Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Bled, Slovenië - Week 28 (8 tot 15 juli) - Bled actief

Reacties 1 tot 13 van de 13
Esther
Nieuwkomer

Reacties: 9

11 maanden geleden

Bled, Slovenië - Week 28 (8 tot 15 juli) - Bled actief

Hi,
Wie is er nog meer in week 28 in Bled, Slovenië? Nog nooit eerder gedaan zo'n single vakantie, ben daarom ook erg benieuwd! Het aftellen is begonnen!! Wie weet tot dan!
Groetjes, Esther

Esther
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:

goede morgen Esther ik vlieg morgen om 6.30 u vanaf schiphol en zal er in week 28 ook nog zijn mvg jim breddels

Hey Jim,
Jij bent al bijna op plaats van bestemming!! Hoop dat het een mooi plekje is daar op de camping. Tips voor wat wel en niet mee te nemen zijn welkom
Alvast een hele fijne week en tot de 8e.
Groetjes,
Esther

Esther
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Niels zei:
Hallo,

Ik ben van 7 t/m 14 juli ook in Bled, vertrek vrijdag 6 juli per bus vanuit Eindhoven.

Nog nooit in Slovenië geweest, ik ben benieuwd naar Bled en Slovenië!
Wel al eerder met Estivant naar Oostenrijk en Frankrijk geweest.

Groeten, Niels.

Hi Niels,
Leuk, we zien elkaar in Bled. Alvast een goede reis.
Groetjes,
Esther

Niels
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hallo,

Ik ben van 7 t/m 14 juli ook in Bled, vertrek vrijdag 6 juli per bus vanuit Eindhoven.

Nog nooit in Slovenië geweest, ik ben benieuwd naar Bled en Slovenië!
Wel al eerder met Estivant naar Oostenrijk en Frankrijk geweest.

Groeten, Niels.

Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Esther zei:
Hi,
Wie is er nog meer in week 28 in Bled, Slovenië? Nog nooit eerder gedaan zo'n single vakantie, ben daarom ook erg benieuwd! Het aftellen is begonnen!! Wie weet tot dan!
Groetjes, Esther

goede morgen Esther ik vlieg morgen om 6.30 u vanaf schiphol en zal er in week 28 ook nog zijn mvg jim breddels

Esther
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Simone zei:

Hoi Esther.
Ik vlieg ook op 8 juli , geloof 4.30 uur ? Zien we elkaar op.Schiphol ? Groetjes Simone

Hi Simone,
Ik begreep vertrek rond half 7 in de ochtend.... vond dat eigenlijk ook al vroeg genoeg... haha
Vanaf 1 juli kunnen we geloof ik definitieve vluchtgegevens vinden op de site.... maar we kunnen inderdaad wel op Schiphol afspreken. Laten we even wat meer gegeven afwachten en dan later achter de schermen alvast tel nummers uitwisselen.... Groetjes!

Esther
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Rutger zei:
Er gaan trouwens, zoals het er nu naar uitziet, 10 personen mee deze week. De groep die met de bus gaat moet nog opgeteld worden bij de groep die met het vliegtuig komen blijkbaar

Hi Rutger, leuk dat je mee gaat en dat even wat van jezelf hebt laten horen. Inderdaad wel slim deze aantallen bij elkaar op te tellen, in mijn ogen bleef de groep al erg klein maar ik zie mss ook alleen diegene die net als ik met het vliegtuig komen. Gezellig, ik heb er zin in.

Rutger
Nieuwkomer

Reacties: 8

10 maanden geleden

Er gaan trouwens, zoals het er nu naar uitziet, 10 personen mee deze week. De groep die met de bus gaat moet nog opgeteld worden bij de groep die met het vliegtuig komen blijkbaar

Rutger
Nieuwkomer

10 maanden geleden

???? = Bus (iOS emoji )

Rutger
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Ga ook nog een weekje mee, heel erg benieuwd! In Utrecht pak ik de ????. Weersvoorspelling ziet er nog een beetje regenachtig uit, maar dat komt vast ook wel goed.

Simone
Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

Esther zei:
Hi Simone,
Dank voor je reactie, dan gaan we elkaar vast ontmoeten, gezellig. Ik vlieg op 8 juli, hoe ga jij?
Groetjes, Esther

Hoi Esther.
Ik vlieg ook op 8 juli , geloof 4.30 uur ? Zien we elkaar op.Schiphol ? Groetjes Simone

Esther
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hi Simone,
Dank voor je reactie, dan gaan we elkaar vast ontmoeten, gezellig. Ik vlieg op 8 juli, hoe ga jij?
Groetjes, Esther

Simone
Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

Hoi Esther,

Deze week ben ik ook In Bled. Wel een keer eerder gegaan een single vakantie. Ben erg benieuwd naar Bled!