tot nu toe 1 persoon geboekt heeft die tussen de 31 en 35 jaar oud is )

Groetjes,
Hanna