Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Medereizigers Sardinië op 21 juli? - Sardinië

Reacties 1 tot 9 van de 9
Linda
Nieuwkomer

Reacties: 10

10 maanden geleden

Medereizigers Sardinië op 21 juli? - Sardinië

Sardinië lijkt mij een leuke sportieve reis! Benieuwd wie er al geboekt hebben?
Ik ben weer aan het twijfelen. Zoals gewoonlijk

Lisanne
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Hoi allemaal, het is bijna zover! Zullen we ergens afspreken op Schiphol? Ik ken het daar niet heel goed, dus heeft iemand een suggestie voor een herkenbaar punt?
Groetjes, Lisanne

Manon
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Linda zei:

Hoi Linda, gewoon gaan. Hartstikke leuk!
Ik heb geboekt! Wie weet tot volgende week

Groetjes Manon

Laurens
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo vakantie reizigers,

Ik heb er zin aan. Ik wil graag met de auto mee. Tof. Zelf heb ik geen ervaring met huren ervan, maar dat moet samen wel lukken. Heerlijk op de bonnevooi wat plaatsjes bezoeken en genieten van het prachtige eiland.

Groeten Laurens

Edwin
Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

Net al even gewerkt aan de voorpret.
De activiteiten lijken me erg leuk, maar het lijkt me ook leuk om nog wat rond te toeren met een auto op dit eiland. Ik zag dat er bij de luchthaven auto's te huur zijn voor 30-40 euro per dag (onbeperkt aantal kilometers). Ik overweeg een auto voor een week te huren... Iemand die meegaat met deze reis en al ervaring heeft met autoverhuur op Sardinië? Zo'n twee uur van onze camping is er een hele gave baai met een prachtig strand: cala goloritzè. Moet je maar eens opzoeken op internet. Je kunt er prachtig wandelen. Ik zou er graag een keer heenrijden en daarnaast eventueel ook wat oude stadjes bezoeken (misschien had ik 15 dgn moeten boeken.)
Ik begin er echt zin in te krijgen.

Edwin
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Net al even gewerkt aan de voorpret ????.
De activiteiten lijken me erg leuk, maar het lijkt me ook leuk om nog wat rond te toeren met een auto op dit eiland. Ik zag dat er bij de luchthaven auto's te huur zijn voor 30-40 euro per dag (onbeperkt aantal kilometers). Ik overweeg een auto voor een week te huren... Iemand die meegaat met deze reis en al ervaring heeft met autoverhuur op Sardinië? Zo'n twee uur van onze camping is er een hele gave baai met een prachtig strand: cala goloritzè. Moet je maar eens opzoeken op internet. Je kunt er prachtig wandelen. Ik zou er graag een keer heenrijden en daarnaast eventueel ook wat oude stadjes bezoeken (misschien had ik 15 dgn moeten boeken ????)
Ik begin er echt zin in te krijgen.

Nieuwkomer

Reacties: 8

10 maanden geleden

Linda zei:

Hoi, ik heb gisteren geboekt. Voor de eerste keer als single dus ook voor het eerst met Estivant.

Edwin
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Dit wordt mijn eerste Estivant-vakantie. Sardinië lijkt me een mooie plek om vakantie te vieren. Het actieve programma klinkt ook goed. Ik ben erg benieuwd wie er naast Edo nog meer meegaat. Tot de 21ste Edo!

Edo
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Linda zei:

Hoi
Ik heb net geboekt (eigenlijk een optie maar die ga ik zo definitief maken)
Het lijkt me leuk als je mee gaat!
Edo