Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Estoril - Estoril

Reacties 1 tot 20 van de 40
Sylvia
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Estoril - Estoril

Hallo,

Wie gaat er nog meer naar Estoril op 25-07-2018?

Groetjes Sylvia

Priyadarshani
Nieuwkomer

Reacties: 13

9 maanden geleden

Wat handig dat er al een groepsapp is. Wil iemand mij ook toevoegen? 0615355836 is het telefoonnummer. Groetjes Priya

Gerco
Doet lekker mee

Reacties: 9

9 maanden geleden

Gerco zei:
Goedenavond allemaal!

De vakantie begint gelukkig bijna, zin in!
Ik kom met eigen vervoer die kant op, maar weet niet of ik er al om 14 uur ben. Zouden jullie mij willen toevoegen in de app?

Thanks en zie jullie woensdag!

Groeten Gerco

Oh ja, 0620524458

Gerco
Doet lekker mee

Reacties: 9

9 maanden geleden

Goedenavond allemaal!

De vakantie begint gelukkig bijna, zin in!
Ik kom met eigen vervoer die kant op, maar weet niet of ik er al om 14 uur ben. Zouden jullie mij willen toevoegen in de app?

Thanks en zie jullie woensdag!

Groeten Gerco

Kim
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

zei:

Hoi Sjors, ik las bij jou dat er al een groepsapp bestaat? Ik zou me ook graag willen toevoegen aan deze app. Mijn telefoonnr. 0610337010

Groetjes Margriet

Hallo allemaal!

Ik ga ook mee naar Estoril en ik heb er veel zin in! Jan wouter, een vriend van mij, gaat ook mee. Wij reizen samen naar Eindhoven vanuit Leiden en zouden het leuk vinden om op het vliegveld af te spreken. Zouden jullie ons toe willen voegen aan de groepsapp? Mijn nummer is 0642470494 en het nummer van Jan Wouter is 0646138318.

Alvast bedankt en tot woensdag!

Groetjes Kim

Nieuwkomer

Reacties: 4

9 maanden geleden

Sjors zei:
Voor degenen die niet in de groepsapp zitten. We hebben rond 14 uur afgesproken op het vliegveld in Eindhoven.

Hoi Sjors, ik las bij jou dat er al een groepsapp bestaat? Ik zou me ook graag willen toevoegen aan deze app. Mijn telefoonnr. 0610337010

Groetjes Margriet

Sjors
Nieuwkomer

Reacties: 19

9 maanden geleden

Voor degenen die niet in de groepsapp zitten. We hebben rond 14 uur afgesproken op het vliegveld in Eindhoven.

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Goedemiddag allen,

Ik ga aanstaande woensdag ook mee naar Estoril. Zin in! Ik reis vanuit het noorden (Friesland) met de auto. Zijn er nog mensen die mee willen rijden?

Groetjes Margriet

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Goedemiddag allen,

Ik ga aanstaande woensdag ook gezellig mee naar Estoril. Zin in! Ik reis met de auto vanuit het noorden (Friesland). Dat wordt een lekker ritje... haha!! Zijn er meer die vanuit Friesland met de auto reizen? Of evt. met mij mee willen rijden?

Groetjes Margriet

Marinda
Nieuwkomer

Reacties: 5

10 maanden geleden

Ik ga met de trein en ik heb een overnachting geboekt bij het hotel.

Groepsapp lijkt mij ook handig!

Groetjes Marinda

Sjors
Nieuwkomer

Reacties: 19

10 maanden geleden

Even een mededeling van mijn kant. Op de deelnemerslijst staat per abuis mijn doopnaam Josef maar dat moet dus Sjors zijn . Ik heb via het reisbureau geboekt en die hebben dit verkeerd doorgegeven.

Japke
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Groepsapp is altijd leuk en ook heel handig!

Mijn planning is iig weer gewijzigd. Ik kom nu gewoon met de auto, maar twijfel eigenlijk nog of ik er een overnachting aan vast zal plakken.

Iig tot over een week!

Sylvia
Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

Arjan zei:
Hoi!

Ik heb ook een overnachting geboekt op 01-08-2018, wordt dan inderdaad lastig om weer terug te reizen namelijk (als je met de trein reist ). Heb geboekt in het hotel op het vliegveld.

Idee om een app aan te maken? Lijkt me sowieso wel handig voor de mensen die eventueel samen willen reizen met de trein... volgens mij kunnen we wel met een paar samen reizen vanuit het noorden/oosten van het land als ik dat zo lees.

Misschien wel leuk dat we vòòr het inchecken al met elkaar af kunnen spreken, als we dan samen inchecken kunnen we ook nog een beetje bij elkaar zitten in het vliegtuig!

Als hier animo voor is, mag je je nummer wel even pb'en naar mij, dan wil ik wel even zo'n app aanmaken.

Ik kom met de trein en laat me op 1-8-18 ophalen. Zo'n app lijkt me handig. Misschien kunnen we wel een tijd afspreken om af te spreken vóór het inchecken en ook hier communiceren, mochten er mensen niet in de app komen. Dan kunnen we toch al met iedereen kennismaken.

Arjan
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi!

Ik heb ook een overnachting geboekt op 01-08-2018, wordt dan inderdaad lastig om weer terug te reizen namelijk (als je met de trein reist ). Heb geboekt in het hotel op het vliegveld.

Idee om een app aan te maken? Lijkt me sowieso wel handig voor de mensen die eventueel samen willen reizen met de trein... volgens mij kunnen we wel met een paar samen reizen vanuit het noorden/oosten van het land als ik dat zo lees.

Misschien wel leuk dat we vòòr het inchecken al met elkaar af kunnen spreken, als we dan samen inchecken kunnen we ook nog een beetje bij elkaar zitten in het vliegtuig!

Als hier animo voor is, mag je je nummer wel even pb'en naar mij, dan wil ik wel even zo'n app aanmaken.

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Even een vraagje. Nu landen we woensdag 1 augustus om 23.10 weer in Eindhoven. Zijn er meer mensen die overnachten in een hotel tot donderdags. Ik zit nog te twijfelen tussen overnachten en terugrijden richting huis. Ik hoor het wel.

Linda
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi allemaal!

Ik ga ook mee naar Estoril op woensdag 25 juli!
Dit wordt voor mij de 3de singlereis.
We spreken dan nog af hoe laat we verzamelen op het vliegveld.

Ik heb er zin in!

Groetjes, Linda

Priyadarshani
Nieuwkomer

Reacties: 13

10 maanden geleden

Ik heb 1 augustus als aankomstdatum aangegeven. Qua tijd heb ik niets aangegeven volgens mij.

zei:

IK ga ook een overnachting boeken bij dat hotel op het vliegveld. Maar heb jij dan als aankomst datum gewoon 1 augustus aangeklikt? Ik vraag dit vanwege het feit dat wij wellicht wel na 00.00 uur aankomen in het hotel, omdat het vliegtuig pas om 23.10 landt. Wat voor tijd heb jij ongeveer aangegeven dat wij aankomen in het hotel?

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Ik ga ook mee!!
Ik kom uit Tilburg en kom met de auto. Leuk idee om ergens op het vliegveld af te spreken!
Groetjes Sophie

Japke
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo allemaal,

Ik ga ook mee naar Estoril.
Mijn naam is Japke en ik kom uit Drachten.
Dit wordt mijn 4e singlereis nu.

Het is inderdaad leuk en handig om voor de incheck op het vliegveld af te spreken.
Kom je vaak ook wat bij elkaar te zitten in het vliegtuig ;-)
Zoals het nu staat blijf ik bij een vriendin van mij slapen die vlak bij Eindhoven woont.

Heb er al heel veel zin in!

Groetjes Japke

Stefan
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo allemaal,

Ik ga ook mee naar Estoril. Word voor mij de eerste singlereis! Ik woon in Dongen en ik ga met de auto naar het vliegveld.

Groet, Stefan