Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 006832 reizigers staan voor je klaar!

Singlereis Toscane - Viareggio

Reacties 1 tot 8 van de 8
Denise
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 week geleden

Singlereis Toscane - Viareggio

Hallo allemaal!

Ik heb zojuist geboekt voor de reis naar Toscane 29 juni 2019! Super spannend en leuk!

Ik heb voor de vliegreis gekozen.
Wie gaan er nog meer die periode?

Groetjes Denise

Max
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 week geleden

Denise zei:

Ja ik ben ook erg benieuwd!! Lijkt me een hele gave uitdaging. Ja lijkt me ook een goed idee om dat te doen!

Heb al veel positieve verhalen gelezen. Dus dat gaat vast en zeker helemaal goedkomen. En ik zal je even een privé berichtje sturen met daarin mijn nummer.

Denise
Nieuwkomer

1 week geleden

Max zei:

Oke! Ik ben benieuwd naar de ervaring van zo'n reis . Is het leuk om vast een WhatsApp groepje te maken als er meerdere mensen zijn die ook gaan kunnen we vast kennis maken met elkaar.

Ja ik ben ook erg benieuwd!! Lijkt me een hele gave uitdaging. Ja lijkt me ook een goed idee om dat te doen!

Max
Nieuwkomer

1 week geleden

Denise zei:

Oké! Ja voor mij wordt het ook de eerste keer.

Oke! Ik ben benieuwd naar de ervaring van zo'n reis . Is het leuk om vast een WhatsApp groepje te maken als er meerdere mensen zijn die ook gaan kunnen we vast kennis maken met elkaar.

Denise
Nieuwkomer

1 week geleden

Max zei:

Voor mij is het de eerste keer dat ik mee ga. Is dit voor jouw ook je eerste keer of ben je wel eens met een andere reis meegegaan?

Oké! Ja voor mij wordt het ook de eerste keer.

Max
Nieuwkomer

1 week geleden

Denise zei:
Hoi Max,

Leuk dat je reageert en dat je dan ook gaat! Is het je eerste keer voor zo'n reis?

Groetjes Denise

Voor mij is het de eerste keer dat ik mee ga. Is dit voor jouw ook je eerste keer of ben je wel eens met een andere reis meegegaan?

Denise
Nieuwkomer

1 week geleden

Hoi Max,

Leuk dat je reageert en dat je dan ook gaat! Is het je eerste keer voor zo'n reis?

Groetjes Denise

Max
Nieuwkomer

1 week geleden

Hallo Denise,

Ik ga 29 juni ook naar Viareggio toe. Ook ik heb voor de vliegreis gekozen. Ik heb er veel zin in!

Groetjes Max.