Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Vertrek 31 mei

Reacties 1 tot 20 van de 23
Suzanne

Reacties: 1

5 jaar geleden

Vertrek 31 mei

Ik denk erover om deze reis te boeken met vertrekdatum 31 mei. Heeft er al iemand geboekt?

Jacco

4 jaar geleden

Ola, ik probeer ook om, om half twee bij de beroemde draaideur te zijn. Tot zaterdag. Adios.

Suzanne

4 jaar geleden

Remco en Jan, gezellig dat jullie dan ook komen.
Jan, ik heb besloten om zelf met de auto te gaan en Annette rijdt met mij mee. Als je op de terugweg ook een gedeelte mee wilt rijden, dan is dat geen probleem. Maar dat kunnen we tijdens de vakantie nog wel regelen.
Tot zaterdag!

Remco

4 jaar geleden

hallo allemaal, ik zal ook om 13:30 bij vertrekhal 1 zijn.

jan

4 jaar geleden

hoi, gezellig van te voren afspreken. zal op tijd bij de ingang zijn. ja de terugreis, ik word opgehaald en rij richting oss. weet niet of jullie een stuk mee willen rijden?? we komen langs den bosch heen.

Annette

4 jaar geleden

Hoi Suzanne,
Ik was ook van plan om met de trein te gaan, dan stap ik in Den Bosch over. Terug is inderdaad lastig omdat we dan 's nachts aankomen. Zat er aan te denken om zo'n airporttaxi te regelen, dan zouden we hem eventueel kunnen delen.

Suzanne

4 jaar geleden

Hoi Annette,

Half 2 is goed. Ga jij toevallig ook met de trein? Dan kunnen we misschien al samenreizen vanaf Eindhoven of Den Bosch?
Hoe regel jij de terugreis, aangezien we midden in de nacht weer op Schiphol terugkomen?

Groeten Suzanne

Annette

4 jaar geleden

Lijkt me leuk! Wat voor tijd? Zo rond 13.30 uur? Dan is het ruim 2,5 uur van te voren. Ik zag bij het andere forum dat ze hadden afgesproken bij vertrekhal 1, draaideur G, dat zou makkelijk te vinden moeten zijn. Ik ben daar zelf niet mee bekend maar heb er wel vertrouwen in dat het dan goed komt!

Suzanne

4 jaar geleden

Hoi allemaal,
Volgende week is t zover. Ik heb er zin in. Heeft er iemand zin om op Schiphol af te spreken?
Gr. Suzanne

Annette

5 jaar geleden

Vaak zijn de onverwachte dingen het leukst. Het is er nu al lekker weer (maar hopelijk weer niet al té warm om te wandelen)

Karina

5 jaar geleden

Heb er ook veel zin in! Was een beetje onverwacht, had niets in de planning, maar de weersvoorspellingen zijn 10x beter dan hier, nu alleen nog wandelschoentjes kopen!

jan

5 jaar geleden

volgens mij ben ik zo meteen de jongste met men 29 jaar. of gaan er meer mee?

Annette

5 jaar geleden

Hoi Karina, Leuk dat je ook geboekt hebt. Zo komt de verhouding man/vrouw weer een beetje in balans
Heb er veel zin in, aftellen nu, nog 3 weken!

Karina

5 jaar geleden

ik heb vanmiddag ook geboekt. ik ben de 31e nét 39 jaar. maar zie eruit als een eind 20'er... :-) !!

jan

5 jaar geleden

hey susanne, ik heb ook geboekt jah, leek me heerlijk een weekje tussenin weg.

Suzanne

5 jaar geleden

En Jan, heb je al geboekt? Ik heb zojuist gebeld en er zijn nu 6 boekingen (4 mannen en 2 vrouwen). Ik heb er in ieder geval zin in.

Annette

5 jaar geleden

Hoi Jan,

Voor zover ik weet zijn er 4 éénpersoonskamers, en die zijn vol. Dus we zijn in ieder geval met 4 personen. Je kunt altijd bellen met Estivant om te vragen of er nog meer mensen hebben geboekt, niet iedereen laat een berichtje op het forum achter.

jan

5 jaar geleden

lijkt me een leuke vakantie, hoeveel mensen hebben deze vakantie al geboekt?

groet jan

Annette

5 jaar geleden

Bedankt Suzanne, ik haal de gemiddelde leeftijd weer iets omhoog, haha...

Suzanne

5 jaar geleden

Gezellig Annette