Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Bled 14-7-2018 Zin in! Auto; carpoolen? Met de bus? - Bled actief

Reacties 1 tot 3 van de 3
Yvonne
Nieuwkomer

Reacties: 1

10 maanden geleden

Bled 14-7-2018 Zin in! Auto; carpoolen? Met de bus? - Bled actief

Hallo allemaal,

Mijn week naar Bled is geboekt... 14-7-2018 tot 21-7-2018. Ik heb er onwijs veel zin in!
Zijn er nog meer die met de auto gaan? Carpoolen? Ik wil best rijden en heb nog wat plek vrij in mijn auto. Is er iemand die mee wilt rijden? Ik vind het best een eind om alleen te rijden. Meerijden met iemand anders kan eventueel ook
Ik zit te denken om anders misschien anders nog om te boeken naar de bus (mits die niet volgeboekt is..). Zijn er mensen die met de bus gaan? Wat zijn de ervaringen met de bus?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Yvonne

Martijn
Nieuwkomer

Reacties: 14

10 maanden geleden

Hoi,

Ik kom dit jaar ook met de auto, maar ik blijf ook nog de week van 21-28 Juli.

Een tip voor jullie; ik was 2 jaar terug ook met de auto en heb 4,5 uur in de file gestaan voor de Karawankentunnel tussen Oostenrijk en Slovenië.
Dit schijnt daar heel normaal te zijn, dus mijden die onzin.

Je kunt op 2 andere manieren rijden:

een beetje om:
1. Verlaat rond Villach de A10, eerste mogelijkheid is afslag "Villach-West" naar B100 richting Villach-West/Zentrum.
2. Uiteindelijk: Sla linksaf naar Wurzenpass Str./de B109
3. Dit wordt na de Sloveense grens de 201, weg vervolgen naar Korensko Sedlo- Podkoren/Prelaz Korensko sedlo

Verder om:
Niet bij vorige punt 2 naar de B109, maar op de A2 blijven richting Tarvisio in Italië. Vandaar loopt de SS54 Slovenië binnen richting Bled.

Ik heb op de terugweg optie 2 genomen. Ik ga dit jaar optie 1 rijden.

Groeten,

Martijn

Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Ha die Yvonne ik heb in dezelfde week geboekt. Kijk erg uit naar een weekje weg.
Ook ik ga met de auto. Als het niet te gek omrijden is heb ik wel belangstelling om te carpoolen.
groeten Ruud