Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

23 augustus

Reacties 1 tot 17 van de 17
Jasper

Reacties: 1

5 jaar geleden

23 augustus

Hoi,

wie gaan er allemaal mee naar Tossa de Mar de 23e?

Groetjes,

Jasper

Jasper
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 jaar geleden

Doe maar wat leuks, denk niet dat er veel andere spandoeken zijn!

Marlon
Nieuwkomer

Reacties: 9

4 jaar geleden

Haha, ja hoor! Wat moet er op komen staan?

Jasper
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hoi Marlon,

dat lijkt me een goed idee. Neem jij een groot spandoek mee?

Groetjes,
Jasper

Marlon
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo vliegers,
Hebben jullie zin om voor aanstaande zaterdag iets af te spreken op Schiphol?
Groetjes, Marlon.

Nicky
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hoi Ed! Leuk initiatief Ik ben dan echter al op Lowlands mijn kunsten aan 't vertonen, dus voor mij gaat 't m niet worden. Wel veel voorpret toegewenst alvast iig, en wat die sangria betreft... ik beloof niks haha

Groetjes!

Ed
Nieuwkomer

Reacties: 6

4 jaar geleden

Hallo allemaal,

We hebben met degene die gereageerd hebben op mijn oproep voor een kennismakingsetentje een datum afgesproken. Het wordt een activiteit in Utrecht op 17 augustus 2014. Indien er nog geïnteresseerden zijn, dan kan hij/zij zich vóór zaterdag 9 augustus 2014 bij mij melden via edventure007@hotmail.com.

Maak het gezellig in Spanje en laat wat sangria voor ons over ;-).

Groetjes, Ed

Ed
Nieuwkomer

Reacties: 6

4 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik (44) heb de 8-daagse reis geboekt welke vertrekt (per vliegtuig) op 30 augustus. In het topic van 29 augustus heb ik al gevraagd of er interesse is om ter kennismaking vooraf ergens tapas te gaan eten. Wellicht ook leuk voor boekers van 23 augustus om hierbij aanwezig te zijn. Heb je interesse, e-mail me. Mijn e-mailadres is: edventure007@hotmail.com.

Groetjes, Ed

Jasper
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hoi Nicky en Marlon,

Leuk dat jullie ook meegaan! Tot de 23e!

Jasper

Marlon
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo! Ik heb ook geboekt! Ik ga vliegen en blijf twee weken. Lekker buiten leven op de camping, grote tent, Barcelona natuurlijk en je schijnt in de omgeving mooi te kunnen wandelen. Ik heb er zin in!
Groetjes, Marlon (32)

Nicky
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Nicky zei:
Hoi! Ook ik vertrek 22/08 richting Spanje, met de bus vanuit Eindhoven. Toen ik woensdag belde waren en 7 aanmeldingen maar er werd gezegd dat de reis waarschijnlijk wel helemaal volgeboekt word. Ik ben erg benieuwd, heb er zin in!

Groetjes! Nicky (27)

Ehmmm correctie; (26)

Nicky
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hoi! Ook ik vertrek 22/08 richting Spanje, met de bus vanuit Eindhoven. Toen ik woensdag belde waren en 7 aanmeldingen maar er werd gezegd dat de reis waarschijnlijk wel helemaal volgeboekt word. Ik ben erg benieuwd, heb er zin in!

Groetjes! Nicky (27)

Jasper

4 jaar geleden

Leuk dat zijn er 4!

Tot de 23e.

Jasper

Shiera

4 jaar geleden

Hey, Ik ga me ook inschrijven voor deze reis. Heb even navraag gedaan, maar als je met de bus gaat reis je in gezelschap van 1 oudergezinnen! Dus ik ga heerlijk vliegen

Tot 23 aug.

Marloes

4 jaar geleden

Hoi Jasper en Emiel,

Ik ga waarschijnlijk ook de 23e naar Tossa de Mar.
Ik ga met de bus.

Gr Marloes

Jasper

5 jaar geleden

Ik ben vorig jaar voor het eerst meegegaan met Estivant. Mijn ervaring was dat het een heel gezellige groep was. Kortom geen zorgen maken en gewoon meegaan!

Emiel

5 jaar geleden

Hey Jasper,

Ik ben ook van plan dit jaar naar Tossa te gaan. Vorig jaar is een vriendin van mij hier geweest en die heeft toen de Estivant groep gezien, ze wees mij op de organisatie en kon allerlei positieve dingen benoemen. Dit jaar ga ik het er dus op wagen... het voelt nog een beetje onwennig maar k denk dat ik er maar aan moet geloven!

Van de week maar ff vastleggen dan.. Groet Emiel!