Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

28 juni

Reacties 1 tot 20 van de 23
Mark

Reacties: 1

5 jaar geleden

28 juni

Hallo wie gaan er ook 28 juni 2014 naar Tosse de Mar?

Groeten Mark

Martijn
Nieuwkomer

Reacties: 7

4 jaar geleden

Hallo reisgenoten,

Goeie vliegreis voor degene die vliegen en dan zie ik jullie zaterdag op de camping .
Degene die ook met de bus gaan tot morgen.

Groetjes,

Martijn

Martijn
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo reisgenoten,

Goeie vliegreis voor degene die vliegen en dan zie ik jullie zaterdag op de camping .
Degene die ook met de bus gaan tot morgen.

Groetjes,

Martijn

Niekie
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 jaar geleden

Eveline zei:

Ik woon in Amersfoort. Het is 15 minuten om rijden voor jou maar we zouden samen kunnen rijden het laatste stuk. Is dat een optie voor jou?
Was je van plan je auto bij schiphol te parkeren? Ik heb al gereserveerd maar twijfel nog. Is wel duur

Groetjes Eveline

Eveline,

Ik kan helaas niet met de auto naar Schiphol. Dus ik pak of een nachttrein of ben al heel vroeg op Schiphol. Jammer anders hadden we samen kunnen reizen. En treintijden richting Amersfoort zijn ook niet heel gunstig.

Groetjes

Eveline
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Niekie zei:

Hallo!

Ik vlieg ook. Op de deelnemerslijst staat bij mij eigen vervoer, maar dat komt omdat ik terugreis niet meevlieg. Mocht er toevallig iemand vanuit omgeving Nijmegen richting Schiphol gaan, laat maar weten. Hoe laat zijn jullie van plan op Schiphol te zijn?

Groetjes

Ik woon in Amersfoort. Het is 15 minuten om rijden voor jou maar we zouden samen kunnen rijden het laatste stuk. Is dat een optie voor jou?
Was je van plan je auto bij schiphol te parkeren? Ik heb al gereserveerd maar twijfel nog. Is wel duur

Groetjes Eveline

Eveline
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Jacco zei:
Wat dachten jullie van een uurtje of 4:15 uur in vertrekhal 1 bij de balie van Transavia?
Is vlakbij het inchecken en met 5 vliegers zijn we zo bij elkaar!
Ik heb blauwe labels aan mijn tas en handbagage hangen.

Ik vind 4.15 prima. En ik heb een blauwe koffer
Die labels heb ik nog niet, dat is wel een goeie. Moet ik nog even regelen.
Groetjes

Jacco
Nieuwkomer

Reacties: 3

4 jaar geleden

Wat dachten jullie van een uurtje of 4:15 uur in vertrekhal 1 bij de balie van Transavia?
Is vlakbij het inchecken en met 5 vliegers zijn we zo bij elkaar!
Ik heb blauwe labels aan mijn tas en handbagage hangen.

Niekie
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Jacco zei:

Als ik op schiphol.nl kijk dan zie ik dat de vlucht van gisteren naar Gerona incheckt in vertrekhal 1. Als we als vliegenden daar bij de Transavia balie wachten dan moet het toch goed komen dacht ik.

Hallo!

Ik vlieg ook. Op de deelnemerslijst staat bij mij eigen vervoer, maar dat komt omdat ik terugreis niet meevlieg. Mocht er toevallig iemand vanuit omgeving Nijmegen richting Schiphol gaan, laat maar weten. Hoe laat zijn jullie van plan op Schiphol te zijn?

Groetjes

Jacco
Nieuwkomer

Reacties: 3

4 jaar geleden

Eveline zei:
Hoi Hoi,

Nog 1 weekje... het aftellen is begonnen.
We moeten lekker vroeg vliegen
Zullen we ergens afspreken zodat we samen kunnen inchecken?

Groetjes

Als ik op schiphol.nl kijk dan zie ik dat de vlucht van gisteren naar Gerona incheckt in vertrekhal 1. Als we als vliegenden daar bij de Transavia balie wachten dan moet het toch goed komen dacht ik.

Martijn
Nieuwkomer

4 jaar geleden

hoi.

het aftellen is inderdaad begonnen, heb er echt heel veel zin in. Ik ga trouwens met de bus richting tossa. Voor degene die dus gaan vliegen die zie ik op de camping dan.

Groetjes,

Martijn

Niekie
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hallo!

Ik heb gisteren ook geboekt voor 28 mei. Het is voor mij ook de eerste keer. Ik ga vliegen.

Ik heb er zin in!!

Eveline
Nieuwkomer

4 jaar geleden

Hoi Hoi,

Nog 1 weekje... het aftellen is begonnen.
We moeten lekker vroeg vliegen
Zullen we ergens afspreken zodat we samen kunnen inchecken?

Groetjes

martijn van Duinen

4 jaar geleden

Ik kom er misschien ook nog bij voor de 1e week naar tosse de mar want heb 2 weken geboekt voor argeles sur mer met de bus maar de eerste week heeft nog steeds geen vertrek garantie en dat krijg ik vrijdag of zaterdag te horen of het doorgaat of niet. zo niet dan boek ik de eerste week over naar tosse de mar.

Groetjes,

Martijn

Eveline

4 jaar geleden

Joyce, wat leuk dat je ook gaat.
Ik hoop wel dat er nog meer met het vliegtuig gaan?
@Mark, hoe ga jij?

Joyce

4 jaar geleden

Hoi,

Ik heb vandaag geboekt! Voor mij is het de eerste keer. Ik vind het dan ook erg spannend. Ik ga met de bus. ik zie dat meerdere van jullie voor de eerste keer mee gaan. Leuk!

Eveline

5 jaar geleden

Ik ga vliegen, zag het niet zitten om zo lang in de bus te moeten.

Wendy

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor de busreis en jij?

Eveline

5 jaar geleden

Wat goed! Ga jij met de bus of vliegen?

Wendy

5 jaar geleden

Ik heb inmiddels ook geboekt! Ben erg benieuwd en heb er zin in!!

Eveline

5 jaar geleden

Ik heb inmiddels geboekt. Het is voor mij ook de eerste keer, dus wordt spannend voor ons allebei. Ik heb er wel heel veel zin in!