Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Estoril 13 juli - Estoril

Reacties 1 tot 8 van de 8
Ingrid
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Estoril 13 juli - Estoril

Hallo allemaal, ik ben Ingrid en ga voor het eerst mee op een singlevakantie. Ik kom uit Amersfoort en het lijkt mij leuk om voor het inchecken alvast medereizigers te ontmoeten en om een lekker bakje koffie te drinken. Ik probeerde net een profielfoto te plaatsen, maar ik ben volgens mij nog niet zichtbaar. Ik ga nog even mijn best doen.

Henrike
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Ingrid zei:
Hallo allemaal,
Sorry, voor de late reactie, maar leuk dat jullie reageren. Ik heb gisteren gebeld en volgens mij zijn we met z'n 6e, dus dat zou een mooi even getal zijn. De tickets zijn binnen. Nu nog even uitprinten en dan is het bijna zover. De meeste van jullie moeten van best ver komen en aangezien het op Schiphol erg druk is zal een kopje koffie voor die tijd lastig gaan denk ik. Het lukte mij overigens niet een foto van mijn mobiel over te zetten naar een pdf, dus laat ik het er maar bij. Misschien herken ik jullie vd foto's als we bij de juiste incheckbalie staan en dan zal ik mij uiteraard voorstellen. Ik vind het spannend, maar heb er reuze zin in. Groetjes, Ingrid en tot donderdag

Hallo,

Wordt voor jou makkelijker om ons te vinden voor mij een raadsel wie je bent maar we vinden elkaar vast.
Hebben na het inchecken ook nog tijd genoeg voor een kop koffie.

Ik parkeer de auto op P3 en daar spreken Maralde en ik waarschijnlijk ook af.

En ja spannend vind ik het ook maar wel zin in.

groetjes Henrike

Ingrid
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hallo allemaal,
Sorry, voor de late reactie, maar leuk dat jullie reageren. Ik heb gisteren gebeld en volgens mij zijn we met z'n 6e, dus dat zou een mooi even getal zijn. De tickets zijn binnen. Nu nog even uitprinten en dan is het bijna zover. De meeste van jullie moeten van best ver komen en aangezien het op Schiphol erg druk is zal een kopje koffie voor die tijd lastig gaan denk ik. Het lukte mij overigens niet een foto van mijn mobiel over te zetten naar een pdf, dus laat ik het er maar bij. Misschien herken ik jullie vd foto's als we bij de juiste incheckbalie staan en dan zal ik mij uiteraard voorstellen. Ik vind het spannend, maar heb er reuze zin in. Groetjes, Ingrid en tot donderdag

Henrike
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Maralde zei:
Hallo Henrike en welkom Ingrid,,

Begreep dat we inmiddels nog maar met groepje van 5 zijn, 2 mensen zijn van bestemming veranderd, maar maakt het niet minder leuk.
Inderdaad een goed idee om elkaar al bij aanvang op Schiphol te ontmoeten.
Ik kom vanuit Eindhoven en ga op P3 parkinggarage parkeren.

Heb er heel veel zin in!
We spreken elkaar als de tickets er zijn (zal niet lang meer duren ????)

Groetjes en tot snel!

Maralde

Hoi allen,

De groep is wel aardig kleiner geworden maar gaat vast goed komen.
Ik heb ook op P3 buiten een parkeerplaats geboekt. Hoe laat Maralde denk je daar te zijn?

groeten Henrike

Hennie
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Maralde
Doet lekker mee

Reacties: 33

1 jaar geleden

Hallo Henrike en welkom Ingrid,,

Begreep dat we inmiddels nog maar met groepje van 5 zijn, 2 mensen zijn van bestemming veranderd, maar maakt het niet minder leuk.
Inderdaad een goed idee om elkaar al bij aanvang op Schiphol te ontmoeten.
Ik kom vanuit Eindhoven en ga op P3 parkinggarage parkeren.

Heb er heel veel zin in!
We spreken elkaar als de tickets er zijn (zal niet lang meer duren ????)

Groetjes en tot snel!

Maralde

Henrike
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Henrike zei:

Hallo Ingrid,

Leuk dat je mee gaat, en nee je bent nog niet zichtbaar , ik ga ook voor het eerst mee en kom uit Hoogeveen.
Maralda had dat ook al voorgesteld en is een leuk idee. Er zou nog verder overlegt worden tegen de tijd dat wij de tickets hadden.

groeten Henrike

als je bij Rick kijkt dan zie je meer berichtjes van anderen ook die mee gaan ed

Henrike
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ingrid zei:
Hallo allemaal, ik ben Ingrid en ga voor het eerst mee op een singlevakantie. Ik kom uit Amersfoort en het lijkt mij leuk om voor het inchecken alvast medereizigers te ontmoeten en om een lekker bakje koffie te drinken. Ik probeerde net een profielfoto te plaatsen, maar ik ben volgens mij nog niet zichtbaar. Ik ga nog even mijn best doen.

Hallo Ingrid,

Leuk dat je mee gaat, en nee je bent nog niet zichtbaar , ik ga ook voor het eerst mee en kom uit Hoogeveen.
Maralda had dat ook al voorgesteld en is een leuk idee. Er zou nog verder overlegt worden tegen de tijd dat wij de tickets hadden.

groeten Henrike