Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

29 augustus

Reacties 1 tot 20 van de 21
Marloes

Reacties: 1

5 jaar geleden

29 augustus

Ik wil graag 29 augustus naar Tossa de Mar.
Wie gaat er nog meer naar Tossa de 29e?

gr

Ed
Nieuwkomer

Reacties: 6

4 jaar geleden

Hallo allemaal,

@Janneke, geeft niets hoor ;-).

Iedereen succes met de laatste voorbereidingen en voor degene die met de bus gaan alvast een goede reis. Tot morgen!

Voor iedereen die met het vliegtuig gaat kunnen we op Schiphol afspreken in vertrekhal 3 bij de FOX-balie. Hier hebben Danielle, Karlijn en ikzelf morgen tussen 9:30 uur en 9:45 uur afgesproken. Tot morgen op Schiphol of anders in Barcelona!

Groetjes, Ed

Janneke
Nieuwkomer

Reacties: 5

4 jaar geleden

Janneke zei:

Hallo Edwin,

Wat een leuk Idee!
Ik las gisteren pas over kennismakingsetentje, ben op mijn werk gaan kijken en vragen of iemand mijn dienst dan over kan nemen, maar helaas. Ik zit dat weekend in de nachtdienst en krijg het niet geruild. Voor degene die wel gaan, heel veel plezier!

Groetjes Janneke

Ik zie dat mijn woordenboek weer aan het werk is geweest, ik Ed heeft ie er Edwin van gemaakt, sorry.

Janneke
Nieuwkomer

Reacties: 5

4 jaar geleden

Ed zei:
Hallo allemaal,

We hebben met degene die gereageerd hebben op mijn oproep voor een kennismakingsetentje een datum afgesproken. Het wordt een activiteit in Utrecht op 17 augustus 2014. Indien er nog geïnteresseerden zijn, dan kan hij/zij zich vóór zaterdag 9 augustus 2014 bij mij melden via edventure007@hotmail.com.

Tot 30 augustus allemaal!

Groetjes, Ed

Hallo Edwin,

Wat een leuk Idee!
Ik las gisteren pas over kennismakingsetentje, ben op mijn werk gaan kijken en vragen of iemand mijn dienst dan over kan nemen, maar helaas. Ik zit dat weekend in de nachtdienst en krijg het niet geruild. Voor degene die wel gaan, heel veel plezier!

Groetjes Janneke

Ed
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo allemaal,

We hebben met degene die gereageerd hebben op mijn oproep voor een kennismakingsetentje een datum afgesproken. Het wordt een activiteit in Utrecht op 17 augustus 2014. Indien er nog geïnteresseerden zijn, dan kan hij/zij zich vóór zaterdag 9 augustus 2014 bij mij melden via edventure007@hotmail.com.

Tot 30 augustus allemaal!

Groetjes, Ed

Marlon
Nieuwkomer

Reacties: 9

4 jaar geleden

Hallo! Ik heb geboekt voor Tossa vanaf de 23e voor twee weken, dus de 30e zit ik er al een weekje. Ik zie dat er al wat mensen zijn geweest en dat het goed is bevallen. Goed om te horen, ik heb er zin in!
Groetjes, Marlon (32)

Ed
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik (44) heb de 8-daagse reis geboekt welke vertrekt (per vliegtuig) op 30 augustus. Wellicht is het leuk om ter kennismaking alvast vooraf ergens tapas te gaan eten. E-mail me indien je interesse hebt en je in de periode van 30 augustus 2014 tot en met 6 september 2014 in Tossa de Mar bent. Mijn e-mailadres is: edventure007@hotmail.com.

Groetjes Ed

Marloes

4 jaar geleden

Ondanks mijn eerdere reactie, ga ik waarschijnlijk 23 augustus.
Wie gaat er ook de 23e?

Janneke

4 jaar geleden

Ik stap in Utrecht op. Gezellig hoor, heb er nu al zin in.

Floor

4 jaar geleden

Leuk dat er intussen meer mensen hebben geboekt. Ik ga de 29ste ook met de bus, maar dan voor twee weken. Waar stap jij op Janneke? Ik in Eindhoven.

Janneke

4 jaar geleden

Vorige week heb ik toch geboekt, ik dacht moet het gewoon doen. Eens moet de eerste keer zijn. Ik heb geboekt voor 29 augustus, 10 dagen, met de bus.

Klaas

4 jaar geleden

Ik heb geboekt vanaf 23 augustus voor 2 weken en zal met de auto er naar toe gaan. Dit wordt voor mij de eerste keer een single vakantie en de 2e keer naar Tossa de mar.

Janneke

5 jaar geleden

Ik zou graag 29 augustus naar Tossa de Mar te gaan, met de bus. Dit zal voor mij de eerste keer worden, dus kies dan nu voor de reis van 10 dagen.
Leuk om te lezen dat er een aantal zijn met goede ervaringen van deze reis.

Marloes

5 jaar geleden

Hoi Floor en Danielle.

Ik twijfel zelf of ik 1 of 2 weken ga.
Het is erg mooi in Tossa de Mar, leuke camping. Het strand is een steil stuk naar beneden lopen, maar ze hebben ook een groot zwembad. Mooie omgeving, ideale plek voor een leuke vakantie.

Floor

5 jaar geleden

Hoi Marloes en Danielle,

Leuk om te lezen dat jullie goede ervaringen hebben,
en dat Marloes zelfs al meerdere keren in Tossa de Mar is geweest. Het lijkt me erg mooi daar en een fijne plek om vakantie te vieren.

Danielle

5 jaar geleden

Hoi Floor,

Het is mijn 2e singlereis, maar wel mijn eerste keer met Estivant. De 1e keer met een groep singles een weekje naar Turkije geweest, goed bevallen, dus nu durf ik wel 2 weken aan.

Danielle

5 jaar geleden

Hey Marloes,
Ik zal inderdaad de 1e week een van de ouderen ook zijn (44), maar ja.... ik vind 8 dagen zo kort!

Marloes

5 jaar geleden

Hallo Floor,

Ik ben al een aantal keer met Estivant op vakantie geweest, en ook al een aantal keer naar Tossa de Mar.

Het is erg goed bevallen, zo goed dat ik dit jaar ook weer wil gaan. Ik heb nog niks geboekt.

Floor

5 jaar geleden

Ik ga de 29ste voor twee weken naar Tossa de Mar, ik heb er zin in. Dit wordt mijn eerste singlesreis. Zijn jullie al eens eerder met Estivant op vakantie geweest?

Marloes

5 jaar geleden

Hoi Danielle,

Ik twijfelde ook eerst of ik niet de 22e zou gaan.
Maar dan ben ik waarschijnlijk een van de oudste in groep. Niet dat ik mij oud voel, in tegendeel.