Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat ook? Net reis naar Sardinië geboekt 14-7-18 - Sardinië

Reacties 1 tot 20 van de 32
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 jaar geleden

Wie gaat ook? Net reis naar Sardinië geboekt 14-7-18 - Sardinië

Lijkt mij leuk om alvast mensen te ontmoeten die ook gaan. Eerste keer single reis. Ben benieuwd!

Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hoi hoi,

Ook ik ga mee 14 juli naar Sardinië. Al veel single-reizen gedaan en altijd weer erg gezellig! Tim, ik heb je een PB gestuurd om toegelaten te worden in de groepsapp

groetjes Melanie

Jantine
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ik heb ook de reis naar Sardinië geboekt van 14 juli. Ik heb er al zin in!
Ik zag dat er al een app-groep was. Handig! Ik zal mijn telefoonnummer doorgeven aan Tim.

Groetjes Jantine

Erica
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hee allemaal,

Ook ik ga met jullie mee op 14 juli naar Sardinië. Ik kan niet wachten tot het zover is
Het lijkt me leuk om elkaar op Schiphol alvast te ontmoeten!

Groetjes,
Erica

Annemarie
Nieuwkomer

Reacties: 5

10 maanden geleden

Bibi zei:
Hi allemaal!

Ik heb onlangs ook geboekt voor 8 dagen Sicilie 14 juli. Ik heb er zin in!

Groetjes Bibi

Leuk dat je ook geboekt hebt Bibi!

Pascal
Nieuwkomer

Reacties: 12

10 maanden geleden

Bibi zei:
Hi allemaal!

Groetjes Bibi

Hey Bibi,

Leuk dat je ook meegaat

Ciaoo Pascal.

PS mocht je in de groepsapp willen stuur Tim even een PM

Bibi
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Sardinie bedoel ik dus

Bibi
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hi allemaal!

Groetjes Bibi

Pascal
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Tim zei:

Er zitten nu 5 mensen in de groepsapp, deze mensen gaan 8 dagen. Ik weet dat Mariël 15 dagen gaat, maar is er al een week eerder.

Bij 15 dagen heb je denk ik de meeste activiteiten 2x. Er komt er halvewege deels een nieuwe groep. Als je dat leuk vind en qua
Reis zit bijna vol trouwens...nog 2 plekken. Je kunt evt al een optie nemen
Grtz, Tim

Zoals het er nu naar uitziet nog maar een plekje

Tim
EstiFan

11 maanden geleden

Pascal zei:

Yoww,

Leuk!! Voor mij is het ook de eerste keer dat ik mee ga met een single reisje, heb 8 dagen geboekt.

Echte suggesties dus helaas niet haha. Wellicht de andere

Ciao Pascal

Er zitten nu 5 mensen in de groepsapp, deze mensen gaan 8 dagen. Ik weet dat Mariël 15 dagen gaat, maar is er al een week eerder.

Bij 15 dagen heb je denk ik de meeste activiteiten 2x. Er komt er halvewege deels een nieuwe groep. Als je dat leuk vind en qua
Reis zit bijna vol trouwens...nog 2 plekken. Je kunt evt al een optie nemen
Grtz, Tim

Pascal
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:
Hey allemaal, ik sta op het punt om te boeken. Nog nooit eerder meegeweest en twijfel erg tussen 8 of 15 dagen. Iemand een suggestie? ;-)

Yoww,

Leuk!! Voor mij is het ook de eerste keer dat ik mee ga met een single reisje, heb 8 dagen geboekt.

Echte suggesties dus helaas niet haha. Wellicht de andere

Ciao Pascal

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hey allemaal, ik sta op het punt om te boeken. Nog nooit eerder meegeweest en twijfel erg tussen 8 of 15 dagen. Iemand een suggestie? ;-)

Nieuwkomer

Reacties: 7

11 maanden geleden

Pascal zei:

Yoww!!

Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Wat heeft je nachtje slapen opgeleverd?

Ciaoo Pascal

Geboekt! Dus ik zal Tim meteen een PB sturen voor de groepsapp! Heb er zin in!

Pascal
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:
Ik heb zojuist een optie genomen op deze reis... twijfel nog een beetje maar het klinkt wel heel leuk allemaal...

Ik ga er nog ff een nachtje over slapen

Yoww!!

Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Wat heeft je nachtje slapen opgeleverd?

Ciaoo Pascal

Nieuwkomer

Reacties: 7

11 maanden geleden

Ik heb zojuist een optie genomen op deze reis... twijfel nog een beetje maar het klinkt wel heel leuk allemaal...

Ik ga er nog ff een nachtje over slapen

Pascal
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Mariël zei:
Hoi!

Ik ga op 7 juli 15 dagen naar sardinië Ook de eerste keer met een singlereis mee. Ik heb er echt super veel zin in!

Mariël

Hey Mariel,

Leuk dat je ook meegaat, we gaan je daar dan wel zien.

Tim heeft een Whatsapp groepje aangemaakt, als je even je nummer PM naar hem weet ik zeker dat hij je toevoegd, mocht je dat willen natuurlijk

Ciaoo Pascal

Mariël
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi!

Ik ga op 7 juli 15 dagen naar sardinië Ook de eerste keer met een singlereis mee. Ik heb er echt super veel zin in!

Mariël

Nikki
Nieuwkomer

Reacties: 4

11 maanden geleden

zei:
Lijkt mij leuk om alvast mensen te ontmoeten die ook gaan. Eerste keer single reis. Ben benieuwd!

Ik ga ook mee ik vertrek 11 augustus tot 18. Heel veel zin in

Pascal
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Fieke zei:
Hoi iedereen!

Ook ik ga mee met deze reis (15 dagen). Vorig jaar ben ik met een singlesreis naar Zakynthos geweest en dat is super goed bevallen, dus daarom wat langer dan 8 dagen deze keer Heb er zin in!

Is de Whatsapp groep er al? Ik ga nu even terug naar de berichtenpagina en kijken of ik kan uitvogelen hoe ik mijn nummer privé naar iemand kan sturen

Groetjes,
Fieke

Hey Fieke,

Gezellig, de WhatsApp groep is inderdaad al aangemaakt door Tim. Klik even op Tim zn profiel foto en dan staat daar een link om hem een privé bericht te sturen. (mocht je deze inmiddels zelf nog niet hebben gevonden )

ciaoo Pascal

Fieke
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi iedereen!

Ook ik ga mee met deze reis (15 dagen). Vorig jaar ben ik met een singlesreis naar Zakynthos geweest en dat is super goed bevallen, dus daarom wat langer dan 8 dagen deze keer Heb er zin in!

Is de Whatsapp groep er al? Ik ga nu even terug naar de berichtenpagina en kijken of ik kan uitvogelen hoe ik mijn nummer privé naar iemand kan sturen

Groetjes,
Fieke