Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006886 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee naar Bled 3 augustus 2019? - Bled actief, 02-07-2016

Reacties 1 tot 11 van de 11
Pjotr
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 maanden geleden

Wie gaat er mee naar Bled 3 augustus 2019? - Bled actief, 02-07-2016

Hallo medereizigers,

Wie gaat er naar Bled op 3 augustus 2019.
Lijkt me leuk om via dit forum alvast kennis te maken.

Groetjes Pjotr

Inge
Nieuwkomer

3 weken geleden

Pjotr zei:

Waar kan je dat zien hoeveel er geboekt hebben

Nee is mijn eerste keer zo'n singlereis en heb er zin in.

HIj staat op singlereizen en als je deze vakantie aanklikt kan je zien wat de laatste gegevens zijn.

Inge
Nieuwkomer

3 weken geleden

Winfred heeft ook voor deze reis geboekt zag ik op een andere pagina. Ik kom uit Alkmaar. Ik ben nog nooit met Estivant meegeweest maar hoor wel enthousiaste verhalen. Vorig jaar een standvakantie gedaan en daar werd ik niet blij van vandaar dit jaar iets actiefs. Gaan jullie allemaal met het vliegtuig?

mvg Inge

Pjotr
Nieuwkomer

3 weken geleden

Daphne zei:

Er staat bij die reactie niet in welke week hij gaat. Ik zag net dat er op dit moment 8 mensen geboekt hebben. Ik heb er ook al veel zin in. Zijn jullie al eerder met estivant op vakantie geweest. Ik wel. Al 2 keer naar axat geweest voor een actieve vakantie.

Waar kan je dat zien hoeveel er geboekt hebben

Nee is mijn eerste keer zo'n singlereis en heb er zin in.

Daphne
Nieuwkomer

3 weken geleden

Pjotr zei:
Inge je zegt dat we met 4 zijn, maar ik zie alleen jou en Daphne. Wie bedoel je nog meer?

En waar komen jullie vandaan?
Fijne dag. Groetjes Pjotr

Ik zie ook alleen ons 3. Die Inge bedoeld heeft geen week erbij staan wanneer die gaat. Ik kom uit Enschede. En jij?

Daphne
Nieuwkomer

3 weken geleden

Inge zei:
Hoi Pjotr, Ik heb mij net aangemeld voor een weekje Bled. Ik heb er al helemaal zin in. Dafne heb ik in een andere chat al hoi gezegd dus we zijn al met 4. Ik heb er zin in. gr Inge

Er staat bij die reactie niet in welke week hij gaat. Ik zag net dat er op dit moment 8 mensen geboekt hebben. Ik heb er ook al veel zin in. Zijn jullie al eerder met estivant op vakantie geweest. Ik wel. Al 2 keer naar axat geweest voor een actieve vakantie.

Pjotr
Nieuwkomer

3 weken geleden

Inge je zegt dat we met 4 zijn, maar ik zie alleen jou en Daphne. Wie bedoel je nog meer?

En waar komen jullie vandaan?
Fijne dag. Groetjes Pjotr

Pjotr
Nieuwkomer

3 weken geleden

Inge zei:
Hoi Pjotr, Ik heb mij net aangemeld voor een weekje Bled. Ik heb er al helemaal zin in. Dafne heb ik in een andere chat al hoi gezegd dus we zijn al met 4. Ik heb er zin in. gr Inge

Hoi Inge, leuk dat je ook mee gaat. Gezellig. Groetjes Pjotr

Inge
Nieuwkomer

3 weken geleden

Pjotr
Nieuwkomer

4 weken geleden

Gezellig!!

Daphne
Nieuwkomer

1 maand geleden

Ik heb net geboekt voor die week