Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Wie vertrekt er ook op 7-7-2018 naar Sardinië? - Sardinië

Reacties 1 tot 4 van de 4
Mariël
Nieuwkomer

Reacties: 3

11 maanden geleden

Wie vertrekt er ook op 7-7-2018 naar Sardinië? - Sardinië

Hoi!

Ik heb net een reis geboekt naar Sardinië op 7 juli voor 15 dagen. Ik ben erg benieuwd wie mijn reisgenoten zijn!

Mariël

Ad
Nieuwkomer

Reacties: 8

10 maanden geleden

Ad zei:
Hoi Mariël,

Hier nog een reisgenoot. Ik vlieg ook 7 Juli, ik blijf echter maar 1 week. Ik heb ook al contact met 2 andere vliegers, we willen alvast op het vliegveld afspreken, zodat we met zijn allen kunnen inchecken, dan kunnen we wellicht wat plekken naast elkaar in het vliegtuig bemachtigen. Laat maar even weten als je dat ook ziet zitten, eventueel kunnen we dan even een App-groep of zoiets aanmaken.

Groetjes Ad

Sorry, foutje ik ga naar Viareggio

Vorig jaar naar Sardinie geweest, was echt een super vakantie, veel plezier!!

Ad
Nieuwkomer

Reacties: 8

10 maanden geleden

Hoi Mariël,

Hier nog een reisgenoot. Ik vlieg ook 7 Juli, ik blijf echter maar 1 week. Ik heb ook al contact met 2 andere vliegers, we willen alvast op het vliegveld afspreken, zodat we met zijn allen kunnen inchecken, dan kunnen we wellicht wat plekken naast elkaar in het vliegtuig bemachtigen. Laat maar even weten als je dat ook ziet zitten, eventueel kunnen we dan even een App-groep of zoiets aanmaken.

Groetjes Ad

Petra
Nieuwkomer

Reacties: 13

11 maanden geleden

Hoi Mariël!

Hier een reisgenoot! :-) Ik vertrek 6 juli en blijf 7 dagen. Neem de toeristische route naar Italië. De vluchttijden zijn ongunstig voor me, vandaar dat ik met de bus ga.

Er is al een mooie groep zag ik. Zin in!

Petra