Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er mee op 13/14/15 juli? - Bled actief

Reacties 1 tot 19 van de 19
Hannie
Nieuwkomer

Reacties: 3

11 maanden geleden

Wie gaat er mee op 13/14/15 juli? - Bled actief

Ik ga voor het eerst mee en ben heel benieuwd wie er nog meer mee gaat naar Vled. Ga zelf met het vliegtuig op 15 juli. Ik hoor graag van jullie!

Hannie
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Ik ga met het vliegtuig en zie jullie dan op zondagochtend! Goede reis en tot snel.
Groetjes Hannie

Martijn
Nieuwkomer

Reacties: 14

10 maanden geleden

Patrick zei:
Het is bijna zover. Tot vrijdag voor degene die met de bus gaan.

Goede reis allemaal.

Ik vertrek morgenvroeg en blijf vrijdag een dagje in Oostenrijk.
Tot zaterdag.

Patrick
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Het is bijna zover. Tot vrijdag voor degene die met de bus gaan.

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hè Hannie, ik vlieg op zaterdag 14 heen en zaterdag 21 weer terug ... Grt

Hannie
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Leuk dat je meegaat Sandra. Ik zie ook dat de dames wat achterblijven. Hopelijk komen er nog een paar meiden bij. Vlieg je op zaterdag of op zo dag heen? Ik vlieg zelf namelijk ook, op zondag vanaf Schiphol.
Nog ruim een week en dan begint het! Leuk maar spannend.
Gr, Hannie

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Allemaal,

Ik heb gisteravond deze reis geboekt, ik zag dat de dames nog wel iets vertegenwoordigd mochten worden .
De vluchten waren vol van Estivant en ik wil graag op zaterdag weer thuis komen dus heb ik zelf een vlucht geboekt. Om mee te rijden met iemand met de auto daar heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan.

Voor mij is het ook de eerste keer dat ik met een single/groepsreis mee ga, dus ik ben heel erg benieuwd naar alles en iedereen.

Lees al dat ik een dikke pyjama mee moet nemen Alle tips en trucs zijn welkom!

Groet Sandra

Martijn
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Marijn hoe is het slapen daar? Zijn de tenten een beetje goed? Moet je zelf nog wat bijzonders meenemen, naast het gebruikelijke?

Groetjes Hannie

Tenten zijn prima, een vierkante bungalow tent van 2x2 meter waarin je kunt staan. Er staat een simpel bedframe met daarop een matras, je slaapt dus niet op de grond.
Er is een klein camping kastje waarin je kleding kunt leggen en je hebt een stroom haspel, bijv. voor je telefoonlader.

De tenten zijn exact zoals op de grote foto op https://www.estivant.nl/singlevakanties/1-persoonstent

LET OP
De nachten zijn fris tot koud. Ik sliep altijd met een joggingbroek en fleece trui in mijn eigen (zomer)slaapzak. Ik had nog een extra deken mee, die kon ik uitlenen aan een mede avonturierster.

Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

Marijn hoe is het slapen daar? Zijn de tenten een beetje goed? Moet je zelf nog wat bijzonders meenemen, naast het gebruikelijke?

Groetjes Hannie

Esther
Nieuwkomer

Reacties: 9

10 maanden geleden

Simone zei:
Ik vertrek op 8 juli met het vliegtuig en gas op 22 juli terug. Wie vliegt er nog meer op 8 juli naar Bled?

Ikke! Maar ik blijf maar 8 dagen...

Martijn
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:
Leuk dat er steeds meer reacties komen. Gezellig dat jullie allemaal meegaan! De mannen zijn wel in de meerderheid dus er mogen nog wel een paar vrouwen bij!
Aan Martijn kunnen we volgens mij alles vragen aangezien hij al een keer mee is geweest, Handig!
Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten. Zin in!

Hoi Hannie,

Dat klopt. Vraag maar raak allemaal.
Behalve over de taal, daar kon ik echt niks van maken

Nieuwkomer

Reacties: 4

11 maanden geleden

Leuk dat er steeds meer reacties komen. Gezellig dat jullie allemaal meegaan! De mannen zijn wel in de meerderheid dus er mogen nog wel een paar vrouwen bij!
Aan Martijn kunnen we volgens mij alles vragen aangezien hij al een keer mee is geweest, Handig!
Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten. Zin in!

Simone
Nieuwkomer

Reacties: 6

11 maanden geleden

Ik vertrek op 8 juli met het vliegtuig en gas op 22 juli terug. Wie vliegt er nog meer op 8 juli naar Bled?

Simone
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Simone zei:

Ik ga op 8 juli met het vliegtuig en op 22 juli terug.

Simone
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hannie zei:
Ik ga voor het eerst mee en ben heel benieuwd wie er nog meer mee gaat naar Vled. Ga zelf met het vliegtuig op 15 juli. Ik hoor graag van jullie!

Mirjan
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Hannie zei:

Hoi Hannie, ik heb de reservering gedaan en op 13 juli vertrek ik, wanneer bevestiging er is, met de bus naar Bled. Leuk!
groetjes Mirjan

Esther
Nieuwkomer

Reacties: 9

11 maanden geleden

Hi, ik kom aan op 8 juli en vertrek weer op de 15e. Dus wanneer iemand er al eerder is tot dan en anders fijne vakantie!!

Patrick
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi,
Ik ga met de bus en heb ook voor 2 weken geboekt. Ben zelf ook al een aantal jaren geleden in Slovenië geweest. En wilde altijd nog eens terug. Dit is voor mij de eerste keer met Estivant.

gr. Patrick

Martijn
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi,

Ik kom met de auto en heb voor 2 weken geboekt, aangezien Bled 2 jaar geleden erg goed bevallen was.

Ik ben benieuwd wie er nog meer 2 weken verblijft.

Groeten,

Martijn