Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

Sardinie 30 juni 2018 - Sardinië

Reacties 1 tot 14 van de 14
Debbie
Nieuwkomer

Reacties: 12

11 maanden geleden

Sardinie 30 juni 2018 - Sardinië

Begin nou toch wel nieuwsgierig te worden naar mijn reisgenoten...

Ilja
Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

Anneke zei:

Done. Ik heb er ook erg veel zin in!

Ik heb mijn nr ook gestuurd. Tot in de groepsapp :-)

Anneke
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Debbie zei:

Zin in! Stuur me beiden maar je telefoonnummer via een persoonlijk berichtje. Dan maak ik een tijdelijke groepsapp aan....

Done. Ik heb er ook erg veel zin in!

Debbie
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Anneke zei:

Hey Debbie en Ilja,

Lijkt me leuk om elkaar op Schiphol al te ontmoeten! Wat Ilja zegt, achter de douane ergens? Is daar ook niet een meeting point? Anders is het wellicht handig om onze nummers uit te wisselen als jullie dat ook willen en een groepsapp te maken?
Het is nu echt aftellen hè

Zin in! Stuur me beiden maar je telefoonnummer via een persoonlijk berichtje. Dan maak ik een tijdelijke groepsapp aan....

Anneke
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Debbie zei:

He Anneke en Ilja.
Vinden jullie het leuk elkaar op Schiphol te ontmoeten of hou je het liever spannend tot Sardinie?
Hoe dan ook; tot snel!

Hey Debbie en Ilja,

Lijkt me leuk om elkaar op Schiphol al te ontmoeten! Wat Ilja zegt, achter de douane ergens? Is daar ook niet een meeting point? Anders is het wellicht handig om onze nummers uit te wisselen als jullie dat ook willen en een groepsapp te maken?
Het is nu echt aftellen hè

Ilja
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Debbie, afspreken bij schiphol achter de douane ergens is wat mij betreft prima hoor : -)

Debbie
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Debbie zei:

He Anneke en Ilja.
Vinden jullie het leuk elkaar op Schiphol te ontmoeten of hou je het liever spannend tot Sardinie?
Hoe dan ook; tot snel!

Debbie
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Ilja zei:
Hoi Debbie, ik heb ook Sardinie voor 30 juni geboekt Heb er veel zin in! Wel 20 jaar geleden voor het laatst gekampeerd, dus dat is wel weer even een uitdaging :-)
Tot over een paar weken. Groetjes Ilja

Tof! Dan kunnen we vast met zijn drietjes voorpret hebben! :-)
Nog twee weekjes.....

Debbie
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Debbie zei:

Ilja
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi Debbie, ik heb ook Sardinie voor 30 juni geboekt Heb er veel zin in! Wel 20 jaar geleden voor het laatst gekampeerd, dus dat is wel weer even een uitdaging :-)
Tot over een paar weken. Groetjes Ilja

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Dank je Debbie

Ik ben Anneke. Het lukt niet om mijn naam ergens in beeld te krijgen, nog maar even voor gaan zitten.

Elise: Ik heb ook lang getwijfeld welke reis het zou worden, maar nu ik geboekt heb, kijk ik erg naar deze reis uit! Dus ik zou zeggen: gewoon boeken Er kunnen nog wel wat mensen bij

Debbie
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Tof dat je mee gaat 8e bezoeker... (sorry, kan je naam nergens traceren :-)) Ook leuk om alvast een gezicht er bij te hebben.

En Elise; niet twijfelen, gewoon boeken!!!

Elise
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Ik heb nog niet geboekt, maarr deze reis lijkt me wel heel leuk!
Ben ook benieuwd wie er mee gaan . 30 juni komt steeds dichterbij, dus een keuze maken is wel handig haha ..

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Debbie zei:

Hey Debbie, ik heb net geboekt en zag dat ik de 8e deelnemer voor deze reis ben. Leuk, erg zin in! En natuurlijk ben ik ook erg nieuwsgierig naar mijn reisgenoten :-)