Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er nog meer mee naar Sardinië met vertrek op 8 september 2018? - Sardinië

Reacties 1 tot 13 van de 13
Mark
Nieuwkomer

Reacties: 8

9 maanden geleden

Wie gaat er nog meer mee naar Sardinië met vertrek op 8 september 2018? - Sardinië

Ik heb vandaag geboekt voor een weekje naar Sardinië van zaterdag 8 september t/m zaterdag 15 september.
Heb er helemaal zin in. Nu ben ik benieuwd wie nog meer naar Sardinië gaan met vertrek zaterdag 8 september. Ik kom graag met jullie in contact.

Groetjes van Mark.

Mark
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:

Ik ben Roland, 37 en kom uit Leidschendam en ga inderdaad definitief mee!

Lijkt me leuk om op schiphol al kennis te maken

Hoi Ronald,

Leuk dat je ook mee gaat.
En ik zie dat jij uit leidschendam komt.
Ik kom uit Ypenburg.
Dus misschien kunnen we samen reizen naar schiphol.
Ga jij met het ov of met de auto naar schiphol?

Groetjes Mark.

Nieuwkomer

Reacties: 3

8 maanden geleden

Ernest zei:

Van harte welkom! Je naam staat er alleen niet bij en omdat de deelnemerslijst al opgesteld is staat die daar ook niet.
Mogen we die alvast weten?
Volgens mij zijn we dan nu met 7, waarvan 2 vrouwen.
Zou leuk zijn als er nog enkelen bijkwamen...

tot zaterdag!
Ernest

Ik ben Roland, 37 en kom uit Leidschendam en ga inderdaad definitief mee!

Lijkt me leuk om op schiphol al kennis te maken

Mark
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hallo allemaal,

Mij lijkt het leuk om zaterdag gezamelijk op schiphol af te spreken om al gezellig met elkaar kennis te maken. Wat vinden jullie daarvan?

Ernest
Nieuwkomer

Reacties: 11

8 maanden geleden

zei:
Zojuist aangemeld, krijg over max 3 dagen de definitieve conformatie.

Voor mij de eerste keer single reis.

Als jullie net zo gezellig zijn als dat jullie eruit zien, wordt het vast leuk, het weer ziet er in ieder geval goed uit!

Van harte welkom! Je naam staat er alleen niet bij en omdat de deelnemerslijst al opgesteld is staat die daar ook niet.
Mogen we die alvast weten?
Volgens mij zijn we dan nu met 7, waarvan 2 vrouwen.
Zou leuk zijn als er nog enkelen bijkwamen...

tot zaterdag!
Ernest

Nieuwkomer

Reacties: 3

8 maanden geleden

Zojuist aangemeld, krijg over max 3 dagen de definitieve conformatie.

Voor mij de eerste keer single reis.

Als jullie net zo gezellig zijn als dat jullie eruit zien, wordt het vast leuk, het weer ziet er in ieder geval goed uit!

Ernest
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Christine zei:
Hallo, Ik ga ook naar Sardinië en heb er super zin in! Hopelijk komen er nog wat medereizigers bij!!!

Dag allemaal,
Ik heb me zojuist ook aangemeld en heb er veel zin in! Estivant zei dat de Easyjet vlucht 'op aanvraag' is en dat het enkele dagen kan duren voordat er bevestiging komt dat ik mee kan . Mogelijk zitten er meer mede Sardinië gangers 'in de pijplijn' en lijken er daarom pas 5 deelnemers te zijn.

Zijn jullie al vaker met estivant meegeweest? Ik wel, maar nog niet op een strand/eiland vakantie.

groet, Ernest

Christine
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Hallo, Ik ga ook naar Sardinië en heb er super zin in! Hopelijk komen er nog wat medereizigers bij!!!

Mark
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Ernest zei:
Hoi allemaal,

Ik overweeg ook om voor Sardinie vanaf 8 september te boeken. Programma en omgeving zien er erg leuk uit maar ik twijfel vanwege de temperatuur. Volgens Weerplaza vanaf 9 sept elke dag 32-34 graden en dat vond ik in NL niet prettig... Iemand ervaring daarmee in zo'n omgeving? Mogelijk brengt de noordenwind welkome verkoeling?
Tot nu toe zie ik 5 deelnemers, dus nog ruimte voor veel meer!

groet van Ernest

Hoi Ernest,

Nee ik heb geen ervaring mee met zo veel graden in zo'n omgeving.. Ik laat het gewoon op mij afkomen. En anders wordt het veel afkoelen in het zwembad.

Ernest
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ik overweeg ook om voor Sardinie vanaf 8 september te boeken. Programma en omgeving zien er erg leuk uit maar ik twijfel vanwege de temperatuur. Volgens Weerplaza vanaf 9 sept elke dag 32-34 graden en dat vond ik in NL niet prettig... Iemand ervaring daarmee in zo'n omgeving? Mogelijk brengt de noordenwind welkome verkoeling?
Tot nu toe zie ik 5 deelnemers, dus nog ruimte voor veel meer!

groet van Ernest

Mark
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Linda zei:
Ik twijfel nog. Lijkt me een leuke sportieve reis, maar vind het best spannend!!
Wel leuk om hier te zien wie er al allemaal mee gaan

Hoi Linda,

Gewoon deze reis gaan boeken. En dan gaat het helemaal goed komen oké. Ik help je er wel doorheen.

Groetjes Mark

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 10

8 maanden geleden

Ik twijfel nog. Lijkt me een leuke sportieve reis, maar vind het best spannend!!
Wel leuk om hier te zien wie er al allemaal mee gaan

Anton
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Hoi Mark,

Ik heb dezelfde vakantie zojuist ook geboekt.
Heb er ook erg veel zin in. Erg benieuwd naar het eiland en naar de groep medereizigers...

Groeten Anton